Kultura

Alnag
28.5.2008 14:07
Dungeons & Dragons 4e (II)
Diskuse o čtvrté edici pravidel Dungeons & Dragons po jejich vydání. Prosíme i přes vypjaté téma o dodržování základních pravidel netikety, tak jako v jiných diskusích.

Navazuje na více či méně spekulativní diskusi o 4E.
16.9.2009 18:58 - Babaj
to je blbost ..co ti brani si sice naplanovat cestu,, ale nic ti nebrani tu cestu naplanovat tak aby jsi ho projel nekolikrat a nebo si ho do te trajektorie nahazet.. myslim ze uz premyslime az moc .-) jednoduse a i herne a podle pravidel... proshiftuju celou svou trajektorii .. nekde se zastavim.... spocitam koho jsem vlastne projel.. je jedno kolikrat.. hodim hit, pokud zasahnu dmguju apak ho hned pusnu.. proste je to reakce na to ze se mu jednak nelibi ze je pleptan a snazi se uniknout a taky ze ackoliv jsem suspenina tak nejsem nehmotneja proste to na ty lidi tlaci takze se to proste rozestoupi nebo proste potuka a ja jsem ten co jeste malinko muze tu potukanost nejak regulovat.. sedi to i na RP :-)
17.9.2009 21:51 - Mirkul
sorry, že teď přispěju mimo aktuální debatu, ale mám ještě otázečku k papírkům stavů, které dávate figurkám (mám pocit, že to používá Blaine?). A to kam je umisťujete, jestli pod figurku nebo někde na figurku? Protože sem si udělal papírky asi tak palec velké aby zabraly celé políčko, jenže co když na postavu bude působit víc efektů (hraničářova hunter's quarry a třeba slow) pak se tak trochu překrývají a můžou být nepřehledné. Samozřejmě je můžu udělat menší, ale pak to posouvat...nebo papírky s označením (warlock curse, hunter's quarry) nechat velké a udělat menší papírky se stavy (slow, dazed) udělat menší a dávat je navrch...případně jestli máte jiný postup, nápad?
17.9.2009 22:04 - Nachtrose
Tak konkretne Blaine tusim psal, ze nema figurky, ale misto nich normalni sestistenky a papirky dava na ne. Ja chci testnout neco podobnyho, ale mam na to palcove ctverecky z dekoracni gumy ( takova penova hmota, 1-1,5mm hruba ). Mam zatim 10 barev a hodlam to priradit zpusobem treba modra = marka, cerna = curse, zelena = quarry, ruzova = stavy ( zatim nedelim ). A ke stavu pak dostane kazdy hrac karticku s tim, co na sobe ma ( je kriklave ruzova ) aby nezapominali hazet save. Testovat to chci asi dalsi vikend. A jo, ten muj material vypada dostatecne hruby na to, aby sli barvy rozeznat a kdyz bude nekolik tehto znacek na sobe. A budu to davat samozrejme pod figurky.
17.9.2009 22:27 - Lotrando
mark, quary a bloodied máme pod figurkou, nebo někde vedle ní, většinou tak aby se to nepletlo. značka je barevná, takže stačí vidět okraj. šikovné figurky si značku umí podržet v tlapce :)

kondice na postavách značíme na tabuli, stačí plechová, co se prodává v obchoďáku, kondice jsou na magnetické fólii, což bývá největší problém sehnat. zatím máme takovou tenkou z makra.

kondice postav jsou obzvláště důležité na paragonské úrovni, kdy už vlastní zranění nebývá největší problém. často je důležitější vymanit se z různých stunů a ongoing zranění.
18.9.2009 07:50 - Nachtrose
Prinasim nejnovejsi zaklady, tentokrate pro Kleriky.
18.9.2009 08:16 - Mirkul
hmm tak já mám u marku "namalovanej"(kresba tříletého dítěte) vždycky nějakej "obrázek" vystihující dané povolání, ale to s tou tabulí není špatný nápad. No sice pro začátek si to asi budou držet v ruce nebo to budou mít před sebou ať na to vidí. Mno dík za rady, čekám, že tak nejpozději za měsíc bude první hra, takže pak budu mít dotazů zase plnej pytel :-)
18.9.2009 08:23 - Almi
Armfish: Jak říká Lotrando, jen doplňuji, že za základ používáme marky, které jsme někde stáhly (už ani nevím, zda ofiko nebo ne). Ty jsme natiskly nebo nalepily na tvrdý podklad a dáváme pod figurku...
18.9.2009 09:43 - Babaj
jen tak pro mou informaci... ted jsem ve studovne dosel na stranku s samanem... to opravdu muze mit najednou libovolne mnozstvi spirit kompanie?.. chvilku jsem si rikal ze je nekde chybka ale pak jsem zavrel knihu a na titulni kresbe je .. asi saman a u nej dva spiriti pum.. nebo jakyho slaka to je zvire,,
18.9.2009 10:27 - Sethi
Harbinger of Rebirth? To mi dělají naschvál? To taky musí naservírovat nové věci pokaždé, když mám konečně pocit, že jsem s ní spokojená, jen aby mi ukázali, že teda nejsem?

Technicky - přidává-li HoR +2 k heal checkům, sčítá se to s takovým Battle Medic, který dělá totéž, případně s jednoduchým Skill Focus?
18.9.2009 10:29 - Nachtrose
Tak teda matematickou olympiadu stehujeme sem.

Blaine píše:
Ta moje funkce: v jednom sloupecku hodim kostkou. V druhem sloupecku se podivam na vysledne cislo a jestlizebude cislo mensi jak 2, tak hodim znovu, pokud bude vetsi, tak se cislo nemeni. Tenhle vzorecek zopakujes do vice sloupecku a diky tomu uplne zrusis jakykoiv hod, ktery dopadne "1" A jelikoz jsem hazel 1000x, tak jsem se priblizil prumerne hodnote vysledku, uz jen proto, ze ty jsi nezohlednoval pravdepodobnosti - hodit 16 na dvou osmistennych kostkach je mene prevdepodobne nez treba sedm nebo osm.


Mas pravdu, nezohlednoval. Uz jsem zazil nekolik debat, kde se hadali o tom, zda jsou, nebo nejsou hody vice kostkami na sobe zavysle, nebo nikoli. Nazoru tam padalo dost za obe strany, ale k nejakemu definitivnimu zaveru snad nikde nedosli. Proto pocitam vsechno prumerem. A prumer z 2d6 je proste 7. Coz stejne vychazi i podle tvych 1000 hodu. Prumer z 1000x 1d6 je 3,5 2d6 muzes brat jako 2000x 1d6 s prumerem 3,5 ale vzhledem k tomu, ze se dva hody pocitaji na jedno poskozeni, vezmes 3,5+3,5 = 7. Mam pocit, ze nam to vychazi obema stejne ;-)
18.9.2009 10:31 - Nachtrose
Sethi: vzhledem k tomu, ze HoR ma bonus +2 nespecifikovany, tak ano, scita se s ostatnimi.
18.9.2009 10:35 - Alnag
Uši píše:
Technicky - přidává-li HoR +2 k heal checkům, sčítá se to s takovým Battle Medic, který dělá totéž, případně s jednoduchým Skill Focus?


To záleží jaký je to typ bonusu. Stejné typy bonusů se nesčítají...
18.9.2009 10:43 - Nachtrose
Alnag:

Píše:
Harbinger of Rebirth
Prerequisite: Cleric
Benefit: You gain a +2 bonus to Heal checks. In
addition, any ally within 5 squares of you gains a +5
bonus to death saving throws.
18.9.2009 10:48 - yokuzava
Skoda ze se steje typy bonusu nescitaji. Napriklad by se mi zdalo logicke ze pokud te kousne jeden pavouk nebo had, mas nejakou ztratu s pokracujicim zranenim, ale pokud spadnes do hnizda a kousne te jich treba pet tak by se to zraneni melo scitat a tudiz bys driv byl mimo. To je priklad ktery mi celkem dokaze oduvodnit proc by se bonusy mely scitat. Nebo to je nelogicke? :)
18.9.2009 11:06 - Blaine
Penalty se scitaji.
18.9.2009 11:17 - yokuzava
Proc se maji scitat penalty a bonusy ne? Neni to pak trochu nevyvazene? :)
18.9.2009 11:21 - Blaine
Bonusy dostavas vsude mozne, penalty dostavas minimalne. Takhle napriklad muze fungovat orbovy wizard, ktery dokaze uplne zakazat i solo prisere se savnout. (-13 postih na save proti kouzlu)
18.9.2009 11:45 - yokuzava
Hm, ok - jeste si to proctu az zase budu mit chvili casu.
21.9.2009 09:07 - Nachtrose
Tak kdyz uz nam kostka zase jede, pridavam dnesniho epickeho assassina.
21.9.2009 09:46 - Merlin
jen tak mě o víkendu pobavila hláška od Babaje (tady jako Wallndwill).
Myslel jsem, že jsem PG, ale ve srovnání s třeba Blainem jsem jen břídil...

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.10902214050293 secREMOTE_IP: 3.16.147.124