Kultura

Alnag
28.5.2008 14:07
Dungeons & Dragons 4e (II)
Diskuse o čtvrté edici pravidel Dungeons & Dragons po jejich vydání. Prosíme i přes vypjaté téma o dodržování základních pravidel netikety, tak jako v jiných diskusích.

Navazuje na více či méně spekulativní diskusi o 4E.
7.5.2010 19:17 - Alnag
Noir píše:
Ušatá: No, abych řekl pravdu, mě to připadá jako dobrá úprava.


Souhlas. To byl první souboj za dlouhou dobu, kdy šlo opravdu do tuhého.

Aiss píše:
Nevím, jaký má vlnový management Sven - od té doby, co jsem zjistila, že používá doutníky ke zlepšení healu, přestala jsem mít zájem na tom něco chápat.


To je čirá závist. A přitom já obětuju svoje zdraví pro záchranu pacienta. To je jako stěžovat si, že kouří tvůj plicní chirurg. Nebo tak něco...
7.5.2010 19:43 - Sethi
Alnag píše:
Souhlas. To byl první souboj za dlouhou dobu, kdy šlo opravdu do tuhého.

Ano, ale ne kvůli chybějící úpravě wis v léčení. Byl to první souboj za dlouhou dobu, kam jsme nenastupovali čerství a odpočatí. Změna v healování se v něm z mé strany projevila v jednom jediném kole a to navíc minimálně - zóna Ghara zvedla, čímž svůj účel splnila, jestli ho zvedla na pět nebo na deset životů už snad nehraje takovou roli.
7.5.2010 19:59 - Jarik
Sethi píše:
Ano, ale ne kvůli chybějící úpravě wis v léčení. Byl to první souboj za dlouhou dobu, kam jsme nenastupovali čerství a odpočatí. Změna v healování se v něm z mé strany projevila v jednom jediném kole a to navíc minimálně - zóna Ghara zvedla, čímž svůj účel splnila, jestli ho zvedla na pět nebo na deset životů už snad nehraje takovou roli.

Zajimave je, ze o tom, ze Ghar te pred tim zvedl z mrtvych, nikdo nemluvi.
Ach jo. Jak tezke je byti hrdinou :D Budu si muset pockat az umru a zacnou o mne psat legendy :D
7.5.2010 20:34 - Sethi
Možná proto, že to nesouvisí s tématem, které tu teď prodrbáváme.

Co se snažím říct - nemyslím si, že by tahle úprava nějak razantně změnila Aissčinu výkonnost. Jo, ztrácí čtvrtinu účinnosti hlavní léčivé schopnosti - ale ta schopnost je pořád dost silná na to, aby stála za užívání. V závěru je prostě jen opruz, že se sexy čísla mění na čísla míň sexy, nicméně pořád dost efektivní, hlavní síla těch schopnosti je v jejich vedlejších účincích, ne v počtu puntíků, které vyléčí.

Čiže v závěru - ta úprava se ve mně sice nevzbuzuje dětskou radost, ale nemám pocit, že by mě nějak zásadně obtěžovala. Jen jsem sama sobě ďáblovým advokátem. Jak typické.
9.5.2010 16:03 - Alojz
Chcel by som sa spýtať na jednu vec ohľadne Revenanta. Nikde v fluffe sa nepíše že by nosil akoby masku, avšak podľa obrázkov to vypadá tak že tu masku nosí.

Potrebujem to vedieť kvôli dotvoreniu postavy, pretože ak by to bola maska, tak si ju potom v podstate môže vymieňať, nie?
9.5.2010 16:08 - Sethi
Revenanti můžou být docela různí. Na některých už vidíš, že mají nejlepší léta za sebou a takoví se třeba můžou rozhodnout skrývat to za maskou. Jiní už mají taky očividně prošlou spotřebu a je jim to šumák. A na dalších zase vůbec nepoznáš, že jsou technicky mrtví.

Takže je to v podstatě na tobě.
9.5.2010 19:16 - Babaj
jen jeste maly dodatek k tomu postihu clerikum,, teda tomu zmirneni. kdyz uz chteli i puvodne aby hlavni heal jel pres HS tak by jich taky klerikovi meli dat vic... mnohdy ani v encountrovkach o ne nezavadis mnohdy ani v dajlinach :-)) a tam kde na nen narazis jde o skil powery :-) z religion.. nejak mi unika ze by klerda si bral jen takove nic nerikajici powery :-) jen n to aby bekdo spalil vlnu... vzdyt i ted ja sam mam na vlny jen healing word a divine power healers mercy :-)) mno nevim nevim... mohli teda nmisto tomu dat clerikovi teda jinou abilitu nez neco co vyzuzije 1-4 za encountr :-)) a to jen v nekterych pripadech :-)
9.5.2010 19:19 - Alnag
Babaj: Myslím, že těch powers tam záměrně není moc, aby se to nezvrhlo v režim klerik = lékárnička.
11.5.2010 00:34 - Alnag
Zcela nesouvisející zvěst o další vlně propouštění u WotC (My sources say WotC laid off Andy Collins, Jesse Decker, and Torah Cottrill today. Peter Schaefer left last Friday.) Tak si říkám, kdo nám tam ještě zbývá? A kdo tu hru sakra bude dál psát? Freelanceři?
11.5.2010 09:18 - alef0
Asi freelanceri. V podstate v momente keď je jadro systému hotové a uzavreté, upravovať a rozširovať ho môže hocikto alebo nie?
11.5.2010 15:24 - Lokken
WotC se asi opravdu zbláznili - nejprve si neprodloužili licenci od LucasArts a vyhodili tak oknem vše co mohli vidělat na frmolu spojeném s SW - Old Republic a teď tohle...
11.5.2010 15:26 - Fibriso
ono je mozna pro SW lepsi, ze na to nemaji WotC licenci....
11.5.2010 18:53 - Gurney
Lokken píše:
WotC se asi opravdu zbláznili - nejprve si neprodloužili licenci od LucasArts a vyhodili tak oknem vše co mohli vidělat na frmolu spojeném s SW - Old Republic a teď tohle...

S příchodem Old Republic by se opravdu mohlo vyplatit mít licenci na SW (tedy pokud se nepočítá s tím že všichni potenciální zákaznící zapadnou k OR a na jiné hraní nebudou mít čas, což je ale podle mě trošku zjednodušená představa - znám minimálně jednoho člověka co by klidně strávil den u OR a pak celou noc hrál nějaké stolní SW rpg, obzvlášť kdyby po stránce herních mechanik aspoň trošku připomínalo OR) takže tady bych pro nějaou firmu co se o rpg zajímá viděl hodně široké pole působnosti (kupa příruček, připravených ve spolupráci s Biowarem a nenápadnými podtitulky "koukněte se SWOR pod kapotu a objevte všechno co jste chtěli vědět a báli jste se zeptat" by mohla být oboustraně výhodná reklama).

...ještě že Altar na to nemá čich a prachy, SW+ bych asi nepřežil :D

EDIT: Po tom co jsem viděl několik posledních videí z OR znám minimálně dva lidi co by byli schopni hrát OR celý den a pak nějaké stolní SW celou noc :)
11.5.2010 19:04 - Lokken
Gurney píše:
EDIT: Po tom co jsem viděl několik posledních videí z OR znám minimálně dva lidi co by byli schopni hrát OR celý den a pak nějaké stolní SW celou noc :)

Oprava: Znáš minimálně tři!!! :-D
11.5.2010 19:33 - Blaine
*vzdych* Muzu se pridat. Pokud je pravda vsechno, co je u nich na strankach, tak pomalu zase zacinam touzit po tom, abych mohl byt zase student a byt zase hardcore hrac, jako jsem byval v dobe WoW 60. lvl a raidovani MC, BWL a AQ40...
11.5.2010 19:38 - Gurney
Lokken píše:
Oprava: Znáš minimálně tři!!! :-D
Blaine píše:
Muzu se pridat.

Hmm, právě jsem měl vizi nějaké menší dače uprostřed pustiny s brutálně rychlým internetem a zhruba ročních prázdnin/dovolené :)
11.5.2010 21:27 - Alnag
Gurney píše:
S příchodem Old Republic by se opravdu mohlo vyplatit mít licenci na SW


Tak ono Hasbro licenci na SW pořád má. Jen ne na SW RPG. A na tom se stejně nedalo vyrýžovat tolik co na různých jiných srandičkách.
12.5.2010 06:57 - Babaj
nez se tu vsichni rozplacete nad vzpominkami, mam tu opet takovy maly namet na
upresneni pravidel.

vcera jsme pri hrani narazili na drobnou zalezitost a potrebujem to protrepat tady, pred hlavami napechovanymi zkusenostmi:-)

1. situce... monstrozni nemrtvy knecht jehoz utok je popsan napr:

Soulsword (standard; at-will) ✦ Necrotic, Weapon
+23 vs. AC; 1d8 + 12 damage plus 1d10 necrotic damage (plus an
extra 2d6 necrotic damage on a critical hit).

utoci a zasahne postavu...necrorezist9, rezist all dmg 5...

Otazka.. jak se udeli dmg v porovnani s rezistama.. presneji jsou to dve po sobe jdouci dmg, nebo se meni na jedno kombinovane dmg (untype and necro)



2. je uzce spjata s predchozim pripadem..
jako kklerik jsem po te co jsem po eratach z bozi vule oslabil sve lecici schopnosti a nestihal pak lecit zaporakovi udery, jsem sahl ke kletbe:

**************************************************************
Iron to Glass Cleric Attack 5
Tracing runes of denial in the air.you cause your foe's weapons
to become as brittle as glass.
D a i l y • Divine, Implement
Standard A c t i o n Ranged 10
Target: O n e creature
A t t a c k : W i s d om vs. Reflex
Hit: Until the end of the encounter, the target takes a -4
penalty to melee damage rolls. W h e n e v e r t h e target
hits w i t h a melee attack, t he penalty worsens by 2 to a
maximum of - 1 0.
Miss: Until the e n d of t he encounter, the target takes a
- 2 penalty to melee damage rolls. W h e n e v e r the target
hits with a melee
*******************************************************************

otazka zni: kdyz mel na sobe tuto kletbu.. jak vyse uvedeny utok mel vypadat...
v pripade dvou delenych dmg redukuje obe? v pripade sloucene energie utoku je to pomerne jasne..

extra dmg by bylo taky pomerne jasne, pokud neudeli dmg nemuze uvest i extra dmg
(ikdyz zalezi jak bylo to pravidlo mysleno)
12.5.2010 08:17 - Lotrando
Dá ti napřed damage bez typu a k tomu ten nekrotickej. Podle mého i resisty redukují každou část damage zvlášť. Existuje ještě jiná forma zápisu, kd eje například cold and fire, a tam se to potom půlí.
12.5.2010 08:37 - Sethi
Lotrando píše:
Existuje ještě jiná forma zápisu, kd eje například cold and fire, a tam se to potom půlí.

Jak to myslíš, půlí? Měla jsem za to, že když je útok s kombinovaným typem (třeba ten cold'n'fire... zmrzlina s chilli?), tak musí mít cíl resist na obě, jinak má prostě smůlu. Čiže má-li teoretický klerik teoretický resist na oheň, a schytá teoretickou necrotic&fire ťafku, tak stejně dostane plnou nálož. Teoretickou.

Nebo se něco změnilo? Nebo jsem tě jen nepochopila?

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.11761903762817 secREMOTE_IP: 3.15.221.67