Allmir - články

Odbornosti

Obsah článku:
Duchovní odbornosti se smí učit jen postava s odborností Vlohy pro magii. Musí rovněž splňovat požadavky.

DUCHOVNÍ
Celistvost těla Vůle 4+, Výdrž 4+ Vyléčí vlastní zranění
Doména Božské portfólio Kouzla navíc
Duchovní moc Mocný útok, Cha 13+ Bonus ke zranění
Duchovní štít Boj štítem, Mocný útok, Cha 13+ Bonus k obraně
Léčení dotekem - Vyléčí poranění
Lehkost Akrobacie 6+, Soustředění 6+. Lehký pád
Mistrovství těla Výdrž 6+, Vůle 6+. SZ/magie
Odvracení - Odvrátí netvora
Posvěcení Přesvědčení 1/2 duchovní zranění.
Rezistence Mystika 8+. SZ na typ energie
Smetení Dobré přesvědčení bonus k útoku  zranění
Tajemný úhyb vůle 2+, Mdr či Cha 13+. bonus k obraně
Vnitřní síla Boj beze zbraně bonus k přirozenému útoku
     
     
seznamy    



POPIS


Celistvost těla (Duchovní)
Postava dokáže léčit vlastní zranění.
Požadavky: Vůle 4+, Výdrž 4+.
Výhoda: Postava získá schopnost utlumit si bolest a vyburcovat léčivé schopnosti svého těla. Postava dokáže během jediného kola (standardní akce) vyléčit tolik bodů života, kolik je její úroveň. Tuto schopnost může využít dvakrát za den.
Speciální: Celistvost těla je zvláštní schopnost.

 


Doména (Duchovní)
Postava zná více kouzel.
Požadavky: Božské portfólio
Výhoda: Božstvo duchovního sesílatele ovlivňuje jeho přesvědčení, to jakou magii používá, jeho žebříček hodnot a také to, jak ho vnímají ostatní. Duchovní sesílatel si může vybrat pouze takovou doménu, která se shoduje s portfóliem jeho božstva. Každá doména dává duchovnímu sesílateli přístup k doménovým kouzlům a také propůjčenou moc.
Postava má přístup k doménovým kouzlům. Kouzla umí sesílat stejně, jako by patřila do školy magie, kterou ovládá.
 

Doména Kouzla Propůjčená moc
Cestování Cestování, Teleportace, Zaměř Volnost pohybu - 1 kolo/úroveň
Dobra Ochraňuj, Povolání tvora, Požehnání Odvracení
Léčení Buněčný růst, Hojení ran, Odstraň Léčení dotekem
Magie Identifikace, Zlom, Zruš  
Ničení Rozpad, Způsob zranění, Zvuk 1x den Smeť: bonus útočnosti rovný úrovni
Ohně Oheň, Volání ohně, Vzdoruj ohni Odvracení vodních tvorů, +2 oheň
Ochrany Azyl, Ukryj, Vzdoruj 1x den Vzdoruj bonus rovný úrovni k záchraně
Rostlin Probuzení, Přivolání, Mluva Odvracení rostlinných tvorů, +2 Příroda
Slávy Požehnání, Světlo, Klid mrtvým Odvracení
Slunce Světlo, Ohěň, Vzdoruj ohni Zničení nemrtvých
Smrti Moc nad mrtvými, Zabití, Síla smrti Dotek smrti
Síly Posil, Víra, Změna velikosti Síla:bonus k síle rovný úrovni
Spočinutí Klid mrtvým, Zabití, Dotek smrti
Šalby Iluze, Falešná vize, Klam  
Štěstí   Štěstí - 1x za den nový hod
Temnoty Temnota, Mrak temnoty, Stín Boj poslepu
Tvorby Stvoření, Tvarování  
Války Posil, Víra, Zbroj Zacházení se zbraní, Zaměření (zbraň)
Vody Chlad, Vyvolání vody, Vzdoruj chladu Odvracení ohnivých tvorů, +2 záchrana
Vědění Odhal, Sledování, Spatři +2 Znalosti
Vzduchu Nehmotnost, Volání větru, Vzdoruj elektřině Odvracení zemních tvorů, +2 záchrana
Země Vyvolání země, Přeměna, Petrifikace Odvracení vzdušných tvorů
Zla Moc nad mrtvým, Ochraňuj, Znesvěcení Odvracení dobra
Zvířat Očaruj zvíře, Proměn, Přivolání Mluv se zvířaty,

Duchovní moc (Duchovní)
Požadavky: Mocný útok, Cha 13+.
Výhoda: Přidáš bonus za svou Charisma ke zranění své zbraně, na 1 kolo za každé 2 úrovně postavy, zbraň je navíc považovaná za magickou. Schopnost je možné použít jen pro kontaktní zbraně.

 


Duchovní štít (Duchovní)
Požadavky: Boj štítem, Mocný útok, Cha 13+
Výhoda: Vliješ svou energii do štítu, dávajíce mu tím zvyšovací bonus rovný tvé opravě za Charisma. Tento bonus se počítá jak při obraně, tak i při útoku štítem, a trvá tolik kol, kolik je tvá celková úroveň. Schopnost
můžeš použít vícekrát, celkové trvání nesmí přesáhnout tvou celkovou úroveň.

 


Léčení dotekem (Duchovní)
Požadavky:
Výhoda: Postava dokáže pouhým přiložením ruky vyléčit tolik bodů zranění, kolik je dvojnásobek její celkové úrovně (léčení může rozdělit). Vlastní poranění postava vyléčit nedokáže.

 


Lehkost (Duchovní)
Požadavky: Akrobacie 6+, Soustředění 6+.
Výhoda: Postava se neboří v měkkém terénu (bahno, písek, sníh) a obdrží koncentrační bonus +2 k Akrobacii a
Atletice, bonus +5 k základní pozemní rychlosti. Dále se může celé kolo pohybovat po hladině tekutiny (svou pohybovou akci musí započít a skončit na pevném bodě). Je-li postava stopována, obdrží stopař postih -5 k ověření dovednosti. Postava rovněž obdrží schopnost lehký pád.
Speciální: Nošení těžší než lehké zbroje znemožní použití
této odbornosti, stejně jako střední a těžší naložení.

 


Mistrovství těla (Duchovní)
Požadavky: Výdrž 6+, Vůle 6+.
Výhoda: Postava získá schopnost ignorovat do jisté míry obyčejné zranění, jež jí způsobil nějaký úder či útok. Odečti X od každého poranění, které postava od této chvíle utrží; X je 1 za každé dvě úrovně postavy. (Např. na 16. úrovni je tedy SZ postavy 8/magie).

 


Odvracení (Duchovní)
Požadavky: Dobré přesvědčení.
Výhoda: Postava získá nadpřirozenou schopnost odvracet či zastrašit úzkou skupinu netvorů. Pokud postava ovládá pozitivní energii, netvory odvrací (popř. ničí), zatímco postava ovládající negativní energii netvory zastrašuje (popř. ovládá). Podrobný popis této schopnosti najdeš v PH. Odvrátit netvory může postava tolikrát za den, kolik je její oprava za Charisma + 3.
Speciální: Tuto odbornost je možné se naučit vícekrát. Každé přeučení této odbornosti zvýší počet odvracení o 4. Odvracení je nadpřirozená schopnost.

 


Posvěcené kouzlo (duchovní)
Požadavky: Přesvědčení.
Výhoda: Postava dokáže sesílat posvěcená/znesvěcená kouzla. Přidá typ dobro/zlo do popisu kouzla (dle přesvědčení). Polovina poranění způsobená tímto kouzlem, je duchovní energie.

 


Resistence (duchovní)
Požadavky: Vlohy pro magii, Mystika 8+.
Výhoda: Za každou svou úroveň postava obdrží snížené zranění proti zvolenému typu energie (oheň, kyselina, chlad, elektřina). Postava na 10. úrovni získá SZ 10/typ energie.

 


Smetení (Duchovní)
Požadavky: Dobré přesvědčení.
Výhoda: Postava si k hodu na útok přičte bonus za Charisma (má-li nějaký) a ke zranění svou úroveň. Jestliže se omylem pokusí smést tvora, který nespadá do zvolené skupiny, pak si nepočítá žádné bonusy, ale přesto svou možnost smést vyčerpá. Postava se může pokusit o smetení jednou za den + 1 za každých 5 úrovní postavy.
Speciální: Tuto odbornost je možné se naučit vícekrát. Každé přeučení zvýší počet smetení na den o 2.
Smeť zlo je nadpřirozená schopnost.

 


Tajemný úhyb (Duchovní)
Požadavky: vůle 2+, Mdr či Cha 13+.
Výhoda: Postava si do obrany započítává bonus za Moudrost či Charisma. Tento bonus si započítává i když je zaskočen.
Speciální: Aby mohla postava využít tuto odbornost, nesmí používat žádnou zbroj.

 


Vnitřní síla (Duchovní)
Požadavky: Boj beze zbraně.
Výhoda: Postava získá bonus +1 k přirozenému útoku, zranění a magický útok.

 


 

< Duchovní >
Seznamy Metamagie
Napsal Comikus 01.12.2009
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 10 příspěvků.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.071615934371948 secREMOTE_IP: 13.58.197.25