Gurney píše:
Ještě včera ti připadal rozdíl několika hp důležitý pro odlišení dvou postav, najednou neznamená NIC.
Precti si prosim tu reakci celou a precti si take NA CO jsem reagoval, myslel jsem to v jinem kontextu, nez v jakem jsi to zrejme pochopil. Navic jsem nerekl "neznamena nic", ale "neovlivnuje nic", jemomze na to jsi asi nebral moc zretel.
Gurney píše:
Nemám na mysli nahrazení jednoho hodu jiným, mám na mysli že pokud by se dostávaly maximální životy za úroveň určitě bude celý systém nastavený tak aby souboje a šance jednotlivých účastníků byli podobné jako v 3E, t.j. že když se dostává víc životů za úroveň, zvedne se třeba zranění zbraní.
Tady pletes dohromady maximalni HP a pevne HP ve 4E. Nevim proc. Nicmene ve
3E by jsi pri maximalnich HP system
musel prenastavit.
Gurney píše:
Pokud chceš pevné životy u 3E funguje pokud kažý dostává průměr, nicméně 4E může (a pokud wizardí testeři nejsou hdoně mimo tak taky bude) nastaveno jinak. Nevím proč prosazuješ že pevné životy za úroveň = rozbití celého systému.
Ano. Ja vim ze je 3E stavena na prumer, nicmene ja celou dobu resil
jen pevny system (4E) proti
moznosti (ono je to vlastne generalni pravidlo) ve 3E normalne HP nahazet. Nikdy jsem nerekl, ze pevne HP = rozbiti systemu, to platilo pro
maximalni HP ve 3E. (Muj post z 10.2.2008 11:31)