Kultura

Alnag
28.5.2008 14:07
Dungeons & Dragons 4e (II)
Diskuse o čtvrté edici pravidel Dungeons & Dragons po jejich vydání. Prosíme i přes vypjaté téma o dodržování základních pravidel netikety, tak jako v jiných diskusích.

Navazuje na více či méně spekulativní diskusi o 4E.
16.4.2013 08:55 - wlkeR
No to mě napadlo už v momentě kdy to vyčmuchal Google, ale heslo z Podnosů nefunguje :/

Nnic, budu přemýšlet a zkoušet, ať to tady nespamujem'.

Edit: YESSSSS! Ale že to trvalo XD
16.4.2013 09:54 - Me-dea
Já to heslo taky neuhodla :-(
16.4.2013 10:06 - Nachtrose
no standardni hlodavec to nebyl...
16.4.2013 13:36 - Hadati
Mám pár dotazů:

1. Jak je to s běháním, když je osoba slow? Bere se v potaz pravidlo, že u slow se můžeš pohnout jen do 2 čtverců nebo to běh navýší na 4 čtverce?
2. Jak byste ohlašovali blooded hodnotu u Berbalanga? Má každý duplikát vlastní počátek životů a tedy i svou blooded hodnotu odlišnou od ostatních, anebo je blooded hodnota jen v souhrnu a tedy zčervenají všichni duplikáty a originál ve stejnou chvíli?
17.4.2013 12:50 - Almi
Hadati: ad. 1) - Ano, platí, že slow ti změní tvojí základní rychlost na 2. Pokud poběžíš, bude tak rychlost 2 + 2 = 4. Jsou i efekty, které ti umožňují se občas mimořádně pohnout.

Pak je třeba zkoumat, co je u kterého ufektu napsáno. Pokud je tam třeba - shiftni se před útokem o svojí rychlost, a jsi pod slow, tak se posuneš jen o ty 2 čtverce. Ale poku máš, že se pohneš o nějaké extra čtverce nebo jejich přesně daný počet, pak se pohneš nezávisle na tom, že jsi slow omezený na 2 (pokud se nemýlím).

A co je Berbalang? Kde/ve kterém Monster Manuálu je napsaný? Obecně platí, že pokud má mít vlastní doplikát vlastní pool životů, tak je to v takovém případě v popisu té potvory (nebo přímo její schopnosti) uvedeno (typicky různé hleny a slizy). Pokud to tak není, bere se, že mají životy společné. Případné bloodied by pak bylo na všech duplikátech. Pokud je účelem duplikátů se maskovat/mást protivníka, tak to určitě zčervená vše ve stejnou chvíli. Apoň takhle bych to hrál.
18.4.2013 08:11 - Hadati
Berbalang je v Monster manual 1:

Berbalang Level 10 Solo Skirmisher
Medium immortal humanoid XP 2,500

Initiative +13 Senses Perception +6
AC 25; Fortitude 22, Refl ex 25, Will 21; see also psychic deflection
HP 408; Bloodied 204
Saving Throws +5
Speed 6, fly 8
Action Points 2

Claw (standard; at-will)
+14 vs. AC; 1d8 + 6 damage.

Summon Duplicate (minor, not usable while bloodied; at-will)
✦ Conjuration, Psychic
The berbalang manifests an exact duplicate of itself in an
unoccupied adjacent square. It can have no more than four
duplicates at once, and duplicates cannot summon other
duplicates. When a duplicate appears, it makes an initiative
check and joins the battle on that initiative count. All damage a
duplicate deals is treated as psychic damage.
A duplicate has the same statistics as the berbalang except
for its hit points. When the berbalang manifests a duplicate,
the berbalang loses one-quarter of its current hit points and
the duplicate appears with that quantity of hit points. The
berbalang’s maximum number of hit points remains the same.
Duplicates last until the berbalang reaches 0 hit points,
absorbs them, or uses sacrifi ce. A duplicate must stay within 10
squares of the berbalang at all times or it disappears.

Absorb Duplicate (standard, at-will) ✦ Healing
The berbalang absorbs a duplicate adjacent to it and regains 50
hit points.

Berbalang Sneak Attack
A berbalang or a duplicate that fl anks an enemy with another
duplicate deals an extra 1d8 damage on melee attacks against
that enemy.

A Sacrifice (standard; at-will) ✦ Psychic
Area burst 1 centered on a duplicate; the berbalang can cause
one of its duplicates to explode in a burst of psychic gore; +11 vs.
Fortitude; 2d8 + 6 psychic damage, plus the target is dazed (save
ends). Miss: No damage, but the target is dazed (save ends). Hit or
Miss: The berbalang takes 25 damage.

Psychic Deflection (immediate reaction, when the berbalang is
damaged by an attack; at-will) ✦ Psychic
The berbalang can defl ect the damage it takes from an attack to
one of its duplicates. Any eff ects or secondary attacks included
in the attack are also defl ected to the duplicate. The damage a
duplicate takes in this way is considered psychic damage.
6.5.2013 20:49 - Smud
Haha vyborny:

Lost Caverns
7.5.2013 01:35 - Gurney
"Druids high level shields him from criticism" :D
8.5.2013 18:49 - noir
Bude asi novej DnD film, od Warnerů: Složení týmu je zcela děsivé...
Warner Bros has acquired rights to make a Dungeons & Dragons movie. The script, initially called Chainmail (the tabletop wargame upon which D&D was based in the 1970s) was written by David Leslie Johnson (Wrath of the Titans, Red Riding Hood) and is now being rejiggered to take advantage of the newly acquired license. The production team includes Courtney Solomon - who directed the unpopular 2000 D&D movie starring Jeremy Irons. (enworld)
9.5.2013 08:23 - Me-dea
Ugh, děsivé.
9.5.2013 17:32 - wlkeR
Lost Caverns: Já nejvíc brečel u "beat bodak to death with badger statue." Jináč takhle vyšla i Tomb of Horrors a White Plume Mountain... a možná ještě nějaký.

DnD film: OMG co jsme komu udělali :/
9.5.2013 18:07 - Nachtrose
wlkeR: linky by nebyli?
14.5.2013 15:57 - Almi
Nachtrose: zkusím to někam nahodit. Všechny tři jsou VELMI povedené... :)
16.5.2013 15:45 - wlkeR
Braaaains
Chcete autora Jason Thompson. Ale víceméně všecky jsou dobrý :D
24.5.2013 09:06 - noir
Papír je mrtvej, ať žijou tablety. Je asi jasný, že Hasbro se bude do těchhle věcí tlačtjít co nejvíc a že z DnD se tak pomalu stane spíš "dobré jméno", brand. Taková mrtvá legenda, kterou už ve skutečnosti nikdo nehraje, ale všichni o ni ví...
http://wizards.com/dnd/Article.aspx?x=dnd/4news/20130523
2.6.2013 21:12 - Alnag
Protože očekávat od Wizardů vydání DMG3 s instrukcemi a nápady na hraní Epického stupně by bylo v této chvíli asi naivní, je potřeba vzít za vděk sice neoficiální, ale přesto zajímavou příručkou (která je v podobě webu volně dostupná ZDE). Mimochodem i jinak pro 4e zajímavá stránka.
3.6.2013 08:12 - kin
Tu příručku mám i koupenou kdyby někdo měl zájem... .)
3.6.2013 09:26 - noir
Je to překvapivě dobrý - hlavně se mi líbí, že to není jen vata typu "epické encountery musí být epické", ale je tam i řada užitečných tipů. Hezký!
3.6.2013 11:12 - Blaine
Diky, Alnagu, budu to za par mesicu potrebovat. Dohravame kampan ve WoDu a zase se ujmu DM zezla a jdu pokracovat s velkym pribehem do epickeho tieru. Sice jsem hodne system upravil pro svoji partu, ale nejake ty navody a rady by se mi hodily. Ma nekdo nejakou delsi zkusenost s epickymi levely?
3.6.2013 16:29 - Almi
Teda, musím říct, že nadmíru užitečná příručka! Spousta fajn tipů. Na leccos už přišel člověk sám, ale nějaké nápady jsou výborné. A - přesně tohle mělo být vydáno s ofic. podporou wizardů.

Sám mám docela rozsáhlé zkušenosti s epic tier hraním, takže tyhle tipy využiju.

kin: určitě mám o ní zájem

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.1182701587677 secREMOTE_IP: 18.218.127.141