Ano, hrajeme low-magic, ale magie je stále dost. Hrajeme vlastní svět, i vlastní pravidla. Většina ceníku a cen je převzata z Asterionu. Nefunguje to na bázi levelů, ale na nakupování abilit, skillů, featů, kouzel, many za expy. Tudíš žádný hráč není limitován schopnostmi, které chce umět a udělá si postavu dle svého gusta. Jinak se zbytky věcí vycházíme z 3,5e DnD. Každá postava začíná jako commoner. Přece jen je nesmysl se stát třeba paladinem hned na prvním levelu, kterého by s přehledem smázli 3 vesničani s vidlemi. paladin už musí být elitní bojovník, který už něčím prošel. panoš, teplář, rytíř, paladin. (coz uz samo o sobe je dobrý nápět na příběh a úkol pro člena družiny, stejně jako pro tuláka se dostat do obchodnického cechu a najít jediného člověka ve městě, který je schopný ho naučit třeba death attack) A věřte, že takové dobrodružství je daleko zábavnější a rozmanitější než obyčejné sekání orků, magických tvorů a huge monster, nebo skřetí nájezdníky. Už i zabít draka, nebo si koupit hrad je v dnešní době DnD trochu klišé a ohrané téma, po kterých už moc lidí netouží ;)
A nejde o to co se ve hře předpokládá, podle mě je důležité klást důraz na realistiku a nedávat družině tolik penez, je to nesmysl.