Kultura

Alnag
28.5.2008 14:07
Dungeons & Dragons 4e (II)
Diskuse o čtvrté edici pravidel Dungeons & Dragons po jejich vydání. Prosíme i přes vypjaté téma o dodržování základních pravidel netikety, tak jako v jiných diskusích.

Navazuje na více či méně spekulativní diskusi o 4E.
9.10.2011 10:54 - Nachtrose
Tezko rict z toho pidiobrazku, ale minimalne zelenej mi prijde jako viditelnej model z jedny serie a ten byl huge.

/edit: ale zase modrej je vedenej jako Large Blue Dragon v Deathknell rade :-/

Jako large draci jsou protivnici tak pro dorostence, ne pro hrdiny :-(
9.10.2011 11:47 - Vojtěch
Musíš kolem nich nasadit ten zvětšovací kroužek z Monster Vaultu ;)
9.10.2011 12:08 - ozzKar
wlkeR kýblohlav píše:
Aw, doufám že je tam někde napsáno "uchovávejte z dosahu dětí do 3 let a wlkeRa. Mohli by spolknout nebo vdechnout malé části."


a taky že je to hloupé a nebezpečné a mohlo by to někomu vypíchnou oko.
9.10.2011 14:24 - wlkeR
ozzKar píše:
mohlo by to někomu vypíchnou oko


Tož to umí i vidlička, žejo.

Co se velikosti týče, já mam pocit, že ten Red se prodával jako Colossal včetně přídavného plamene. Čím dýl na ten obrázek koukam, tim víc je jasný, že všichni ti draci opravdu budou Large. Odhaduju to podle velikosti krabice, pět Huge figur by do toho nikdy nenarvali (což vim páč jsem se snažil do různých krabic narvat jedinýho Armored Guulvorga a failnul). Ne s obvyklým mořem plastu.

And now for something completely different: nepotkal někdo náhodou sken D&D Game Day dobrodružství "Gates of Neverdeath?"
9.10.2011 22:21 - Almi
wlkeR kýblohlav píše:
And now for something completely different: nepotkal někdo náhodou sken D&D Game Day dobrodružství "Gates of Neverdeath?"


..enscanoval jsem ho ještě..dílem i proto, že bych rád uspořádal tenhle DnD Day někdy v půlce doby mezi letošní proběhlou Dálavou a vánoci. Líbí se?
10.10.2011 07:29 - wlkeR
Já právě sehnal skeny nových Encounters a tam psali, že v podstatě navazují na ten Game Day. Tak jsem si řek, že s jejich nastudováním počkám, až budu mít v tlapách i tu prequelu. Jenže po té se slehnul internet.(
10.10.2011 09:45 - Smud
Ja jsem pro DnD Day :)
10.10.2011 09:57 - Nachtrose
Ja bych byl pro to, aby byl tak o 400 km bliz ;-)
10.10.2011 12:01 - Vojtěch
Já klidně něco zase přijdu zabít...
10.10.2011 12:58 - Almi
Super, jaký listopadový termín (asi sobota?) by se vám nejvíc líbil? 12.listopadu?

wlkeR: Ano, navazují, resp. v Encounters se odehrává dobrodružství, které vlastně začne už v prequelu.

Na co se můžete těšit? Každý účastík obdrží kromě jiného i barevné Neverwinter character thema a plakátovou mapu okolí Neverwinteru :-)
10.10.2011 14:09 - wlkeR
Almi: A ten character sheet co vypadá jak pro zombii? :)

Tak koukam, že do Budějc dostali ten DnD Day a ne Encounters... Což ovšem nemění nic na faktu, že se k němu nedostanu.(
10.10.2011 23:11 - Alnag
Rules-of-three, WotC píše:
During the development of the 4th Edition system, we discovered a hole in the system math: Characters who added their ability score modifiers to their ACs began to outpace the AC of characters who wore heavy armor. (Yes, in retrospect it's obvious; we spotted it when we began to playtest at higher levels.) Clearly we needed heavy armor to improve at higher levels. Ideally, it should improve as fast or faster than a rogue could pump his or her AC with ability score improvement. Since the concepts of "masterwork" and "special materials" were basically still untouched on the shelf, we decided to marry them up with the improved heavy armors that were necessary at paragon and epic levels. That's how we wound up with the armor system you see in 4th Edition.


Poslední týdny, co vývěska Rules-of-three, to perla. Člověku se chce až brečet. Ale potvrzuje to v zásadě to, co se traduje už dlouho. Čtvrtá edice nebyla pořádně play-testovaná na vyšších úrovních, spousta matematiky tam se sype. Zde exponát č. 37.
11.10.2011 05:51 - Vojtěch
Neměl být kdejaký obrněný defender epický v tom jakou dává ránu a co vydrží, zatímco konkrétně Rogue v tom, čemu uhne? Obrněný defender (nebo nedej bože leader) že má nižší AC (všeobecně míra netrefitelnosti) než epický Rogue by nemělo vadit, kdyby prostě ty rány setřásal, takže by spíš mohl mít nějaké resist na damage, ne?
11.10.2011 07:32 - noir
Vojtěch: O tomto konceptu jsem ve 4e nikdy neslyšel.
Alnag: Škoda, že jim trvalo tak dlouho to přiznat...
11.10.2011 08:01 - Vojtěch
To není oficiální koncept, spíš co si tak představuji pod schopnostmi rogue, který je mimo monka snad největší akrobat mezi tradičními povoláními (nevím jak třeba assassin nebo vampire z těch nových). Neříkám že nějaké ty obratnostní buildy pro defendery by neměly na tom s AC být podobně, ale jinak bych spíš čekal že budou damage absorbovat a moc si z toho nedělat, než že je nic netrefí.
11.10.2011 08:32 - noir
Vojtěch: Od toho jsou powers, tam to takhle funguje. Nikoliv u obran.
11.10.2011 08:51 - Quentin
Alnag: Proto hraju 4e jen na Heroic tieru. Tam je ta hra prakticky bez chyb ;-)
11.10.2011 08:57 - Čindi
Vojtěch píše:
pický Rogue by nemělo vadit, kdyby prostě ty rány setřásal, takže by spíš mohl mít nějaké resist na damage, ne?


Tenhle koncept by mi byl výrazně bližší.
11.10.2011 09:29 - wlkeR
Já myslel, že ta Rule-of-Three vysvětluje existenci Masterwork Armor, kerej je, afaik, dostupnej už od PH1? Co tenhle článek "přiznává" je, že v systému byla chyba, kterou ovšem podchytili už během vývoje před vydáním příruček.

Plus, Mordekainen představil pár novejch typů zbrojí co dávají DR (sice jen 1/encounter, ale what the hell).

Já tedy nevidím nejmenší důvod si stěžovat.
11.10.2011 09:32 - noir
Čindi: Ale přesně od toho jsou powery. Ten koncept funguje - jen ne v obranách, ale v powerách.
kýblohlav: Mám pocit, že masterworky byly až v prvním equipment handbooku.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.11616206169128 secREMOTE_IP: 3.133.86.172