Kultura

Alnag
28.5.2008 14:07
Dungeons & Dragons 4e (II)
Diskuse o čtvrté edici pravidel Dungeons & Dragons po jejich vydání. Prosíme i přes vypjaté téma o dodržování základních pravidel netikety, tak jako v jiných diskusích.

Navazuje na více či méně spekulativní diskusi o 4E.
1.11.2008 10:04 - Alnag
Jedním daily power zahájíš Rage a druhý utratíš, abys to mohl použít (IMO). Smysl to dává na vyšších úrovních, protože to dává větší kostku zranění než ty daily powers (rage), které tam barbar má (a to výrazně).
1.11.2008 10:36 - Quentin
Stormwarden - ranger paragon path
Blade Storm (11th level): As long as you are armed with a melee weapon and are capable of making an opportunity attack, one adjacent enemy (your choice) takes damage equal to your Dexterity modifier at the end of your turn.
Twin-Blade Storm (16th level): As long as you are armed with a melee weapon and are capable of making an opportunity attack, two adjacent enemies (your choice) take lightning damage equal to your Dexterity modifier at the end of your turn.
Na 16te urovni davas ten dmg do dvou nebo tri nepratel??
1.11.2008 12:08 - Aeris
QuentinW: Ja som to pochopil tak, že Twin-Blade Storm prepíše Blade Storm, takže výhody Blade Storm strácaš a máš len výhody Twin-Blade Storm, ergo, dávaš bleskové zranenie dvom nepriateľom.
1.11.2008 12:29 - Alnag
Koukal jsem na fóra, je to docela častá otázka. Běžnější konsensus je, že Blade Storm se stackuje s Twin-Blade Storm, tedy že lze zaútočit buď na tři nepřátele nebo na dva z toho na jednoho jak Twin-Blade tak Blade Stormem...
1.11.2008 12:29 - Blaine
2Quentin: Ten rage strike je prakticky zpusob jak utratit rage powers (tj. daily ability) bez toho abys musel pouzivat rage, ktera se ti doopravdy nehodi v tom danem encountru. Kolikrat se jiz stalo, ze jedne postave prebyvala nejaka daily power, ale parta uz proste nemohla jit dal, protoze jim treba dosli healing surge nebo tak enco. A jelikoz je barbar classa, u ktery se ti proste nevyplati hazet vic jak jednu daily za encouter, tak se ti to, ze ti prebyvaji daily muze stavat MNOHEM casteji nez ostatnim. A timhle se ten problem resi
1.11.2008 15:08 - Almi
Blaine: Ty snad ani víc než jednu daily power v encounteru použít nemůžeš, nebo jo? Už jsem trochu zblblej z těch předmětů, co mají daily power...jak se to vlastně počítá? Můžu pít víc healing potions v encounteru? A denně? Chybí mi shrnutí na jednom místě..
1.11.2008 16:07 - Blaine
2Almi: Class daily powery - tolik kolik chces naraz
Daily item usage - na heroic tieru zacinas s jednou a po kazdem milestonu (tak 2 encountrech) dostanes dalsi pouziti (samozrejme, ze kdyz pouzijes daily power nejakeho predmetu, tak tuhle uz do dalsiho dlouheho odpocinku pouzit nelze).
Potiony - muzes pouzit kolik chces, presneji, kolik mas healing surge denne.
U barbara je to tak, ze on pouzije daily power a ma diky tomu na sobe nejaky effect a ten skonci, kdyz pouzije jinou daily power a jelikoz o ten effect jde podle me predevsim, tak dostal class feature Rage strike, aby mohl pouzit daily powery, ktere se mu proste nehodi.
4.11.2008 09:44 - Quentin
Jak je to s postavou, co vysplha v boji na strom. Ma cover? muze utocit jen ranged, nebo i melee? jak se da shodit? co pully, pushe, slidy?
4.11.2008 09:50 - Alnag
Quentin: Záleží na ročním období a typu stromu :)
4.11.2008 14:45 - noir
Mj. nějací lidí tvrdí, že wizardům na čas unikl bard. A údajně má schopnost multiclassu do víc povolání. Moooc pěkné!
4.11.2008 14:59 - Fibriso
ach, kdepak je můj oblíbený orčí bard se Str 22 co ani nemusí zpívat :)
4.11.2008 15:05 - Alnag
Noir: Bardy mám rád... a jestli umí multiclassovat mám ho ještě radši. :)
4.11.2008 15:14 - Blaine
2Fibriso: a ma to byt arcane leader? nebo neco jineho?
4.11.2008 15:15 - Lotrando
takže je zveřejněný feat pro multiclass, nebo je to něco jako spellscared?
4.11.2008 15:56 - Alnag
Mám dojem, že bard preview má vyjít v dragonu v listopadu... tak uvidíme.
4.11.2008 16:26 - noir
Jo, prej to je v amerstandu na insideru-build pro barda do 10. úrovně. Údajně je krapet owerpowered, ale vypadá moc pěkně. Je to hybrid controller/leader. Teď by ho chtěo jen naservírovat na tom našem stříbrném podnose...
4.11.2008 17:19 - Alnag
Noir: Wizardi věděj, jak týrat lidi... ale mám vysokou Will defense. :)
4.11.2008 17:59 - Alnag
Výcuc z GiantTip píše:
Bards are Arcane Leaders with a "sub-role" of Controller. Their limited to the same sort of weapons as in 3.x (i.e., nothing you wouldn't expect), plus wands, and have the same staying power (in HP, surges, etc.) as Clerics, meaning their not TOO squishy.
Bards still focus on Charisma, but they get mileage out of Intelligence and/or Constitution also. For instance, the powers they have that are sort of their version of the Warlord's Commanding Presence (it's called Bardic Virtue) can let an ally that misses an attack move, or let an ally that hit gain some temporary HP, with the first having an Int-based bonus and the second a Con-based bonus. As the article says, "All bards use Charisma for their attacks. Intelligence increases the effect of tricky attacks, and Constitution is best for powers that inspire allies."
4E still reign supreme in the variety department, getting 5 trained skills at 1st level (Arcana plus 4 from a big list) AND a natural bonus on untrained skills, plus the Multiclass Versatility feature which lets them take multiple [Multiclass] feats. For healing, they get the same "X Word" power as other leaders, plus an ability that lets them heal allies better during short rests. Along with the fact that they are also Ritual Casters, that means they can probably act as an EXCELLENT fifth character, being decent at a lot of things and GOOD at a few things. Oh, and they STILL are better at Diplomacy, getting an encounter power that gives a nice bonus to it, but I hardly think it's Diplomancer-level power.
As far as powers go, Bards have a LOT going for them that I personally like. For instance, they have MULTIPLE powers that automatically mark the target FOR ALLIES. For instance, if a Bard uses his misdirected mark at-will, the target takes some damage AND one ally within a certain number of squares marks the target. I think by this alone the Bard is the Paladin's new best friend, but I'll have to check the wording on Divine Challenge before I'm sure.
Other than that, Bards get a lot of powers with the Psychic keyword that are either sort of reminiscent of the Illusionist Wizard powers from a while back, or are a lot like standard Leader powers (sliding allies, healing allies, protecting allies with a sanctuary-like power). They also get several Utility powers that give them skill bonuses or give skill bonuses to allies (i.e., inspire competence). At higher levels, Bards get powers are more Wizard-like with significant control effects (including powers that dominate or slow), but also good traditional bard spells and abilities (hideous laughter, unluck, illusory disguises for the party, invisibility for the bard and/or his allies, etc.)
Overall, it seems like a REALLY cool class and one I'd want to play, but nothing really all that different from what folks were expecting (except you loonies that thought he'd be a Primal Controller or some mess like that ). I think PHB2 is going to be totally worth the money, and I'll be waiting for it.
5.11.2008 07:48 - Lotrando
Bard
je to tam 10x
EDIT: limit byl vyčerpán, tak ještě jednou bard
5.11.2008 11:37 - Almi
Podnos to bude mít jakmile se k tomu dostanu (z práce na RS nemůžu..to už by mi neprošlo ;-))

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.10736012458801 secREMOTE_IP: 3.145.47.253