Hru jsem našel jako doplněk k velké deskovce typu Gloomhave (bojové mapy se scénáři a figurkami, které se dají nabarvit), zaujala mě a tak jsem prvidla (RPG ne deskovky) nastudoval a následně použil pro naši novou kampaň. Systém je vcelku jednoduchý a přímočarý, poskytuje přiměřený návod, jak uchopit svoji postavu a hraní hry obecně. Systém házení při ověření není triviální, ale je možné jej během jednoho sezení pobrat a začít využívat jeho předností. Systém vybavení se mi zamlouvá svoji abstrakcí a podporou směnného obchodu.
Za zmínku stojí soubojový systém, který je dle mého správně svižný a ohraničený; pro neznalé může být těžší se do něj dostat, ale nemělo by to být nic složitého. Souboje netrvají dlouho a nejsou tam velké proluky. Postavy jsou v něm zranitelné a není nouze o obavy, jestli postava neumře. Líbí se mi toto pojetí hrdinů, kteří vynikají nad ostatními lidmi, ale ve víru magie a božské moci jsou nepatrní i když důležití.
Shrnutí:
Předem se omlouvám za všechny překlepy, nesmyslné věty a krkolomné překlady, toto je první verze, některé chyby už mám poznamenané, ale čekám až jich budu mít víc, než je zanesu do souboru a znovu vyexportuju.