Kultura

Alnag
28.5.2008 14:07
Dungeons & Dragons 4e (II)
Diskuse o čtvrté edici pravidel Dungeons & Dragons po jejich vydání. Prosíme i přes vypjaté téma o dodržování základních pravidel netikety, tak jako v jiných diskusích.

Navazuje na více či méně spekulativní diskusi o 4E.
27.1.2010 21:07 - Geralt
Alojzi, jestli jsem vyrozuměl správně, má se to takhle:

Na zvolený cíl můžeš seslat rubáš (shroud), postupně jich takhle můžeš na protivníkovi "naskládat" až čtyři. Rubáše setrvají na cíli do konce střetnutí nebo do té chvíle, než sešleš rubáš na jiného nepřítele - tím se ty na předchozím cíli zruší.

Předtím než si hodíš na útok proti rubáši opředenému cíli, můžeš si vybrat zda vyvoláš položené rubáše. A to buď všechny, které na něm v tu chvíli jsou, nebo žádné. Vyvolané rubáše přidávají při zásahu bonus 1k6 ke zranění za každý rubáš. Po takto úspěšném zásahu se pak rubáše anulují. Pokud při útoku mineš, oběť si ze sebe odškrtne jeden rubáš, zbylé zůstanou.
27.1.2010 21:49 - Nachtrose
Geralt: jenom poopravim, ze pokud mines, spusobis poskozeni, jako by mel cil o jeden shroud mene. Tj. pokud jsou na cili 4 shroudy udelas jako bonus dmg k zasahu 4d6, pokud mines, udelas stejne minimalne 3d6 + co ma utocna schopnost pri minuti.
27.1.2010 22:42 - Geralt
Díky za opravu, teď už je poznat, v čem byl ten zádrhel. To je docela štědré, že tím pádem můžu dát s trochou štěstí slušné zranění, i když se netrefím.
28.1.2010 07:17 - Nachtrose
Geralt: jak se to vezme. Abys dal 3d6 pri missu, musis na nej ty shroudy 4 kola skladat. Sina jsem jeste nehral, ani nevidel hrat, ale nekde tu probehlo info, ze nejefektivnejsi je odpalovat shroudy kazde druhe kolo.
28.1.2010 10:02 - Lotrando
Benny: no ve chvíli, kdy Travok dostal v prvním kole stun a sním i jeho nohsledové mě celkem zatrnulo. Ani tak nešlo o to, že byste ho zabili, ta varianta byla sice nepravděpodobná, ale možná. Problém byl v tom, kdyby jste skutečně Orsika ochránili. Což sice bylo velmi obtížné, protože ten atentát byl velmi dobře připraven a vy jste neměli ani tucha co se právě děje, ale na druhou stranu jste tomu mohli účinně bránit. Ale asi byste museli tak činit všichni najednou.

Každopádně, jeden ze Starších je mrtev a někdo pokračuje v realizaci svého plánu k ovládnutí města. A taky si představte to množství mrtvých, které namísto toho aby odešly za hranice světa skončí v Plameni duší. Kdo ví co to udělá s poměrem sil ve válce probíhající ve Stínopádu. Navíc vám uniká vrah tvého otce, v boji se někdo zaštiťoval jménem jednoho ze Zapovězených.


Alojz: sice jsem assasina nehrál a podle mě existuje množství vhodnějších classů pro začátečníka, ale podle mě to vypadá, že asík hází na své oběti něj efekt "zahalení", asi nějakou tmu a podle toho, kolik těchto efektů na cíli má (až to počtu 4) uděluje při zásahu zranění navíc. Když se netrefí, zraní o jedenkrát méně, ale stále zraňuje. Na podrobný průzkum toho classu teď bohužel nemám čas.
28.1.2010 10:28 - Nachtrose
Pro blizsi predstavu by slo jeste pouzit prirovnani k wow rogue a jeho combo pointum. Pokud o wow Alojz nahodou zavadil, bude mu to snad takhle blizsi.

Jinak co jsem si tak assassina prohlizel, tak ma k dispozici nejake ty featy a powers, ktere mu za urcitych okolnosti umozni hahodit onech "zavoju" vice najednou. Treba hned lvl 1 daily power ( jmeno si nepamatuju ) umoznuje nahazovat "zavoje" po dvou.
28.1.2010 18:01 - ShadoWWW
Tak jsem se díval do únorového kalendáře a další předpremiérově uvolněným povoláním by měl být Battlemind. Nevíte o něm někdo něco bližšího?
BTW Jak byste toto povolání přeložili do češtiny? Bojová mysl se mi moc nelíbí...
28.1.2010 21:21 - Nachtrose
ShadoWWW píše:
Někde jsem tu viděl odkaz na stránky s přeloženými power cards a teď to nikde nemohu najít. Mohl by mě někdo nasměrovat, pls?


Nejak tu ten dotaz tusim zapadnul. Tady to mas.
29.1.2010 07:39 - noir
SahdoWWW: Tak ten Batttlemind je psionický controller, něco jako ve trojce Psychic warrior. Má primární vlastnost odolnost, markuje jeden cíl v close burstu 1, ale marka vydrží až do konce encounteru(nerozhodne-li se markovat jiný cíl). At-willky má zatím Bulls strenght (1 cíl, 1W damage, push 1, ale augmentama až close blast3) a Iron Fist (1 cíl, battlemind získává do konce kola resist na damage).

Taky bylo na Experience představené nové povolání RUNEPRIEST. Je to leader, víc zatím nevím....
29.1.2010 07:40 - noir
Jo a taky ukázali novou rasu - shardmind, zjevně cosi psionického...
29.1.2010 09:54 - Naoki
Můžeš dát odkaz? Ten runepriest asi bude ten divine povolání, škoda přál jsem si jinou roli :)
29.1.2010 10:02 - Nachtrose
Naoki píše:
škoda přál jsem si jinou roli :)


Napriklad?
29.1.2010 10:10 - noir
Naoki: Zatím jen zmínky na ENWORLDU: http://www.enworld.org/forum/d-d-4th-edition-rules/270945-new-class-race.html
29.1.2010 10:14 - Nachtrose
Teda netusim, jak by ten runepriest mel fungovat, ale podle mne to zase tak spatna volba neni. Minimalne podle nazvu mi to pro bezne trpasliky prijde vhodnejsi, nez cleric.
29.1.2010 10:44 - Naoki
Píše:


Napriklad?

Mě osobně se líbí defendeři ;) ale z toho co čtu na Enworldu, tak runepriest možná bude míst požadavky na abilitu, které z něj udělají přijatelného tanka :)
29.1.2010 10:52 - Naoki
Jinak z dnešního excerptu:
Archer Warlord

When you choose the Archer Warlord class feature, you lose proficiency with chainmail and light shields.

Archer Warlord: You gain proficiency with military ranged weapons. In addition, when you make a ranged basic attack with a bow, you can use Strength instead of Dexterity for the attack roll and the damage roll.


... hustý!! :D
29.1.2010 10:58 - Nachtrose
Jj, STR based lukostrelec. I veskere jeko powers jsou STR based. I kdyz uz to podle mne lehce logicky zavani...
29.1.2010 11:18 - Merlin
Shadowww: ještě k tomu Kalamaru...je i nějaká příručka pro hráče? (převod bohů atd?)
29.1.2010 11:39 - Blaine
Add Archer warlord: Jen vic a hustejc nejaci strelci s lukem. Warlorda jsem teda necekal a jsem prijemne prekvapen.
29.1.2010 12:17 - Lotrando
Nachtrose: z luku se vždy střílelo silou, resp. síla byla základ :)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.13347601890564 secREMOTE_IP: 3.15.156.140