Kultura

Alnag
28.5.2008 14:07
Dungeons & Dragons 4e (II)
Diskuse o čtvrté edici pravidel Dungeons & Dragons po jejich vydání. Prosíme i přes vypjaté téma o dodržování základních pravidel netikety, tak jako v jiných diskusích.

Navazuje na více či méně spekulativní diskusi o 4E.
27.1.2010 10:56 - ShadoWWW
Merlin: Viz Archiv 1.
27.1.2010 11:21 - Merlin
Shadowwww: dííík :)

včera se bohužel totiž naše skupinka dostala do fáze, kdy už byl děj dfál neudržitelný, budou nové postavy
27.1.2010 12:27 - Blaine
Merlin: dej neudrzitelny, muzes specifikovat? Pokud to nebude spoilovani pro tvoji partu samozrejme.
27.1.2010 12:45 - Mirkul
Merlin: kamarád zdatný programátor už se o něco pokouší, ale chtěl jsem mu ušetřit práci :) jen aby někde v půlce nepřestal.
27.1.2010 12:53 - Merlin
Blaine: není to spoilování

Jak jsem uvedel minule, postavy se dostaly do minulosti do doby před rozpadem Říše a boji mezi tieflingy a dragonborny (drag. byli elitními válečníky říše a tieflinkové byli potomci prvních šlechticů říše).
Postavy se dostaly na hrad jednoho z dragonborních vojevůdců, který se později stal jedním z prvních králů Arkhosie. Hrotgar (drag. warlord), nesoucí si nějaké to prokletí od Bahamuta a Korda za vyplenění hrobky jednoho z králů si vyžádal audienci u vojevůdce a vyjevil mu, že je z budoucnosti a že tedy není rytířem a je zneuctěn, ale chce, aby se s polečně si tieflingem mohli vydat na tieflingskou stranu a tam mohl špehovat pro drakorozené. Což vojevůdce odmítl, že je blázen (mimo jiné) a že pekelníky porazí čestně.
Poté ho poslal do pokoje a postupně si vyzvedl každého po jednom na pokec...tiefling se přiznal, že je z budoucnosti na základě hovoru s Hrotgarem. Vojevůdce Gasha se ho rozhodl si nechat v poutech jako zdroj informací.

V pokoji se pak pekelník pokoušel uniknout i s ostatními pomocí portálu. místa výstupu však nebyla ještě zřízena, tak se to nepovedlo. Do toho melech (pekelník) sesmažil havrana, který se přidal ke Stopaři )jakožto dar od Raven) s prohlášením, že je to špeh.
Do toho je přistihl gasha, jak malují už třetí kruh (30 minut). Hrotgar se mu přiznal, že by nezabránil v útěku ostatním a nakonec vládci řekl, že čekal moudřejší rozhodnutí. No..skončili v cele, vzájemně se považujíc za Jidáše. Pekelník unikl teleportema zázračně přežil v pustině, Stopař vstoupil do služeb vojevůdce a vedl ho po pekelníkových stopách a Hrotgar umřel v souboji cti s Gashou.
27.1.2010 14:19 - Blaine
No pokud jsou hraci spokojeni s timto vysledkem nevidim duvod, proc to tady neukoncit. Me by treba kazdy z tech tri koncu vyhovoval, pokud bych ty postavy hral.
27.1.2010 14:30 - Merlin
Blain: ano, shodli jsme se na tom..každý z příběhů měl jiný konec. Pekelník se přidal ke svým, warlord zemřel jako tragický hrdina a stopař...no..dělal to co uměl nejlíp...přežíval :)

Hlavně, další soužití hrdinů by bylo problematické
27.1.2010 15:14 - Lotrando
Nebo jsi je už nemohl ukočírovat? :)

My se třeba konečně dostáváme k tomu, že postavy snad něco podstatného ovlivní. Prozatím jen budovali svoje opory v novém světě, sbíraly kontakty apod.

Včera jsem nechal zničit město, kde se hrálo skoro rok.
27.1.2010 15:15 - Merlin
Lotrando: o to nejde, že bych je neukočíroval :) ale oni sami se mezi sebou jen těžko dávali dohromady ( po tom všem). Koule už byla spuštěna z kopce
27.1.2010 15:19 - Lotrando
U nás jen náznaky. Ale potom co kouzelník nechal svou milenku napospas neživým, umřít těsně potom co si ulevil, začíná to v družině vřít.
27.1.2010 15:57 - Merlin
Vření by přežili..to bylo celou dobu...:) teď to ale vykrystalizovalo vůči NPC i vůči sobě vzájemně.

Teď koketuji s myšlenou hrát v Kalamaru
27.1.2010 16:44 - Almi
Lotrando píše:
Prozatím jen budovali svoje opory v novém světě, sbíraly kontakty apod.

Včera jsem nechal zničit město, kde se hrálo skoro rok.


Teda, tohle spojení dvou vět mne pobavilo tak, jako už dlouho nic. Tomu říkáš sbírání informací a budování si zázemí? Chudáci..takhle je trápit! :o)

Merlin: krásný konec kampaně! Na jaké to končili úrovni? Kalamar je krásnej, jenže budeš muset hoodně načítat a budovat podklady, který pro 4e nejsou..to mne vždycky odrazuje. Už na budování světa není čas, nejsme nejmladší :o)
27.1.2010 16:58 - Lotrando
Almi: tak přeci museli město napřed poznat, aby věděli o co přišli. Ono jim to ještě úplně nedošlo, ale někde tam jsou jejich sirotci (zachránění v předchozích epizodách), blízcí, přátelé.
27.1.2010 16:59 - Merlin
Almi...11 lvl. Na startovací postavy to nebylo špatný.

Co se týká kalamaru, ano, ani mě nebaví budovat něco..nebo spíš na to není ani moc času. Ještě uvidíme, nevím jestli se mi chce něco tvořit
27.1.2010 17:04 - Jarik
Merlin> to nam se blizi CINK na 10.ku , a to jsme skoro jeste nic nedokazali (velkeho) :D
27.1.2010 19:09 - Almi
Merlin: No, tak tos je utnul brzy :-) S Kalamarem souhlasím. Já ve skutečnosti ve svých 3 kampaních používám odlišné modely - pro první jsem zvolil Stříbrné pohraničí ve Forgotten Realms prostě proto, že bylo přeložené, a je tam hromada místa na zápletky, je to dost sevřené i otevřené. Pro druhé v Praze jsem zvolil generický svět s tím, že postavy si ho sami tvoří, pokud chtějí a pro třetí..no, to je takové, co mne napadne a budování od vesničky postupně dál :-)

Jarik: No, však oni se věci postupně změní...uvidíš ;)

Lotrando: Jojo, rozumím. Už jen zabít jednu známou NPC bývá někdy potíž. Natož celé město...o to víc obdivuju, žes dokázal v neděli nic nenaznačit :-)
27.1.2010 19:15 - Alojz
Zdravím vás. Potreboval by som pomôcť so schopnosťou pre Assassina, konkrétne so schopnosťou Assasin shroud. Vôbec nechápem čo tam splietajú. Mohly by ste mi to prosím vysvetliť?

EDIT: keby ste náhodou nevedeli o čo presne ide tak tu je Efekt

You subject the target to your shroud. If any of your
shrouds are already on the target, you subject it to an additional
shroud, up to a maximum of four. The shrouds last
until you use this power against a different enemy or until
the end of the encounter.
B efore you make an attack roll against the target, you
choose to invoke either all your shrouds on it or none of
them. If you invoke your shrouds, the attack deals 1d6
damage per shroud, minus one shroud if the attack misses,
and all your shrouds then vanish from the target. This damage
roll never benefits from bonuses to damage rolls, and is
in addition to the attack’s damage, if any.
27.1.2010 20:01 - Merlin
Almi: no, já je ani moc neutnul...prostě to tak vyplynulo z děje...:)
27.1.2010 20:08 - Beny
Almi mno já bych neřekl, že nás trápí, jen bych spíš podotknul, že třeba mě začínají zapadat klíčové dílky veliké skládačky -:))
No a Lotrando nic nenaznačil, jen se bál aby sme mu tu jeho NPC nezachránili, což se nám nepovedlo, no... -:))

Lotrando aaaa sirotci, to neříkej před Elíkem -:))) jo už se těším na další pokračování.
27.1.2010 20:13 - ShadoWWW
Někde jsem tu viděl odkaz na stránky s přeloženými power cards a teď to nikde nemohu najít. Mohl by mě někdo nasměrovat, pls?

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.094264984130859 secREMOTE_IP: 3.144.127.232