žádné :)
Ale je to: 10 + Síla + (1+Brutální krit)k6, tzn. podle úrovní:
8-: 10 + Síla + 1k6
9: 10 + Síla + 2k6
13: 10 + Síla + 3k6
17: 10 + Síla + 4k6
Gigant ti sníží 2k6 na 1k6+1k4, Barbar říká že si máš "jednou kostkou hodit znovu", neříká kterou, takže si logicky vezmeš tu vyšší. Resp. prostě ve prospěch hráče.
Narovinu, to snížení kostky tady není žádná snaha něco "vyvažovat", ten 1 bod výdrže který to reálně statisticky je v 99% případů roli hrát nebude (ok, u kritu to jsou 2 BV... v tomhle případě by to mohlo být až celé 4BV... na Zásahu co hodí nějakejch 25-35 BV... well, ne že by to bylo úplně nic, ale...), je to čistě "stylizační" mechanika která je určená spíš k tomu aby dala nějakej feeling (můžeš bojovat obouručkou jednoručně... ALE zjevně to ani pro tebe pořád není úplně dokonalé...) než aby měla nějakej gamistickej důsledek.
Technicky bys klidně mohl použít pro krity tu nižší kostku, abys to podtrhnul ještě víc... ale jako osobně si nejsem jistej jestli stylizační efekt kterej tim získáš vyváží to že jdeš proti zájmu hráče... to by vyžadovalo nějaké playtesty na více hráčích které jsme nedělali a asi to nechám čistě na tvém uvážené podle tvého citu k žánru vaší hry a preferencím a přístupu tvých hráčů.
EDIT: aha, koukám, že u Giganta píšeme že se sníží jedna z Kostek zásahu, ale nepíšeme tam nic o tom jak řešit JaD krity když máš dvě různé kostky, což pak vyvolává podobné dotazy na navazující schopnosti... naše chyba, tohle tam mělo být ujasněné explicitně, sorry.