Kultura

Alnag
28.5.2008 14:07
Dungeons & Dragons 4e (II)
Diskuse o čtvrté edici pravidel Dungeons & Dragons po jejich vydání. Prosíme i přes vypjaté téma o dodržování základních pravidel netikety, tak jako v jiných diskusích.

Navazuje na více či méně spekulativní diskusi o 4E.
25.1.2011 10:49 - noir
Dnes mě na WIzardech pobavil článek http://wizards.com/dnd/Article.aspx?x=dnd/4tut/kids1

Hlavně:
Kid 1: What is this XP everyone is talking about?
Kid 2: XP is the reason we kill...
25.1.2011 12:01 - Blaine
noir: diky, dobry clanek.
25.1.2011 13:42 - wlkeR
Vyhrabáno z webu Fanáticos do d20:
25.1.2011 13:48 - noir
Neverwinter nevypadal nikdy veseleji :)
25.1.2011 14:53 - Sethi
noir píše:
článek o dětech

Má někdo nepřekonatelné nutkání to překládat? Jestli ne, docela bych do toho šla.

Možná.
25.1.2011 17:05 - wlkeR
Měl jsem, ale už mě přešlo; zkouškový :|
25.1.2011 18:01 - Vojtěch
Kýblohlav školní píše:
Vyhrabáno z webu Fanáticos do d20:


*po přečtení si na WotC oč jde jde kamsi zvracet*

Chudáček Realmsy...
26.1.2011 11:05 - Smud
26.1.2011 11:11 - ShadoWWW
FR je i v 4E nejprodávanější setting, tak toho chtějí Wizardi využít. A není náhodou, že v Q4 2011 má vyjít počítačová hra Neverwinter od Cryptic Studios, která pojede na pravidlech DnD 4E.

Docela mě mrzí, jaké podpory se dočkal Dark Sun...
26.1.2011 11:29 - Vojtěch
Smud: to jsi našel dobře, ale já fandil těm původním Realmsům, ne tomu, co s nimi podělali ;)
26.1.2011 12:57 - Smud
Jo Dark Sun je mi asi nejblize. Velka skoda, ze na nej v podstate nic nevyslo. Uvital bych hlavne dobrodruzstvi :)
26.1.2011 13:09 - Vojtěch
Dovolil bych si malou opravu - KVALITNÍ dobrodružství. U WotC je to celkem podstatné myslím ;)
26.1.2011 14:20 - Gurney
Potenciál 4e Dark Sunu je obrovskej, zato podpora od WotC naprosto mizerná. Vyjít nějaká příručka na téma Athas mimo Tablelands (+ mohla by obsahovat i něco o thrikreenech), něco o tajemstvích čarodějných králů a Veiled Alliance nebo série dobrodružství kde by se PC mohly zasadit o svržení Kalaka, už je mám doma.

Co se týká Realmsů, nikdy jsem neměl chuť ten původní mišmaš hrát, zato postapo Realmsy kde prohnaly magické katastrofy, spellscars mění lidi v magické bestie, stará království jsou v rozkladu a jedno po druhém padají za oběť drowské invazi a hrdinové starého světa jsou buť mrtví nebo nezvěstní, to má říz. Myslím že ve skutečnosti potřebovaly rozbombardovat ještě mnohem víc :)
26.1.2011 17:32 - Vojtěch
Ono je možná lepší, že Dark Sun nějak nepodělali ;)

Realmsy byly mišmaš od začátku, protože to byl "univerzální" setting. Drowské invaze tam byly, změny lidí v pokroucené bestie byly, akorát se pro to nemuselo rozorat všechno, nemusely se rozpadnout království, nemusely povstat všechny staré říše, na které si kdo vzpoměl, Rudí čarodějové nebyla jen snůška mrtvol, atd. atd.

Setting by to nebyl špatný, ale kdyby byl samostatný a nesnažil si hrát na to, že je to pokračování předchozího. To máš jako kdybys vzal Arthas a udělal z něj zelenou džungli, zhasnul nad ním jedno slunce, a z půlčíků udělal vegetariány jen tak, že to chtělo změnu.
26.1.2011 17:51 - Fibriso
nebo z nich naopak udělal masožravce, aby to bylo zajímavé....

NWN 4E mi přijde už jako naprosto normální WoW singlepayer...
26.1.2011 18:30 - noir
Vojtěch: Athas se píše Athas, ne Arthas. Má jen jedno Slunce a džunglí je na něm docela dost. A právě půlčíci, kteří je obývají (Třeba vertikální pralesy Jagged Cliffs), jsou vegetariáni :)

Ve starých Realmsech se fakt už hrát nedalo. Epických klaďáků a OSN tam bylo tolik, že tam pro normální hrdiny nezbývalo místo...

FIbriso: Tomu srovnání NWN 4e vs. WoW vůbec nerozumím (WOW jsem nikdy nehrál, tak asi proto).
26.1.2011 18:34 - Alnag
Fibriso píše:
NWN 4E mi přijde už jako naprosto normální WoW singlepayer


A tos poznal z obrázku na přebalu, křišťálové koule nebo je to prostě jen dnes považováno v některých kruzích za cool říkat?
26.1.2011 18:55 - Vojtěch
Noir: No tak je 'r' hned u 't' nchtěj po mě, abych si to všechno do detailů četl. Bylo to jen jako sumárum konin, co můžeš vyrobit se světem. Athas jako noční džungle bez konce - k tomu má, pokud vím, celkem daleko. A co se půlčíků týče tak jsou snad VŠEžraví (lidi, banány, Thri-Kreeni atd.), ne?

V realmsech moc hrdinů? A není to normální? Proč by ve všech světech měli být hrdinové jen ti PC? Tak holt v jednom je hrdinů povícero. OSN tam bylo dost a zlounů taky. Tak alespoň člověk nemusel pořád vymýšlet spojence, když nějaké potřeboval. A i tak byl svět dost velký, aby se mohlo něco dít, aniž by to nějaké OSN zahlédlo, protože měli na práci zrovna hlídat hromadu hnoje o město dál. Klíčem vždycky bylo vybrat si, co se zrovna hodí, a ne tam mermomocí naplácat všechno.
26.1.2011 19:18 - Alnag
Vydavatelský plán DnD (nebo přinejmenším podstatná část) na druhou polovinu 2011. Aneb co nového ve WotC katalogu...

Je to trochu takové ... ehm... prázdné. (Stejně jako první polovina.)
26.1.2011 19:26 - Vojtěch
Mno, buď se něco chystá (5E už je stárnoucí vtípek), nebo se otírá kríze.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.12773299217224 secREMOTE_IP: 3.16.212.99