Kultura

Gurney
31.12.2015 19:32

Hotové překlady

- Základní triáda (PHB, DMG, MM) - ShadoWWW
- Basic rules + Starter Set - ShadoWWW
- Úvodní sada - Essentials Kit - ShadoWWW

- Dobrodruhův průvodce Mečovým pobřežím - Chrochta, Merlin, ShadoWWW, Sirien
- Xanatharův průvodce vším - Log 1=0, Maelik, ShadoWWW, Pan Bača
- Volův průvodce netvory - by Merlin, ShadoWWW, Sirien

- Curse of Strahd - Demonica & exi
- Poklad dračí královny - MartinCZ, Pan Bača, Pilchowski
- Hlubina: Dračí loupež - exi, pan Bača
- Drak z Ledového štítu - exi, ShadoWWW, wlkeR, Pan Bača
- Ztracený důl Fendelveru - exi, wlkeR, Pan Bača
- Alcrosský řezník - Ugy, Aegnor, Pan Bača
- Pobřeží snů - Demonica, exi
- Rudá ruka zkázy - Chrochta, exi
- Tales from the Yawning Portal - Chrochta
- Kaple na útesech - Ugy, Aegnor, Pan Bača
- Tomb of Annihilation - Merlin, Pan Bača, Pilchowski, Tarfill

- Různé doplňky a samostatné dílčí věci vč. nějakých těch dobrodružství: Materiály a odkazy pro pátou edici D&D

Dílčí překlady

Různé
- Witchhunter (Matova classa pro D&Diesel) (by Sirien&ShadoWWW)


Běžící překlady

- Xanathar - ShadoWWW (& Maelik a Log)
- Misty fortunes - wlker
- Tales of Yawning Portal - některá dobrodružství (Sunless Citadel, Forge of Fury, Hidden Shrine of Tamoachan, Against the Giants) - chrochta
10.5.2017 00:20 - LokiB
Pastýř: zrovna AoO (Attack of Opportunity) je jedna z věcí, které edici od edice dost mění.

Ad 1)
V 5E - Reaction, v tomto případě AoO skutečně může způsobit, že má postava dva útoky "v jednom kole" - není to možnost jediná, viz třeba různé Bonus akce.
Důležité je, že v rámci AoO a využití reakce děláš jen "one melee attack", tedy jen jeden útok na blízko - není to úplně plnohodnotná možnost útoku, jako máš ve svém kole.

Ad 2) Reakci máš jednu na kolo, víc ne. Takže když ji vyplýtváš na první AoO, na další AoO už nemáš co použít. Viz "When you take a reaction, you can’t take another one until the start of your next turn."
Tedy když ji použiješ, nemůžeš použít další až do začátku svého dalšího tahu.
10.5.2017 00:29 - Gurney
Pastýř příběhů píše:
1) Pokud postava zaůtočí příležitostným útokem, na někoho kdo okolo ní ve svém tahu prochází. Tak ve svém vlastním tahu se může normálně pohybovat a útočit. Tedy má vlastně dva útoky za kolo. Jeden z reakce a jeden jako vlastní akci. - Je to tak?

Ano. Nicméně některá povolání dostávají dodatečné útoky (ve vlastní akci), takže některé postavy mohou mít i víc.
Pastýř příběhů píše:
2) Kolik příležitostných útoků, může postava zahrát za kolo? Například když kolem ní prochází větší počet tvorů?

Od konce svého tahu do začátku svého dalšího tahu máš vždycky jen jednu reakci, tj. příležitostný útok máš jenom jeden, přestože se k němu může naskytnout příležitost víckrát.
10.5.2017 00:45 - ShadoWWW
A někdy ani to ne. Když svou reakci spotřebuješ na připravenou akci (v rámci své akce Příprava), nebo sešleš kouzlo s dobou vyvolání "reakce", tak už ti nezbude žádná reakce na příležitostňák.
10.5.2017 08:24 - Merlin
ShadoWWW píše:
zatímco reakce je v tahu někoho jiného


pokud se nemýlím, tak reakci máš i ve svém tahu...ale to je jen detail
10.5.2017 15:16 - ShadoWWW
Jo, detail, ale máš pravdu.
10.5.2017 15:53 - sirien
ehm... k čemu mi je reakce v mym vlastnim tahu? V mym tahu jednám já, tak na co bych jako reagoval?

Jakože někoho třeba pushnu od sebe a pak ještě zahlásim zákeřně reakci za to, že se dostal z mého dosahu?
10.5.2017 16:00 - ShadoWWW
Jsou to výjimky. Musíš mít trigger. Je to hlavně u kouzel. Protivník má připravenou magickou střelu a ve tvém tahu ji na tebe sešle. Ty ve svém tahu vztyčíš za reakci štít nebo sešleš protikouzlo.
10.5.2017 16:02 - ShadoWWW
Nebo protivník má připravenou akci, že jak k němu dojdeš, vzdálí se. Ty na něj ve svém tahu zaútočíš příležitostně.
10.5.2017 17:31 - sirien
Aha, jasně, to mě nenapadlo.
12.5.2017 01:38 - ShadoWWW
Byla by hereze přejmenovat překlad ettercap z "pavoukovec" na "pavoučnatec"?
12.5.2017 08:10 - wlkeR
No, já už jsem zapomněl, jak funguje chemie... Když má ettercap 4 končetiny, tak by měla bejt pavoukičitá.
12.5.2017 08:19 - LokiB
wlkeR: to dost závisí na mocnosti ettercapa ;)
12.5.2017 08:55 - Inga
LokiB: na CR. "Pavoučnatec" má jasně CR 2, "pavoukovec" CR 6. A takový "pavoučitel" ...
12.5.2017 10:49 - Vojtěch
Mno, pravda je, že pavoukovci je český názvoslovný název pro skupinu Arachnida, tedy je Pavoučnatec možná šťastnější volba.
5.6.2017 09:32 - wlkeR
Úplná trivialita: v Basic rules je "Tyrannosaurus Rex," zatímco v Bestiáři "Tyranosaurus Rex."

Netrivialita: u černého dráčete je špatně uvedená nebezpečnost (7 místo 2).

Trivialita: Bestiář - v textu Krápenatec, v seznamu podle obtížnosti Krápnitec.
5.6.2017 19:16 - ShadoWWW
Díky, opravím. Basic rules jsem překládal dřív a některé věci pak omylem opravil jen v core příručkách.
6.6.2017 10:48 - wlkeR
Buďto mě šálí zrak, nebo z PPJ vypadly Nátepníky obrany.
6.6.2017 10:50 - ShadoWWW
To už bylo reportováno a opraveno.
8.6.2017 14:44 - Merlin
Shadowww : Překlad Vola, orci, skřeti, yuan-ti :) odeslán
13.6.2017 01:31 - ShadoWWW
Fakt válíš. Jestli se to stihne do konce prázdnin, tak jen díky tobě.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.23493719100952 secREMOTE_IP: 18.207.134.98