Diskuse o čtvrté edici pravidel Dungeons & Dragons po jejich vydání. Prosíme i přes vypjaté téma o dodržování základních pravidel netikety, tak jako v jiných diskusích.
Stejný případ je i se schopností swordmage "dimensional vortex" - úplně stejné cílování na "creature" útoku nepřítele, který spuští tuhle střetnou schopnost.
hadrian: No úplně stejné jako dimensional vortex to není, tady u téhle power je specifická zmínka o legalitě útoku, ale řekl bych, že se jen "poučili" a u toho dimensional vortextu to také předpokládali.
a nepomohla by spis i uvaha o prime povaze targetovani? Kdo? Co ? Proc? a jak? vlastne se urcuje, kdo je Ally , kdo Enemy.. neprislo vam nekdy divny ze jedno svihnuti mece umi rozlisit do ceho utocim a druhy ne?... nebo proc vlastne nemuzu v tom konkretnim kole vzit pres hlavu toho pitomeho Summona co mi ho tam nekdo z pratel porad nastrkuje... nebo se vam nestalo, ze zacinate setkani jako tri frakce.. Ally, enemy a ti co se nekam teprve pridaji?
Osobne si myslim ze target Creature: je hold tip fireball nebo proste neco co nedokazu kontrolovat... a targety: ally, enemy jsou targety u kterych umim kontrolovat sily sveho utoku... a tudis i muzu tedy rozhodnout kdo v tu danou chvili je pro mne pritel a kdo nepritel...
Timto bych resil i rozmisky, v druzine ve ktere se vyhrani vztahy opravdu do krajni meze... a muze se to stat uz primo v encountru a nemusi to byt finalni zmena vztahu... takovy jeden varovny pohlavek obcas umi byt taky vychovny :-)
no a pak by sedela i ta powera.... nebot nejen my sami jsme controleri naseho vyberu Enemy... mnohdy je to nahoda.. vule soupere, nebo jeho um... coz by byl nas pripad
No já to beru spíš tak, že "creature" je cíl, který může být cokoliv - přítel, nepřítel, prostě dle mého gusta.
A bral bych to tak, že pokud se změní "aly" na "enemy", tak v daném momentě záleží na schopnosti (co má v popisu jako cíl) - jestli enemy, aly, creature. Tedy legálnost cíle.
ne hadriane.. v tom je to kouzlo.. u kreature si nemas sanci cokoliv vybirat.. proste to sesmahne vsechny co tam jsou... priklad.. hodim do mistnosti ve ktere stojim fireball.... proste to sesmahne vsechno vcetne mne... ale veci kde si muzu vybrat jsou treba dvojty uder.. vyslehy paprsku z me dlane. a podobne .. proste to v ceme mam kontrolu.. kdo a nebo co mi urci co v te chvili povazuju za nepritele ci pritele je zde pak dulezite.
a je to i odpoved na otazku targetovani sembe sameho... jestli v te chvili vyhodnotim, ze jsem svuj nepritel tak to do sebe proste nasiju... druhou otazkou je realita a taky sila vule.. ja bych si v reale opravdu moc tezko ublizoval :-)) ale znam i jine kterym to dela i radost :-)
No nejsme v rozporu. Většinou to je popsané u schopnosti v "hitu" nebo "effectu". Pokud se bavíme o plošných schopnostech, pak ano, můžeš to napálit i do svých vlastních, pokud není v popisu cíle uvedeno přímo "foe" nebo "enemy".
Já to myslel spíš na to, pokud máš cíl jen jeden - "enemy" pak můžeš napálit jen do nepřítele, "creature" i do svýho nebo do sebe - jen nevidím moc důvodů, proč to dělat. Tedy pokud tě tvoje postava už nebaví a chceš se jí zbavit, nebo nehraješ masochistu a to by mohlo ostatní znechutit (některé i pobavit).
ano nejsmre v rozporu,ale akorat porad nechapes. ze ja se nebavim o smazeni masa. ale o moznosti smazeni masa :-)) a o tom jakou myslenku patrne tvurci ve smyslu targetovani maji... ja jsem u zrodu toho co urcuje kdo je nepritel nebo pritel... kdyz uz to vim kdo je kdo pak uz je popis poweru jasny :-)
A taky jeden expertise feat (War wizard expertise?) dělá to, že při plošném útoku máš na zásah "aly" v cílené oblasti má sesilatel postih -5 k zásahu.
Ale fireball do defendera bych neházel, znáte to, zrovna na něj padne "kritika" a na zásahy do enemáků hody kolem 3-4.
Nachtrose: tomu se u nas dost snazime vyhnout.... kdyz uz OOc tak se zepta ... jak to vidim... jete nejsi bloodied.... ale asi ti moc nechybi co? On rekne"ale jeste to jde".. naces se hrac otoci na Dm a pronese...."hej davej Pozor Frajere. ted to stipne...... provadim firebol area blast na tamhle ty policka"
zaujala mne jedna soska.... skoda ze u toho neni psane velikost te sosky... u tech veci z vaultu 2 mi chybi nektere parametry... bo nektere veci jsou neco jako kreslo velka zrcadla a podobne na vybavu domu..... nebo teleporty... ale jsou tam i veci jako necky a drobnosti pro hrdinu:_) chybi mi ty udaje co je pro stacionarni vyuziti a co je pro bezne vyuziti ... prehlizim to nekde , nebo jak to resite....
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více
<<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více
<<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více
<<