Zdravím, mohl by mi někdo prosím vysvětlit, jak funguje tabulka pro sílu střetnutí s nepřáteli (tj. str. 482) (odhlédneme-li samozřejmě od všech individuálních zákeřných schopností daných nepřátel, terénu atd., které mohou souboj značně ovlivnit)? Pokud ji srovnám s příkladem nepřátel pro začátek (str. 483), tak to nějak nemůžu pochopit. S čím mám problém: mám 4 hráčské postavy na lvl 3. Podle příkladu je pro ně silný nepřítel 1 Fext. Ten má sám o sobě na dalších stranách nebezpečnost 3 (str. 497). Když to tedy vezmu podle tabulky, tak lvl postav x nebezpečnost = 6. Nebezpečný nepřítel má být 1 lamie, která má nebezpečnost 4 a v tabulce = X. Smrtící nepřítel 1 troll, nebezpečnost 5, v tabulce opět X. Naopak slabý nepřítel 1 zlobr, nebezpečnost 2, v tabulce = 4. Na základě tohohle mi to vychází, že chci-li silné nepřátele, tak se v tabulce mám pohybovat na horní hranici "čísel" (tj. 6 a 5). Dostanu-li se do oblasti X, jsem v oblasti těžké, velmi těžké až nezabitelné (jak stanovit hranici?). Jsem-li pod 5 (tj. 4,3,2,1 a zlomky), jsem v oblasti "lemry a trapní chcípáci". Tenhle výklad se mi zdá divný, ale nevím, jak jinak to interpretovat. Včera jsme to řešili dosti dlouho a k ničemu jsme se nedostali. Za případnou radu děkuji.