1+2 jak píše Log (a ty Černokněžnický tabulky mi už lezou krkem, zjenvě sme v nich zvorali co sme mohli :/ )
3 viz Aegnor. Dva výstřely místo jednoho sou slušnej boost... osobně bych to jako PH po tom prvnim kole nedovolil, ale později bych hráči přihodil nějaká gnómí udělátka za opasek, o která jde ruční kuši nabít a natáhnout :) (nebo tak něco, prostě nakonec bych to dovolil, ale jako nějakou cool speciálku, ne jen tak).
4... ano, přesně tak. Technicky vzato, základní parametr "Nabíjecí" u těžké kuše je s přihlédnutím k palným zbraním de facto "Nabíjecí (0)" (pokud Ti to teď vaří mozek, tak použij programátorskou, nikoliv matematickou logiku :D ), tzn. u Muškety se sice zbavíš kola prodlevy kdy jí musíš jen nabíjet, ale stále nemůžeš střílet vícekrát za kolo.
K tomu dvě poznámky. Zaprvé, ta prodleva s nabíjením není určená k tomu, aby hráči vystřelili a pak se kolo nudili a nic nedělali, ale má motivovat k tomu, aby hráči vystřelili a pak se na nepřítele vrhli se šavlí v ruce (nebo aby zbraň teatrálně zahodili a vytáhli další) - ta pravidla pro palné zbraně jsou už specificky žánrová (tj. nejsou jen o prostředí, ale i o stylu a estetice) a tohle prostě následuje logiku pirátských filmů, mušketýrů atp.
Zadruhé, teď mi došlo, že to tam je zmíněné, ale ne dokonale do detailu popsané - Vícenásobné útoky lze případně použít na nabíjení zbraně a snížit tak počet kol prodlevy mezi výstřely (viz Palné zbraně 4. odstavec) - nicméně z 1 takové zbraně nelze vystřelit více, než 1 za Kolo, bez ohledu na počet Útoků (tj. víc Útoků prostě vyžaduje víc zbraní... nebo nějaké cool trpasličí vícehlavňovky, gnómí opakovačky nebo co já vim).