MarkyParky píše:
zatímco prostorový zvuk budou mít lidi spojené spíš s domácím kinem a tak
Indeed, tohle je ale prostorový sluch, ne prostorový zvuk. Právě že mi to přijde celkem trefný, cejtim v tom to vnímání prostoru.
Šaman píše:
Bez vysokofrekvenčních "výkřiků" by to netopýrům nefungovalo.
No včera mě právě napadlo, že by to klidně mohlo fungovat i bez ultrazvuku. Odráží se jakejkoliv zvuk, klidně třeba zvuk tvejch kroků. Jen by to asi mělo menší dosah, což ale nevadí, protože z herních důvodů jsem to stejně omezil na krátkou vzdálenost.
Šaman píše:
Opravdu se jedná o infravizi?
Představuju si to jako infravizi s nízkym rozlišením, takže nevidíš přesný tvary a vnímáš jen hodně výrazný rozdíly teploty.
Šaman píše:
Ta by trpaslíkům evolučně zas tolik nepomohla při běžném životě v temných podzemních chodbách.
Při běžnym životě ne, když se tě snaží něco sežrat, tak ano ;-)
Šaman píše:
"Vidění ve tmě" třeba s poznámkou že je černobílé
Vidění ve tmě pro hráčský postavy určitě nechci, to by pak chtěli všichni. Vidění tepla je lepší v tom, že má omezení, která se dají snano odvodit - nevidíš třeba nemrtvý, studenokrevný tvory a podobně.
Corny píše:
nechat hráče, ať si dofluffují adhoc, co to zrovna v jejich případě znamená?
Kreativnější by to asi bylo, ale byla by to jiná hra. Tahle settingově vychází z prvního DrD (před theurgem a astrálníma sférama). Nechci měnit, jak ty raciálky fungujou, chci je jen líp pojmenovat.