Napadá mě pár poznámek:
- Nevím, pro koho to York píše. Jestli spíš pro svůj dobrý pocit, pak super zábava. Já strávil už několik desítek hodin nad mapou, která by vpodstatě stačila ta načmáraná za deset minut jak ji teď máme.
- Jestli to chce pustit mezi lidi, pak tohle je asi dobrá a poměrně jednohlasná zpětná vazba. Pak myslím, že by se to dalo (alespoň nějaká verze pro tisk) zmenšin na třetinu, možná i méně. (Lidé si to asi budou chtít tisknout, možná i barevně, když čtvrtina stránky je obrázek - a tolik stránek je opravdu hodně).
- Chápu, že třeba lišku si může vzít postava jako familiára (naše zrzavá druidka zrovna lisku měla), ale nevím, jestli jsou potřeba její čísla a popis chování. Zvlášť, když ta ochočená liška možná bude mít jiné staty a možnosti.
- A taky si říkám, že pokud se rozchází můj a Yorkův pohled na nějakého nepřítele, nebo potvoru, pak si to stejně udělám po svém. Třeba zrovna k baziliškovi se dá přistupovat. různě. V
Legendách polských fungovalo zrcadlo, v Zaklínači je explicitně řečené že zrcadlo je blábol, u tebe na něj funguje bylina… v Harrym P. to byl obří had, v Baldurs Gate a Zaklínači obří leguán, někde je to přerostlý kohout. Prostě si říkám, jestli je nutné mít bestiář s jednou konkrétní instanci včetně čísel a zranitelností. Ale to může být o přístupu - ted jdou naše postavy na hydru a já stále nemám vymyšlené jak bude mechanicky vypadat. Zatím to nebylo důležité, jen se vyprávěly různé storky o tom jak by ji mělo být možné porazit a že z jedné hlavy vyrostou dvě další… a nejmíň půlka toho je nesmysl a lidová tvořivost.
Takže jestli máš vizi a chuť to udělat jak to máš rozdělané (a klobouk dolů, je na tom vidět strasně moc práce), pak se nenech rozhodit a pokračuj. Tady je to samej geek, co si spíš vybírá, nebo sepisuje, pravidla pro setting, který se mu líbí. Možná bych jen doporučil zkusit sehnat zpětnou vazbu od nějaké plánované cílovky. My to beztak nejsme.