Kultura

Alnag
28.5.2008 14:07
Dungeons & Dragons 4e (II)
Diskuse o čtvrté edici pravidel Dungeons & Dragons po jejich vydání. Prosíme i přes vypjaté téma o dodržování základních pravidel netikety, tak jako v jiných diskusích.

Navazuje na více či méně spekulativní diskusi o 4E.
7.10.2009 13:37 - wlkeR
Nachtrose: Díky, přesně co jsem potřeboval, konečně můžu usadit fanoušky hraničářů, co řvou, že maj Martial power source.
7.10.2009 13:47 - Blaine
wlkeR: ja se svym hranicarem jsem rad, ze mam Martial. Prece jen nejsem zadny lesak. Ne ne ne. S lesem chci mit co nejmin spolecneho. Neni nad krasne zakourene rano ve meste, kdyz se takhle potacis z mistni spelunky do naruce mistni krasavice. Muj ranger je byvaly prislusnik armady, ktera se ponekud rozpadla a tak nemel kam jit, chudak nestastny. A tak skoncil v parte zoufalcu. Specialni vycvik, vzpominky, ve kterych jsou veci, ktere by nikdy nemel videt. Zadnej lesak!
7.10.2009 13:53 - wlkeR
Blaine: Nojono, každej na to má jinej názor a těžko posoudit, kerej je správnej. každopádně setrvačnost 3. edice i toho starýho dobrýho DrD je, že hraničář co má zvířátko a přírodní kouzla prostě není jen o tom luku a/nebo meči.
Chjo, proč zrovna já musim hrát s bandou konzervativců :/
7.10.2009 15:06 - noir
Seeker je parádní!
7.10.2009 16:14 - ShadoWWW
Jako hraničáře-lesáka bych volil spíš Wardena z PHB2 4E.
7.10.2009 16:59 - Naoki
toho ale přes luky nepostavíš :/
9.10.2009 09:15 - Nachtrose
Prvni cast Dragonackeho povidani o tom, jak hrat Vistani.
9.10.2009 10:35 - Alnag
Kluci se do toho Ravenloftu nějak opřeli... že by přece jen nějaký budoucí setting?
9.10.2009 11:06 - Nachtrose
Jeste by mely vyjit dve casti tento mesic.
9.10.2009 11:11 - Blaine
Ravenloft budto budouci nebo soucasne s Dark Sunem jako nejaky mensi pridavek a postupne budou pridavat dalsi kousky.
9.10.2009 11:17 - Merlin
Nevím, jestli se to děje jen mě (a trochu mě to na hře štve), ale každý boj se mi děsně protáhne. Mám obavu, že s postupujícími levely to bude horší...jak se daří vám?
9.10.2009 11:32 - Blaine
Merlin: taky to tak mam, souboje berou hodne casu. V posledni dobe, protoze jsme se na to zamerili se snazime urychlovat vsechny kousky procesu. Souboje budou vetsinou delsi imho. Proste jenom kvuli tomu, ze bude vic bojujicich.
9.10.2009 11:47 - Merlin
no, nejspíš je začnu omezovat tak na jeden za sessione..čím jsou postavy výš, tím mají víc možností a hráči o nich víc přemýšlí....to samé i u enemáků.
9.10.2009 11:58 - Blaine
Merlin: presne tak, taky jsme se dostali k jednomu, max dvema soubojum za session, podle delky session. Pri krasne osmihodinove se daji odehrat i tri, ale u nas, kdy se nam muze stat, ze hrajeme jenom tak tri hodinky, jeden je dost.
9.10.2009 11:59 - Alnag
On ten boj je často dlouhý, protože potvory mají hodně životů... A navíc už ke konci nemají ani žádné nové triky, které by ukázaly. (Zvláště tedy elity a solo nestvůry...) Rozhodně bych pracoval s tím, že když je potvora bloodied (tak pokud to není úplný nekňuba) má tendenci vycouvat z boje nebo se vzdát... to zkrátí souboje klidně o polovinu.
9.10.2009 12:03 - Blaine
Alnag: jojo, taky to delam, ale co kdyz mas situaci, ktera je pripravena tak, ze maji oponenti navrh a hracum docela dlouho trva, nez se hraci dostanou do vyhodne situace a nez to zvrati. Posledni session jim padaly strasne spatny cisla. A ja sjem dokazal pravidelne udrzet fightera hexnuteho Hexerem, o kterem se tady uz mluvilo (byl i na DnD Day), takze nebyly zadne marky a priserky volne behaly. A pak jedno kolo nebyl fighter pod kontrolou a vsechno se zlommilo.
9.10.2009 12:17 - Lotrando
Alnag: jen bych doporučil mít únikový plán v záloze. utíkat se musí umět :), jinak je z toho jen masakr marně prchajícího enemáka. jinak souhlas.
9.10.2009 12:40 - Merlin
Alnag: ale to moji enemáci docela často utíkají nebo se vzdávají..hraní tupých NPC co nemají emoce a nikdy se nevzdávají nemám rád. Jistě, jsou tvorové, kteří neutečou a boj musí být dohrán až do konce....
(postavy měli několik sessionů svou nemesis v podobě displacer beasta...ten když byl těžce raněn utekl z boje...a vrátil se za pár dnů v nejméně vhodnou dobu...jééé jak ti ho/mě nenáviděli...)
9.10.2009 12:56 - Naoki
A nebo nabádej hráče aby používali intimidate v souboji. Když je nepřítel bloodied, provede se hod proti jeho Will+10 a při úspěchu můžou hráči ho donutit se vzdát.
9.10.2009 13:03 - Merlin
Naoki: na vzdání se nepotřebuju intimidate (i když je to samozřejmě možné užít). Vyvozuji to dle situace na bojišti a informací, stavu PC, okolností atd...:)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.15057301521301 secREMOTE_IP: 3.16.15.149