[McWoD] Changelings - Podvrženci

napsal Omegatron - rpg.net

Nástřel doplňujícího povolání pro Monte Cook's World of Darkness. Není úplně dotažený, ale pokud hrajete McWoD, může se vám hodit...
Napsal Alnag
Podvrženci jsou Ztracení. Původně nevinné, lidské děti, které byly ještě v děloze nebo krátce po narození v okamžiku, kdy došlo ke Vniku. Nadpřirozená brutalita Vlny noční můry vyrvala jejich vědomí z tohoto univerza a uvrhla jej do jiné sféry existence. Když se jejich duše ztratila, nejrůznější vílí duchové zaujaly její místo v těle Ztraceného, proměňujíc jej skrytě či otevřeně v podvrženého tvora známého jako Skřítek.

Původní dětská duše byla naopak odeslána do šíleně divukrásné snové země modrých, hvězdami posetých mlh, přízračného soumraku a duše rvoucího bodláčí. Podvrženci říkají této dimenzi "Rakšastan", neproměnci ji zvou "Faerie" nebo "Akath", "Snová divočina", chcete-li. Tam, mezi mocnými emocemi a svůdným chaosem se stávají majetkem bledých nelidských pánů, známých jako Rakša.

Není zcela jasné, zda "Snová divočina" je tou samou prapůvodní duchovní dimenzí, odkud pocházejí bestiální duše vlkodlaků, ale některé náznaky říkají ne, neboť pár vlkodlaků dostatečně klidných, při smyslech a ochotných se podělit o znalosti, popisuje svůj domovských svět (byť vágně) jako existenci zcela odlišnou od té vedené v prostředí Rašastánu. Z informací získaných od Skřítků a podvrženců loajálních Vílím pánům se ví, že ač jsou Iconnu zodpovědní za prolnutí Země se "Snovou divočinou", nevzdávají Rakšové Nezvaným žádnou čest a nacházejí stejně tolik potěchy v odporu jejich pohůnkům, jako při hraní svých večerních her s nic netušícími lidmi. Ač se dá téměř s jistotou říci, že tito tajemní vznešení z jiného světa neusilují o zničení naší reality tím způsobem jako Iconnu, jejich chaotická, nevyzpytatelná motivace je vše, jen ne prospěšná Zemi a jejím obyvatelům.

Po bezčasém věku, který může být jakoukoliv délkou "našeho času", se tyto Ztracené duše prorvou skrze temné, větrem ošlehané trny mezi naší realitou a Faerií. Ať už uniknou díky spojením s jejich srdcem nebo jsou poslání zpět na nějakou mystickou misi svými Vílími pány, vynoří se Ztracení ze Snové divočiny do svých originálních těl, která jsou přetvořena tím, jaké hostila entity, které je vypudily. Nyní známi jako podvrženci, ve svých původních tělech (které možná nikdy ani neobývali, pokud byli uneseni jako nenarození) mohou být magicky zestárlí o celé desítky let a nebo vůbec. Obvykle si sjednocená forma podvržence projde nějakou formou proměny, která archetypálně odráží trýznivou cestu její duše. Ač cesta každého podvržence je jiná, většina proměn Ztracených je v srdci, těle i duchu odrazem jednoho ze šesti primárních modelů známých jako Zdání.

Zdání

Bestie Obratnost +2

Temnonoš Moudrost +2

Elementál Odolnost +2

Vílín Charisma +2

Zlobr Síla +2

Seschlý Inteligence +2

Kostra životů k6

ZÚB Střední (Jako upíři a probuzení)

Obrana Dobrá (jako upíři)

Dovednostní body 6 + oprava za Inteligenci za úroveň

Záchrany Střední Fortitude, Dobrá Vůle a Reflexy

Energie Gossamer

Síla Smlouvy a kontakty

Schopnost při level up Wyrd

Slabina Železo

Nová dovednost Onieromancie (Mdr), může si ji vzít kdokoliv, ale Podvrženci mají bonus +8
Napsal Alnag 09.12.2007
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 1 příspěvek.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.12977910041809 secREMOTE_IP: 3.236.112.101