Kultura

Alnag
28.5.2008 14:07
Dungeons & Dragons 4e (II)
Diskuse o čtvrté edici pravidel Dungeons & Dragons po jejich vydání. Prosíme i přes vypjaté téma o dodržování základních pravidel netikety, tak jako v jiných diskusích.

Navazuje na více či méně spekulativní diskusi o 4E.
8.8.2009 11:28 - Nachtrose
Mas ty marky barevne aby si ji kazdy poznal? Nestacil by ruzny potisk? Funkcne by meli byt stejne, ne? Ale taky nad necim podobnym premyslim. Ruzova statusy, modra marky, ruda bloodied, strikery ted nemame. :-)
8.8.2009 11:35 - Nachtrose
Ja vybavuju hrace taky powerkartama. Aktualne z CB, karty z mse2 nestihaji drzet krok. A kazda je pekne v obalu s rubem brvy podle at-will, encounter, daily.
8.8.2009 11:37 - Blaine
No jsou to takove ctverecky tvrdsiho papiru, na jedne strane bile, z druhe strany vybarvene fixou - protoze nepouzivame figurky, ale kostky na naznaceni hracu i oponentu, tak se daji papirky v pohode skladat na kostky nebo pod ne. Kazdy hrac ma svoje (jak jsem rikal na markovani, quarry, cursu a tak), pak mame statuty - fialova je statut omezujici pohyb (slow, immo), zluta je blind nebo daze, hneda je -2 do neceho. Stun jsme zatim neudelali, ale asi to bude nejaka oranzova nebo tak neco. A cervena je bloodied. Tenhle system nam docela vyhovuje.
8.8.2009 11:46 - Geralt
ušijakořidítka píše:
papírky se vyskytují taky, někteří odvážlivci mají powerpapírky. soudruh geralt si na ně paranoidně pořídil takové ty desky, co se do nich v první třídě skládala písmenka a čísla. jako bych mu snad vyhrožovala, že mu do nich fouknu, nebo co.

Jen pro upřesnění, jedná se konkrétně o album na známky (formát A5). Konečně mohu jednou těžit z bizardních zálib svého dětství. :)
Není potřeba ani fouknutí, papírové kartičky jsou náchylné na jakékoliv neúmyslně prudší pohyby v okolí a chaoticky se rozlétnou. Nemluvě o tom, že jim na stole hrozí i jiné nástrahy v podobě rozlitých nápojů a tak. Desky, na druhou stranu, se ukázaly velice pohodlné - kartičky se dají pěkně přehledně srovnat. A navíc to může být docela stylové pro hráče kouzelníků, když pak loví nějakou power přímo ze spellbooku.
9.8.2009 19:31 - Nachtrose
Wizardi nahidli na web obrazky PHB minis2. Jsem jedinej, kdo pri pohledu na ne saha po pytliku na zvraceni?

Pro ty co jsou lini klikat na odkaz, dve srovnani:

PHB: DnDminis:

PHB: DnDminis:

Jenom prebarvit ( navic dost mizerne, dle meho nazoru ) stare modely mi prijde pri nejmensim rekneme nefer...

Co udelali s tou firmou, co jim to delala pred tim? Nebo at to daji delat Citadele, ta to aspon umi...
9.8.2009 19:38 - Sethi
myslíte, že by šlo oškrabat nové barvy a dostat se tak na staré?
9.8.2009 19:42 - Nachtrose
Mno nevim, mam spis pocit, zze budto puzili jen stare lisovaci formy a nadelali par cistych, nebo jeste ciste meli a nebo je oskrabali sami. Ale pokud je nekdo ohotnej to zkusit, dejte vedet, jak to dopadlo ;-)
10.8.2009 08:16 - Quentin
Píše:
Jestli myslis avengeruv Oath of Enmity, tak ta skonci az smrti protivnika.

Jeste muzes obetovat lvl 2 utility power

Refocus Enmity Avenger Utility 2
After searching your soul, you realize who your true foe is and
swear an oath against it.
Encounter ✦ Divine
Minor Action Close burst 10
Target: One creature you can see in burst
Effect: The target becomes the target of your oath of
enmity, replacing the current target.
10.8.2009 08:28 - noir
Všimli jste si, že ve článku o githzeraích nám wizardi prozradili jméno nového povolání? SEEKER. Jsem zvědavý, jestli se budou snažit využít popularity stejnojmenného seriálu, anebo to bude zase nějaký podivný psionický charakter...
10.8.2009 09:06 - Blaine
noir: podivny psionicky charakter:P
10.8.2009 15:08 - Quentin
Mate nekdo zkusenosti s Obsidianem. Vypada to docela zajimave.

velmi zkracene: Skill challenge se deli na 3 segmenty a v kazdem z nich hazi vsechny ucastnene postavy proti fixnimu DC. Podle celkoveho poctu uspechu se urci prohra/castecna vyhra/vyhra.
10.8.2009 16:04 - Blaine
QuentinW: take bych rad slysel, jetli to nekdo zkousel.
10.8.2009 21:19 - Lotrando
Mě Obsidian přišel hodně svazující. Oproti velké rozvolněnosti klasické SC navrhuje pevnou strukturu, určuje role apod. Navíc dost snižuje obtížnost. Asi není špatný pro družiny, které z CR začínají, ale pokročilejší hráče zcela jistě omezuje.
11.8.2009 11:56 - Blaine
O Mocni, vsemocni, superchytri, mam takovou otazecku.
Mam dva elitni typky - skirmisher, lurker, kteri maji hodne fungovat spolu. A tak nejak jsem premyslel, jak tenhle encounter udelat hodne zajimavy a jelikoz moji hraci maji radi zajimave boje, tak jsem si rekl, ze tenhle bych mohl udelat skutecne jiny jak vsechny ostatni. Tak si chci vytvorit vlastni monstra. Uz mam jejich koncept, jenom potrebuji odezvu na jejich zakladni schopnost.

Shadows are everywhere: Na zacatku kazdeho kola (rozumej v okamzik, kdy se vyhodnocuji aury) se Shadow's Monk vytvori 4 miniony. Minioni vypadaji jako Shadow's Monk (jejich staty mam). Shadow's Monk se mezi ne zamicha.

Jak to bude fungovat? Pokud jste nekdo videl anime Naruto, tak je to hodne podobne tomu, co umi hlavni hrdina. Shadow's Monk se muze posunout, na sve misto dat miniona, coz znamena vic prace pro defendera. Jakekoliv statuty dostanou i minioni, coz znamena, ze mohou byt dazed atd. Vsechny mista, kde se mohou kopie objevit musi byt vedle nejakeho mista, kde uz jina kopie je nebo kde stal Shadow's Monk na zacatku.
11.8.2009 11:57 - noir
11.8.2009 12:12 - Nachtrose
Blaine: Jak planujes to michani? Jinak je to zajimavy napad. Ale zalezi trochu od crowd control schopnosti tve druziny, aby za par kol nebyli uslapani miniony.
11.8.2009 12:12 - Nachtrose
noir: mas ten link rozbity.
11.8.2009 12:34 - Lotrando
Blaine: co marka, podle ní pozná, kterej je ten pravej
11.8.2009 14:01 - Blaine
Lotrando: nepozna, vsechno se presune. Takze marka zustane. Abych neoslaboval markovani, aby chudak fighter nenadaval, kdyz od nej budou utikat.
Nacht: nepremnozi, 4 minioni kazdeho druhu je max. Budou tam tyhle dve elity, 8 minionu (4x minion lurker + 4x minion skirmisher) pravdepodobne nejaky hazard, ktery se bude chovat nejak nahodne a jeste jsem premyslel o tom, ze budou muset ochranovat jeden charakter, ktery jim bude pomahat projit pres magicky zamcene dvere. A po tomhle encounteru nebudou mit cas na odpocinek, protoze je bude hodne tlacit cas. Bude nasledovat neco jednodussiho. Pak odpocinek a zaverecny souboj.
11.8.2009 14:14 - Lotrando
Jestli ti vyjdou všichni do celkové ceny střetnutí, není co řešit. Pokud ale nageneruješ další za ty padlé, musíš je přičíst a hlídat si celkovou cenu střetnutí.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.12602996826172 secREMOTE_IP: 3.144.248.24