sir thomas
7.8.2010 16:01
nWoD v Brně
Rád bych od půlky září rozehrál dlouhodobější kampaň ve Světě temnoty pro 4-5 hráčů, přičemž stále dva až tři sháním.

EDIT: Hráčů už je nejspíše dost; ovšem pokud by měl ještě někdo další zájem, může napsat.

Založil jsem skupinu a přesunul tam většinu těch, co projevili zájem.

Organizační diskuse
Diskuse k postavám a nejspíš čemukoli jinému




Co nabízím: ochotu nést břímě Storytellera, místo na hraní
Co chci: nic jiného než Váš drahocenný čas
Chci se pravidelně scházet alespoň jednou týdně (možná s výjimkou Vánoc a nepravidelného hraní během vysokoškolských prázdnin) odpoledne, občas i na delší sezení o víkendu.

Žijeme všední dny svých všedních let v iluzi bezpečí. Nevěříme, že by nás něco mohlo ohrozit, byť je to tak všední a všudy přítomná věc jako nemoc. A jsou zde i mnohem zlověstnější hrozby.
Vytvořili jsme si závoj nevědomosti, abychom nezešíleli strachem z toho, co se za ním skrývá. Co se však stane, když tento závoj něco protrhne a my nahlédneme do světa stínů za ním? Budeme schopni se vrátit k všední realitě lží? A nebo se budeme nořit stále hlouběji do toho, co nám mělo zůstat zapovězeno? Vezmeme do rukou zbraně a pokusíme se čelit svému vlastnímu strachu?

Má vize: Chci začít s obyčejnými smrtelníky (aka Mortal: The Loser), kteří objeví střípek skutečné reality Světa temnoty, a postupně přejít k něčemu na způsob hunterů (protože kampaň za obyčejné smrtelníky pokládám za dlouhodobě neudržitelnou), tedy lidí, kteří se rozhodli s tím, co viděli, něco dělat.
Pokud by měl někdo chuť si zahrát za supernaturály z hlavní linie (tj. upíry, vlkodlaky nebo mágy), budu přístupný dohodě.
Téma: Temná záhada
Setting: Neorganizovanost: Ve městě, kde žijete, není upíří princ, mágské konzilium, ani kmeny vlkodlaků. Všechni jsou zde sami za sebe.
Vaše vize: bude vítána, posuzována a pokud možno naplněna

Jak začneme? Domlouvat se budu prostřednictvím tohoto fóra, popřípadě přes další, především elektronické, prostředky. Jsem ochotný vést před koncem září jeden nebo dva "zkušební" oneshoty.
Autorská citace #81
16.9.2010 13:13 - Khardix
Já bych si rád vzal Obrima (Prime 2, Life 2, Forces 1 a Mind 1), přičemž koncept je moderní šermíř (tzn. opět pár teček v Computeru (-:). Aneb chlápek, kterému učarovalo feudální Japonsko a samurajové, takže začal studovat nějaké japonské bojové umění. Jako ideální volba mi přišlo TSKSR z Armory Reloaded, ale nevím, kde by v malém městě sháněl instruktora, když v celé Americe jsou dle AR všehovšudy dva.
Co se týče možnosti setkávání, tak ve středu 22. víceméně počítám s plkacím sezením, pak můžu v pátek (24.) a pravděpodobně v pondělí (27.) - v pondělí bych mohl i dopoledne (máme ve škole volno). Ve středu 29. budu bohužel v Praze.
Autorská citace #82
16.9.2010 15:30 - Kirros
Jak jsi napsal moderní šermíř tak už jsem si říkal, žes mi vykrad poznámky k postavě :). Moje postava má taky něco společného se šermem, ale s klasickým (s rapírem). Je to syn španělského šlechtice a velvyslance v Státech. Jako mág bude Acanthus s arkánami Prostoru, Času a Osudu na dvou tečkách - aneb máme rádi Oddálené seslání, Podmíněné spuštění a Magii cílenou přes půl světa :). Nicméně spíš než do bojových skillů jsem investoval do sociálních a rozšoupnul jsem se s výbavou (Věděli jste, že Lamborginy Gallardo se kvalifikuje jako Sport Car a tedy se vejde do čtyř teček Resources? :) ).
Autorská citace #83
16.9.2010 16:25 - Colombo
nevím, šermíř mi k magii moc nehodí..
Autorská citace #84
16.9.2010 17:04 - Kirros
K probuzené magii se hodí všechno. Když se podívám na skilly na deníku postavy může mě napadnout spousta konceptů jako:

Výčet různých konceptů píše:
Profesionální potápěč, který se Probudil, když se jednou potopil až příliš hluboko a má skoro posvátný respekt před Hlubinou (Abyss). Učitel bojových umění, který poznal, že některé techniky opravdu vedou k osvícení. Pouliční závodník (Drag races), který cítí dotek Dokonalých světů (Supernal worlds) nejvíc v 250 kmh. Sniper SWAT týmu, který díky Probuzené magii nikdy neminul cíl. Zloděj, který si po Probuzení řekl, že svět je vlastně krásné místo, když jej teď Spící vyšetřovatelé nikdy nechytnou. Bezdomovec, Stínový Joe, kterého jednou ochranka přistihla jak si nacpává kapsy na střeše metropolitního Ritzu bez toho, aby si jej kdokoli všiml. Cestovatel, vyhledávájící nejopuštěnější kouty země, jen aby více splynul s přírodou. Muž pokládající se za potomka Templářů, využívající svůj zděděný obouruční meč k zabíjení stínových entit.

Může to být celosvětově uznávaný odborník na literaturu, který v klasických dílech vidí víc než jen lidské emoce a zapsané příběhy. Hacker, který vzužívá svůj počítač jako rozhraní pro interakci s reálným světem jak obrazně tak doslovně. Toledský mečíř, udržující tradici po generace, s tím, že jeho meče si udržují opravdu nadpozemskou kvalitu. Detektiv, který si zjednodušil práci tím, že se prostě zeptá zemřelého, kdo byl vrahem. Vědec, který vyvinul skutečný všelék, který ale dokáže použít jen on. Okultista, kterému se splnil jeho sen a on po padesáti letech bádání konečně získal skutečnou moc. Politik, který Probuzení vidí jako poslání od boha. Badatel, který ve své práci přesahuje hranice současné vědy.

Taky se může Probudit, Mongolský domorodec, který při jízdě na koni nevnímá rozdíl mezi sebou a zvířetem. Holka provozující kavárnu, která má vytříbený cit na to který chlap je právě opuštěný a mohl by jí zpříjemnit život. Profesionální tanečník, který magii vidí v pohybu a dokonalém ovládání svého těla. Domina, doslova vysávají radost z utrpení svých zákazníků. Svůdník, který je díky Probuzení prostě neodolatelný. Holka, které si nikdo nikdy nevšímal a od Probuzení je hvězdou každé párty. Dealer, užívající exotické drogy pro navození hlubokých meditativních stavů. A třeba i lovec lidí s krabicí falešných průkazů, před kterým se otevírají všechny dveře.

A kruci, mezi mágy může být i upírský/vlkodlačí/záhrobní pozér který emuluje většinu schopností nadpřirozených bytostí pomocí Probuzené magie.


Tohle všechno jsou validní koncepty postav pro Probuzené, každá z nich by našla vhodnou Cestu, Řád a některé i tradici lépe vyhovující než Atlanťanská, tak proč ne šermíř?
Autorská citace #85
16.9.2010 17:06 - Kirros
Jinak já můžu ve středu od čtyř hodin. Čtvrtky mám volné a jinak můžu většinou od dvou.
Autorská citace #86
16.9.2010 17:27 - Colombo
to by bylo sice strašně fajn, kdybychom ty mágy hráli a neměl by to být jen lehký rozšiřující koncept pro některé (ještě lépe jednu ze 4, dva mágové už by byli podle mého moc) postavy.

To rovnou můžem hrát mágy. Nehledě, že koncept pro mágy, co jsem četl z pravidel, rozhodně neodpovídá tomu, co píšeš, tedy nevědomé používání magie.
Autorská citace #87
16.9.2010 17:48 - Kirros
Já jsem se zmiňoval o tom, že klidně budu hrát mága podle pravidel Gore magic v Hunterech, nebo pravidel v Second Sight pro Low Magic, případně, že nebudu hrát mága vůbec. Thomas ale říkal, že hrát Probuzené ničemu nevadí, tak nevidím jediný důvod proč tvorbu své postavy omezovat něčím jiným, než pravidly.

A v žádném ze jmenovaných konceptů se nezmiňuju o nevědomém používání magie. Spíš je to o tom, k čemu danná postava magii vyzužívá a jak k tomu přistupuje. Je pravda, že můj pohled na Probuzenou magii je ovlivněn nejen základními pravidly ale i Core bookem II (Tome of Mysteries), a knihami Magical Traditions, Chroniclers Book a Astral Realms, které podstatu Probuzené magie dále rozvíjejí.
Autorská citace #88
16.9.2010 17:54 - Colombo
ok, všechno je to jen o tom, jak konkrétně máš nadefinovaného "mága".

Já to mám nadefinované tak, že jen úzká skupina lidí provozující magii jsou mágové, kteří k tomu jdou z toho hermetického stylu. Pak jsou tu lidi, kteří pracují s méně a méně regulérní magií a mají vlastní rituály, až se to dostane k lidem, kteří využívají magii právě jako mimosmyslovou schopnost-telekinezi, pyromancii, telepatii, nebo v souladu s tělem, komunikaci s přírodou, tedy jako spíše rozšíření sebe-sama, než něco, co se dá definovat jako magie a je to taková ta oblast zkoumání mimo, čerpání energie z různých sfér atp.
Autorská citace #89
16.9.2010 18:42 - sir thomas
Pěkně se to tu rozvířilo. Zatím to vypadá, že o mém názoru je vcelku jasno, ale přesto to ještě jednou výslovně (pro klid své duše?), ehm, napíšu:
S Probuzeními ve skupině postav problém nemám. Zaprvé, nezačíná se jako Probuzení, s Probuzeními nepočítám v prvním, ale nejspíše ani druhém příběhu (ale asi bude dobré mít představu o tom, kam chcete směřovat). Za druhé, rozhodně to nebudou organizovaní, "vědecky" k magii přistupující "hermetičtí" mágové (jak je nazývá Colombo) se složitou hierarchií a pravidly; spíše něco, co popisuje Kirros. Za třetí, jsem si jistý, že mágové ve skupině obohatí hunterskou tematiku, které se chceme držet (nic není černobílé -- a nebo naopak právě je?).
Tolik pokud se nedomluvíme jinak.

Pro budoucí šermíře: S postavami, které umí šermovat, problém nemám, jen se držte trošičku při zemi. Ne, že by tohle byla hra, kde se "začíná na první úrovni", ale žádná postava by od začátku neměla být Blade nebo Hiro (kdybych si vzpomněl, jak je to v češtině -- viz N. Stephenson: Sníh). Do tří teček (nebo dvě a specialita, hypoteticky tři a specialita?), pár meritů (Weaponry Dodge?, Disarm?, tak stupeň jedna až dvě nějakého Fighting style), s tím by neměl být problém, pokud to má být dobrý šermíř. Chcete více? Třeba se postupem času zlepšíte.
Autorská citace #90
16.9.2010 18:49 - sir thomas
Ze zcela jiného soudku, podle toho, jaký se tady projevuje zájem (od alespoň tří lidí -- ale je pravda, že Elgard je na dovolené), by asi bylo vhodné založit skupinu. Myslím, že i vám už přijde trochu nepohodlné všechny záležitosti řešit v jednom vláknu.
Což mě přivádí k zásadnímu problému: Jak ji pojmenovat? Možná, že bychom mohli konečně využít zdejších anket.
Autorská citace #91
16.9.2010 18:58 - Kirros
Jo no, nějak jsem si myslel, že to takhle bude. Hermetici jsou v Mázích pouze jako jedna z možností V Ascensionu existovali jako samostatný řád, v Awakeningu je to Legacy jménem Thrice-Great (podle trojce Hermes-Merkur-Thoth), jinak je Probuzený nadefinován jako kdokoli, kdo dokáže ovlivňovat okolí přímo svou myslí pomocí "energie" která na svět proudí z Dokonalých světů - co je podstatou této energie v podstatě nikdo neví. Ve starém WoD bylo deset magických řádů, které každý reprezentoval jeden magický archetyp, tohle v nWoD zmizelo a archetypy jsou reprezentovány pomocí Legacy, Tradic a Stylů, které každý (ne)namíchá dle libosti.

Thomas: U mojí postavy je šerm jen vedlejší téma, beru to tak, že cvičil šerm na soukromé škole v rámci všeobecného vzdělání. Přidal jsem mu dvě tečky + spec a dvě tečky v šermu.
Autorská citace #92
16.9.2010 19:07 - sir thomas
Kirros: To je poměrně snesitelné. Ještě se musím rozmyslet, jak budu řešit takové ohromné zdroje.
Autorská citace #93
17.9.2010 15:25 - Khardix
Thomas: #89 - Tak koukám, že jsme četli stejné knížky, protože Hiro byl jasná inspirace (hacker/šermíř...), i když jsem si nemohl vzpomenout, jak se jmenoval :-) A tři tečky ve Weaponry považuji za maximum "volnočasového" šermu.
Co se týče názvu skupiny, moc mě nenapadá... možná tak "Lux in umbra" (Světlo ve stínu) nebo podobné latinské průpovídky.
Autorská citace #94
17.9.2010 15:44 - Colombo
Vigil
Autorská citace #95
17.9.2010 17:55 - sir thomas
Khardix: V české knížce se jmenoval úplně nějak jinak, ale tu nemám doma, tu mi půjčoval Colombo. Co jsem chtěl říct, bylo, že minimálně na začátku to nebude takhle vypadat, k mistru šermíři nebo mistru programátorovi (popřípadě k obojímu) se dopracuje až časem. Ale koncept by mohl jít, drobnosti dořešíme tváří v tvář (nikoli melee podle DrD ;)). S nějakou "velkou" školou typu TSKSR bych počkal na hru samotnou.

K názvům: Vigil je jen o něco málo lepší než "nWoD v Brně". Ale alespoň vidím, že s názvy máte stejné problémy, jako já. :)
Autorská citace #96
17.9.2010 18:20 - Lokken
Co třeba "Hlídka"?
Autorská citace #97
17.9.2010 18:30 - anony mouse
task force psi kundy
Autorská citace #98
17.9.2010 19:43 - Kirros
Nevím proč mi Hlídka evokuje "Noční Klub".
Autorská citace #99
17.9.2010 19:48 - Kirros
Jinak bych se nebránil vytvořit i mýtus party, podobně jak to bylo prezentováno ve hře Geist, kde pak jednotliví členové týmu používají přezdívky s tímto mýtem spojené. Například čtyřčlená parta Geistů s názvem "Jezdci Apokalypsy" používá symboliku Moru, Války, Hladu a Smrti a každý z jednotlivý člen se do jednoho z jezdců stylizuje. Nenavrhuju, sice nic tak pozérského ale uvádím to jako možnost.
17.9.2010 20:48 - Colombo
Kirros má dobrý nápad, takže asi po dvou, třech sezeních. Však to nikam nespěchá.
A i tak, jméno se dá změnit, takže se to může dát na něco generického, třeba jak jsem měl "DnD haters", než se z toho stal "Plán B".

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.075309038162231 secREMOTE_IP: 3.239.3.196