Kultura

ShadoWWW
3.3.2010 07:30
Dračí doupě II (původní)
Konečně vznikly oficiální stránky Dračího doupěte II. Zatím tam jsou jen stylové wallpapery a seznam autorů.

Trochu mě překvapilo, že tam není nikdo, kdo by se nějak častěji objevoval na stránkách Kostky. Z toho mi vychází, že nové DrD bude mít pravděpodobně blíž k Fate než k DnD 4E.

TATO DISKUSE JE VYHRAZENA PRO PŮVODNÍ (NEREVIDOVANÉ) DRD2. DISKUSE O REVIDOVANÉ (AKTUÁLNÍ) VERZI JE ZDE

Recenze původního DrDII:
Sirienova recenze
Jersonova recenze
1.1.2018 20:28 - Maugir
ShadoWWW píše:
Pro dungeon crawly bych si tam dokázal představit nějaké pravidlo typu: "Za každých pět poražených nepřátel máš milník, za který si "kdykoli"/"během krátkého odpočinku" můžeš obnovit "1"/"2" zdroje.

To je rozhodně mechanika, kterou DrD II umožňuje. Svého času jsme se s Markym bavili o přizpůsobení doplňování zdrojů různým stylům hry, a říkali jsme si, že v dungeon crawlu klidně může znamenat běžný odpočinek (3 zdroje) pár minut vydechnutí mezi místnostmi (jak short rest v 5e) a kvalitní odpočinek pak přijde po vyřešení dungeonu (long rest). Klidně to můžeš definovat natvrdo přes počet encounterů jako v 13th Age - po každých čtyřech bojích si postavy doplní 3 zdroje. Systém je na to stavěný, jen konkrétní množství encounterů/doplňovaných zdrojů bude asi potřeba přizpůsobit vašemu stylu hry.
7.1.2018 14:50 - Jerson
Jen poznámka - já "zdroje" doplňuju postavám před každou novou misí a náročnost mise je přímo spočtená ze síly postav, které se jí účastní, takže poměr spotřeby ku obnovení je teoreticky pořád stejný.
A samozřejmě jedna mise je jedno herní sezení, 3 - 10 hodin.
11.1.2018 16:43 - York
... pokračování odjinud.


sirien píše:
Já nepsal nic o současné podobě.


Psal. Řekl jsi, že by se noví autoři nemuseli patlat s revizí. Já na to říkám, že pokud bys chtěl mít hru v současném stavu, tak museli. Nejspíš by to měli jednodušší (ale třeba taky ne, původní autorský tým taky klidně mohl na základě testování udělat změny k ještě horšímu).


sirien píše:
Nicméně to be fair část původního týmu tam zůstala


To je sice možný, ale takhle si support produktu od původního autorského týmu fakt nepředstavuju.


edit: Bylo to vlastně s Pluskama jinak? Mám pocit, že tam to pro autory taky skončilo odevzdáním finálního textu.
11.1.2018 16:51 - Aegnor
York píše:
... pokračování odjinud.

Konkrétně z diskuze o recenzi Taurilu.
11.1.2018 17:28 - sirien
York píše:
Psal. Řekl jsi, že by se noví autoři nemuseli patlat s revizí. Já na to říkám, že pokud bys chtěl mít hru v současném stavu, tak museli.

O tom mít jí v současném stavu sem nic nepsal - psal sem o tom mít jí ve funkčním stavu.

A jistě, nejspíš by někdo přesto pracoval na nějakym update - a nebo taky ne (a bohatě by stačilo dělat průběžné updates a korekce přes věci jako Bestiář, Hry Mocných atp.), ale i kdyby, tak by řešili věci jako "jak odladit tohle", "tady je nezabroušenej detail", "tohle potřebuje ošetřit, na to se zapomnělo" a možná "tohle de ve skutečnosti zjednodušit". Nemuseli by řešit věci, které se řešily a které jdou do hloubky systému typu "matematika Ohrožení je totálně broken a generuje naprosto WTF výsledky", "princip remízy je kurvítko n-tého řádu" atp.

York píše:
edit: Bylo to vlastně s Pluskama jinak? Mám pocit, že tam to pro autory taky skončilo odevzdáním finálního textu.

Kdyby.
Pluska psali postupně asi 3 generace autorů (možná 4 když počítám původního Vláďu, aspoň co vim) který si to předávali rozpracovaný. Místy je v textech dokonce dost vidět, kde nějakou pasáž napsal jeden člověk a odkud začal psát jinej - ty přechody stylu tam nejsou ani nijak zabroušený.


Aegnor: dík.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.16377902030945 secREMOTE_IP: 54.167.126.106