Gurney píše:
No ale zase, co z toho? Když bude mít dva levely navíc bude nebezpečnější protože bude postavy víc ohrožovat + třeba bude silnější a třeba i bude mít nějaký feat mu dá nějakou zajímavou akci.
Sila potvor (resp. to, jak moc dokazi dobrodruhum zavarit) v D&D vetsinou moc nezavisi na urovni, takze opravdu nevim, co te vede k tomuhle mysleni.
Gurney píše:
Stejně tak ta parta orků - když budeš u každého řešit rozdíl několika nebo klidně deseti životů nikdo to nepozná, maximálně někoho napadne "Hmm, ti orkové dneska po ránu nějak víc vydrží".
To neni otazka "reseni", ale jen zpestreni, ktere opravdu moc casu nesezere. Pokud ale tohle zpestreni beres jen jako zbytecnost, ktera nema na nic vliv,
nema vliv na obtiznost encounteru, tak te asi budu muset podezirat z nevedomosti.
Gurney píše:
Naproti tomu i kdyby měli všichni stejně životů a místo toho použijí nějakou zajímavou taktiku, dobrou kombinaci zbraní budou nejenom o hodně tužší než s nějakýma pár životama navíc, bude to i herně zajímavější a hráče ani nenapadne počítat jestli má někdo o dva životy míň nebo víc.
I kdyby? Kombinace zbrani a taktika? Jak se tohle prosim vylucuje s rozmanitym pocet HP u potvor, vzdyt tohle vubec neni o alternative, tak nevim proc ji nabizis.
Gurney píše:
Na víc když už jich bude fakt deset tak si tím ušetříš trochu práce a nebudeš muset zkoumat kolik má zrovna tenhle ork životů. Nevím odkud čerpáš přesvědčení "o 15hp víc/míň = zajímavější/odlišnější postava".
Tem deseti orkum vcetne nacelnika udelim ruzne HP behem par sekund, nevim proc by to melo byt pracne. Pokud to srovnam s upravovanim urovne, CR, nebo pridavanim featu nebo templatu, tak se vubec neni o cem bavit.
A tohle neni o presvedceni, ale jen o preferencich. Zajimavejsi tezko, ale odlisnejsi ano, odlisnejsi v poctu HP. Je to tak tezke?