Corvus: Tak uz ses vymacknul? Nejdriv pises, ze se kouzelnik musi
"dotknout, trefit" a pak zase jestli
"je dost silny, aby magicky ublizil". No a na zaver si delas srandu, ze ti nerozumim. Ty si teda pripad. Napis prosim radsi nejaky PRAKTICKY priklad toho, jak by ten tvuj system fungoval. Chtel bych to videt prave na te
Magic Missile.
Magic Missile nema save protoze je to
Force effekt a ty takhle funguji. Funguji *neomylne* proti
Ethereal a
Incorporeal potvoram, ignoruji
concealment... Takhle je to proste uz vymyslene od autoru D&D. *Zatim* si muzes akorat tak
"vyhouserulovat" svoji "blabla Missile" treba s
non-lethal damagem a s
reflex savem a oduvodit si to jak je libo. Bohuzel nestaci jen tak zmenit targeting u kouzla bez toho aniz by si kompletne prekopal zpusob fungovani, typ magie, zraneni, effekt kouzla.
Alnag: Magic Missile mela nekdy save a roll na hit? A co ostatni "no save" a autohit kouzla? Taky na prani hracu?
Je mi fakt jedno jestli bude system jako ted nebo jak pise Corvus, hlavne kdyz budou porad "no save" kouzla a bude dale platit ze magic > mundane.
Da se tu nejak zalozit anketa? Rad bych jednu udelal.
"Vadi vam autohit u Magic Missile?"
Pokud je odpoved ano, tak se ptam dale:
Zavidite Carodejovi ty dve Magic Missile, ktere ma na cely den a bez kterych je nic nez potencionalni chodici smrt, krcici se za zady upocenych barbaru?