sir thomas
7.8.2010 16:01
nWoD v Brně
Rád bych od půlky září rozehrál dlouhodobější kampaň ve Světě temnoty pro 4-5 hráčů, přičemž stále dva až tři sháním.

EDIT: Hráčů už je nejspíše dost; ovšem pokud by měl ještě někdo další zájem, může napsat.

Založil jsem skupinu a přesunul tam většinu těch, co projevili zájem.

Organizační diskuse
Diskuse k postavám a nejspíš čemukoli jinému




Co nabízím: ochotu nést břímě Storytellera, místo na hraní
Co chci: nic jiného než Váš drahocenný čas
Chci se pravidelně scházet alespoň jednou týdně (možná s výjimkou Vánoc a nepravidelného hraní během vysokoškolských prázdnin) odpoledne, občas i na delší sezení o víkendu.

Žijeme všední dny svých všedních let v iluzi bezpečí. Nevěříme, že by nás něco mohlo ohrozit, byť je to tak všední a všudy přítomná věc jako nemoc. A jsou zde i mnohem zlověstnější hrozby.
Vytvořili jsme si závoj nevědomosti, abychom nezešíleli strachem z toho, co se za ním skrývá. Co se však stane, když tento závoj něco protrhne a my nahlédneme do světa stínů za ním? Budeme schopni se vrátit k všední realitě lží? A nebo se budeme nořit stále hlouběji do toho, co nám mělo zůstat zapovězeno? Vezmeme do rukou zbraně a pokusíme se čelit svému vlastnímu strachu?

Má vize: Chci začít s obyčejnými smrtelníky (aka Mortal: The Loser), kteří objeví střípek skutečné reality Světa temnoty, a postupně přejít k něčemu na způsob hunterů (protože kampaň za obyčejné smrtelníky pokládám za dlouhodobě neudržitelnou), tedy lidí, kteří se rozhodli s tím, co viděli, něco dělat.
Pokud by měl někdo chuť si zahrát za supernaturály z hlavní linie (tj. upíry, vlkodlaky nebo mágy), budu přístupný dohodě.
Téma: Temná záhada
Setting: Neorganizovanost: Ve městě, kde žijete, není upíří princ, mágské konzilium, ani kmeny vlkodlaků. Všechni jsou zde sami za sebe.
Vaše vize: bude vítána, posuzována a pokud možno naplněna

Jak začneme? Domlouvat se budu prostřednictvím tohoto fóra, popřípadě přes další, především elektronické, prostředky. Jsem ochotný vést před koncem září jeden nebo dva "zkušební" oneshoty.
Autorská citace #41
31.8.2010 21:39 - Elgard
Pravidla zmáklé ještě nemám, takže jen orientačně - můj koncept postavy je kriminalista analytik, profese Detective
Autorská citace #42
31.8.2010 21:49 - Colombo
ale Colombo můžu být jedině já!
Autorská citace #43
31.8.2010 21:55 - sir thomas
Děkuju všem, že mi tak šetříte práci. Jen pro orientaci, všichni si chcete vytvořit postavy sami? Klidně vám tu práci ušetřím...

Takže, abych to zafixoval (a všechno ještě hodím do záhlaví): Sejdeme se v pátek 3. 9., přesný čas -- co nejdříve (někteří z vás asi ještě dostanou rozvrhy). Colombův privát se nachází na Ptašínského 7 v Králově poli (mapa). Končíme tehdy, kdy to bude vyhovovat hráčům.
Přes PM vám ještě pošlu své telefonní číslo (těm, kteří ho, jak předpokládám, nemají).

EDIT: PMky jsem rozeslal -- komu nedošla, nechť se přihlásí.
Autorská citace #44
31.8.2010 22:34 - sir thomas
Trochu jsem se díval na vaše časy -- zatím to vypadá, že se budeme moci sejít asi tak na dvě a půl hodiny, což není příliš mnoho. Určitě během toho něco stihneme, ale očekával jsem tak čtyři, čtyři a půl hodiny. No, nevadí. Každopádně, byl bych rád, kdybychom alespoň začínali společně.

Ještě mě napadá, pokud by pán domu souhlasil, možná by se dalo domluvit přespání.
Autorská citace #45
31.8.2010 23:03 - Elgard
Colombo píše:
ale Colombo můžu být jedině já!
Bavíme se o profesi Detective nebo Defective? :-P
Autorská citace #46
1.9.2010 13:09 - Isquanir
Ahoj, co se tyce tvorby postavy: 1. Mam pouzit pouze CORE Book WoD nebo i neco navic? (př. Hunteři - ale v tech se abs. nevyznam)
2. Mam postavu nekam uploadnout, poslat,......? (př. kam?) - předpokládám, že oprava a cenzura bude nutná
3. Jsem limitován posledním autobusem, který jede v 19:00 z nádraží
(4. Mám si vzít spacák? :D )
Autorská citace #47
1.9.2010 13:20 - Colombo
Jeden známý se svého času vyspal na nádraží na lavičce. Ani spacák nepotřeboval, přikryl se novinama. Ačkoliv místní bezdomovci nad ním jen kroutili hlavou...
Autorská citace #48
1.9.2010 13:26 - Isquanir
Chápu, místo spacáku nabalit 2 litry rumu...
Autorská citace #49
1.9.2010 13:28 - Colombo
Přesně nějak tak to řešil onen známý:D
Autorská citace #50
1.9.2010 14:26 - sir thomas
Isquanir: Pokud si chceš vytvořit postavu sám, použij pouze core. Hunterský template stejně spočívá jen v riskování willpoweru.
Jediná věc navíc, kterou použijeme, bude profese, což vypadá asi takhle:
  • vyber si dva "profesní" skilly (příklady profesí jsou v hunterech)
  • do jednoho z nich máš specializaci navíc
  • vem si jeden bod navíc v kontaktech (mělo by to nějak souviset s Bděním)
Autorská citace #51
2.9.2010 17:21 - Macintoush
Velmi rádi bychom se s kamarádkou také přidali. Je ještě místo? Myslím v té kampani, oneshot asi nestíháme
Autorská citace #52
2.9.2010 17:51 - Colombo
Uvidíme. Dyť to znáš, někteří lidi si nesednou, jiní zas očekávali něco jiného, vždycky je lepší vytvořit bank hráčů, ti mají mezi sebou větší šanci se dohodnout.
Autorská citace #53
2.9.2010 19:12 - sir thomas
Macintoush: Přesně jak říká Colombo. Na zítřek s vámi nepočítám, ale do budoucna je více potenciálních hráčů výhodou.

Všem: Domluvme se zítra na třech hodinách -- že bychom v ty tři už nějak začali, abychom mohli skončit.
Autorská citace #54
2.9.2010 21:20 - Kirros
ok, před třetí dorazím
Autorská citace #55
4.9.2010 18:32 - Colombo
Ok děti, jak se vám to líbilo? Kdo teda jede dál do pravidelné hry? Zatím jsme se dohodli na středě...

Co postavy? Dost vás chce jít pak na mágy, tak abychom neměli přemágováno a na svaly tu nikdo nezbyl.
Autorská citace #56
4.9.2010 20:29 - Khardix
Na co svaly, když máme magii :-) Jinak o to bych se nebál, na mágy jsme zatím aspirovali dva.
Dlouhodobě pokračovat budu milerád.

Oneshot byl zajímavý, i když lehce přímočarý: co jsme vymysleli, tak fungovalo (pokud jsme nezvrtali hod) a prakticky jsme šli velmi přímou cestou k cíli. Uznávám, že v oneshotu by to asi jinak moc nešlo, nicméně u dlouhodobější hry bych ocenil trošku větší "obtížnost" a složitost.
Autorská citace #57
4.9.2010 23:21 - sir thomas
Začnu tím, že všem hráčům ještě jednou poděkuju za hru.

Khardix, Colombo: Myslím, že magie svaly nenahradí, zvláště když si člověk musí dávat pozor na paradoxy a Nevíru (Disbilief). Na druhou stranu, C4 v žaludku nerozchodí ani vlkodlak.

Khardix: Pravda je taková, že jsem se do jisté míry snažil děj trochu posouvat dopředu (přece jen, měli jsme brzo skončit) -- navíc, hráči většinou nemívají rádi, když se na něčem zaseknou a neví, kudy kam (jiná věc je frustrace postav -- "tak nám nezbývá než počkat, koho zabije jako dalšího"). Takže jsem chtěl hrát takovou svižnější hru. Ale když se chcete trápit, prosím, budu zlý (:P). Navíc je mi blbé když už povolím hod a padnou úspěchy říct: "Prostě jste nic nenašli". Příště možná povolím méně hodů a u některých věcí řeknu rovnou, že to nemá smysl.
Jinak uznávám, že s tím kyvadýlkem to byla "haluz"; prostě jsem najednou nevěděl, jak vás rozumně dostat k tomu srubu (kam jste se z logiky příběhu dostat museli), tak jsem využil první věci, co vás napadla (možná z hlediska nějaké podivné logiky by správně ta kniha měla být součástí kyvadla). Taky si nejsem jistý, jak hrát dovednost Occult -- když se podívám nazpět, řekl bych, že podobná věc bude spíše v repertoáru mága -- Acantha.
Autorská citace #58
4.9.2010 23:39 - sir thomas
Sám za sebe chci říct, že jsem nemohl naplnit svou vizi hry za huntery, a to především kvůli formátu. Pro dlouhodobější hraní se chci více zabývat i osobním životem hunterů (a postupujícím odcizením od ostatních lidí), problémy s institucemi a dalšími věcmi, určitě se budu snažit, aby nešlo jen o hru typu "monstrum týdne", kdy se všechny scény budou týkat jedné dějové linie.

Kdo si to nechce nechat až na osobní setkání, může klidně kritizovat (a to chválit i kárat), budu rád, když se dozvím názory hráčů a jejich preference; a zkusím jim v rozumné míře odpovědět.
Autorská citace #59
5.9.2010 09:49 - Khardix
Co se týče úspěchů na hledání, tak bych se hlášky "nic jsi tam nenašel" až tolik neděsil, pokud to vyplývá z logiky příběhu - pokud mi uspěl hod a nenašel jsem nic, tak vím, že asi hledám na špatném místě a měl bych se poohlédnou jinde. I to může být cenná informace.

Occult bych hrál nejspíš jako zdroj informací a lidových návodů, jak se s tím či oním vypořádat - např. mi to může říct, že na upíra platí slunce, oheň, kříže, česnek a svěcená voda (z čehož je pravda jenom první dvě).
Autorská citace #60
5.9.2010 10:24 - Colombo
Khardix: to, o čem mluvíš, je rozpor mezi "simulacionistickým" přístupem a "příběhovým" přístupem. Zatímco ten první je o tom, že ve světě to prostě nějak je, bez ohledu na to, co hráči udělají atp. (já jsem spíš simulacionista), tak ten "příběhový" přístup říká, že žádný hod nesmí být zbytečný a musí něco udělat. Tzn. hledáš informaci v knihovně, uspěješ, tak tam musí být nějaké vodítko, protože hod musí posunout děj dál, nemůže si hráč házet s obrovským počtem úspěchů a dozvědět se, že nic nenašel. První přístup je možná realističtější a nutí hráče možná víc přemýšlet, druhý přístup zase řeší to, že se hráči nikdy blbě nezaseknou s tím, že si hodí na 5 věcí a GM jim řekne: Nic jste nenašli. Hráči pak neví co dál, GM je nervní, protože se nevydali tím směrem, který jim připravil a neví, jak je tam nenápadně poslat. Teda alspoň to tak chápu já, na tyhle teorie jsou tu jiní mistři.

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.067775964736938 secREMOTE_IP: 44.200.94.150