Kultura

Alnag
28.5.2008 14:07
Dungeons & Dragons 4e (II)
Diskuse o čtvrté edici pravidel Dungeons & Dragons po jejich vydání. Prosíme i přes vypjaté téma o dodržování základních pravidel netikety, tak jako v jiných diskusích.

Navazuje na více či méně spekulativní diskusi o 4E.
29.12.2009 12:20 - Lokken
Zdravíčko, pane Andtom...
29.12.2009 17:49 - andtom
Ahoj lidi, já to tady momentálně moc nesleduji, ale jak vidět ještě dýchám :) Jinak to se vyplatí občas sebekontrolovat, jestli už člověk nechodí náhodou do_zaměstnání/do_školy/pro_podporu jako nemrtvý ... ;)
1.1.2010 17:39 - Babaj
zdravicko vespolek. opet predkladam neco k diskuzi...

jedna se o tento power....





Hellbringer Utility 12Gates of Hell
You open a gate through Hell to connect points on the battlefield. Your allies can pass through it unharmed, but your foes cannot.
Daily Arcane, Fire
Minor Action Ranged 10
Target: Two unoccupied squares
Effect: You create a dimensional rift between the two target squares that lasts until the end of your next turn. Any creature that enters one of the target squares can move to the other target square as if it were adjacent to that square. A creature cannot pass through the rift if either square is occupied by another creature. Each enemy that moves from one gate square to the other takes 1d10 + your Constitution modifier fire damage.
Sustain Minor: The gates persist.


co diskutovat.... postavim li tento power vedle nepritele a seslu na nej treba

Warlock Attack 1Diabolic Grasp
You crook your hand into the shape of a claw, and a great talon of sulfurous darkness forms around your enemy. It rakes fiercely at him and drags him a short distance before dissipating again.

Encounter Arcane, Implement
Standard Action Ranged 10

Target: One creature of size Large or smaller

Attack: Constitution vs. Fortitude

Hit: 2d8 + Constitution modifier damage, and you slide the target 2 squares.

Infernal Pact: You slide the target a number of squares equal to 1 + your Intelligence modifier.

a protahnu ho tim riftem, treba petkrat?.. dostane kazdym pruchodem tento damage nebo jenjeden?



a druha diskuse,, jde tato brana seslat napriklad na misto kma nevidim .. jeden rift a druhy rift za zed?
1.1.2010 18:56 - Naoki
Ohledně druhé diskuze je to jednoduché: neni-li uvedeno jinak musíš vždy mít line of sight.

O tom prvním bych už nějak nevěděl :S
2.1.2010 13:25 - Alojz
Zdravím .
Chcel by som sa opýtať na second wind. Vôbec som to nepochopil. mne sa zdá že je to niečo ako seba liečenie, ale to je asi blbosť. Mohli by ste mi to prosím vysvetliť.
2.1.2010 13:40 - Sethi
V podstatě ano. Postava si oddechne, nabere nové síly do pokračujícího souboje. Asi tak =)
2.1.2010 13:48 - Nachtrose
Ouško: nesouhlasil bych s vykladem jakozto s oddechem. Je to spise neco, jakoze postava sahne na dno svych rezerv, popadne druhy dech a jede dal. Casto je to videt v showdownech akcinch filmu, kde je hrdnina mlacen jak zito, aby se nasledne z poslednich sil zvednul, zhluboka nadechnul a natrhnul zaporakovi prdel ;-)
2.1.2010 13:56 - Sethi
Já jsem asi nemyslela oddech jakožto jakousi formu volnočasové aktivity, ale spíš... um... no to je jedno. Chápeme se. Nebo ne.

Když se hrdina krčí za zdí, na kterou se střílí, přebije, nadechne, vydechne, sebere se a jde všechny zabít. Takový oddech.
2.1.2010 13:58 - Lotrando
babaj: slidnes ho asi jen jednou, tam a zpet asi ne. ale jinak by to melo projit. v idelanim pripade ho tam protahnes jeste jednou pred koncem dalsiho tahu.

push, pul i slide hrajeme jako pohyb jednim smerem
2.1.2010 14:48 - Naoki
Ohledně second windu někdo tu jednou napsal, že se opravdu hodí vnímat HP ne jako "zraněnost", ale jako bojeschopnost. Že se pak tím hodně věci objasní.
6.1.2010 12:42 - Merlin
hele tak mě napadlo...ony i nestvůry můžou chytat Druhej dech, že?
6.1.2010 13:00 - Nachtrose
Jsem linej to momentalne hledat, ale mam pocit, ze ne.

/edit: tak mi to precijenom nedalo, a v MM jsem zadal "second wind" do vyhledavani. Par monster to ma primo v popisu, ale jinak se tam o tom nic nepise. Navic, coz me trosku mate, to vyzaduje spaleni surge, ktere ale dane priserky nemaji nikde vycislene.

Pro zmenu DMG1 píše:
Like player characters, NPCs can use their second
wind once per encounter as a standard action.


Tak si vyber...
6.1.2010 13:03 - Merlin
proč? mají healing surge, tož proč ne?
6.1.2010 13:06 - ShadoWWW
Druhej dech mohou chytat jen některé, u kterých je to uvedeno.
6.1.2010 13:09 - Nachtrose
Merlin píše:
mají healing surge, tož proč ne?


Kde? Ja to v tom statbloku nikde nevidim.
6.1.2010 13:14 - Quentin
potvora ma tolik healing surgu z kolikatyho je tieru (heroic 1, paragon 2, epic 3)
6.1.2010 13:16 - Nachtrose
QuentinW: dik, uz je to delsi dobu, co jsem procital v MM i ten pokec okolo :-)
6.1.2010 13:18 - Nachtrose
MM1 píše:
Monsters, like PCs, have healing surges. However, few monsters
have a power that lets them spend a healing surge.
The
number of healing surges a monster has is based on its level:
1–10, 1 healing surge; 11–20, 2 healing surges; 21 or higher,
3 healing surges.
Because they rarely come into play, healing surges are not
included in a monster’s stat block.


Tak jsem to dohledal a zvyraznena cast je myslim dobra odpoved na Merlinuv puvodni dotaz.
6.1.2010 13:26 - Merlin
Nacht: ok, to vysvětluje :) ono by to kapku protáhlo už tak dlouhý souboj :)
6.1.2010 13:47 - Nachtrose
Merlin: mi vykladej. Mame cistej crawl a za 4 hodinove sezeni dame dva encountery :-) Vsechny to zatim bavi, jenom pribeh se pak strasne vlece :-(

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.13116693496704 secREMOTE_IP: 18.218.129.100