Nerhinn
8.8.2012 15:53
Amazing Encounters
Zápisky: Aiss, Sven1, Sven2, Sven3, ostatní
Užitečné: diskuse, wiki
Ikony: seznam, fungování
.

IKONY
1) Vecna (tak trochu Lich King a tak trochu Princ stínů)
2) Igwilv/Baba Jaga/Démoni/Stínopádové hnusky (Diabolistka)
3) Letní dvůr/Tiandra (Elfí královna)
4) Zimní dvůr/Ledopaní/Herald zimy (ano, všechno hezky pohromadě)
5) Peklo (Asmodeus, Glasya a kdokoli další)
6) Havraní Královna/Maeve (Kněžka)
7) Divoké přírodní síly/gnollové/Zelený dvůr/Nifterlú/Jaseb (High Druid)
8) Vládci Varteny/Stornonti/ Mori (?) (Císař) chápejte jako "civilizace, řád" a lidstvo vůbec

A nyní rozdělení shora uvedených ikon kvůli bodům:
hrdinská (heroic): Císař, Tiandra
dvojznačná (ambiguous): Havraní královna, High Druid
záporácká (villainous): Vecna, Igwilv, Peklo, Ledopaní

Příští hra: ST 3.12.
Autorská citace #41
24.9.2012 19:12 - Jarik
Shako: Zapornost postavy je dana vzdy tim, co o ni vis :)
Bojime se toho, cemu nerozumime :)

Stribrnakovi staci jen porozumet, aby se z nej stal hrdina :)
Autorská citace #42
24.9.2012 19:18 - Sethi
Do Stříbrňáka stačí jen trochu píchnout, aby se z něj stala mrtvola.

Během večera se pokusím předložit Einarra a Patrika.
Autorská citace #43
24.9.2012 19:19 - Shako
Jarik píše:
Stribrnakovi staci jen porozumet, aby se z nej stal hrdina :)

Stříbrňák jako hrdina už prostě nikdy nebude tak cool jako takhle vylíčený hrozivý padouch od Nerhinn. :)

Sethi: Teším se.
Autorská citace #44
27.9.2012 08:47 - Shako
Co tak Patrik Káně jako agresivní bojovník, inspirativní vůdce, dobrý vyjednavač, šikovný lovec, ale taky rebel, odpad společnosti a půl-elf?
Autorská citace #45
1.10.2012 10:41 - Beltar
Takže ve čtvrtek?
Autorská citace #46
1.10.2012 13:46 - Sethi
Nejsem mrtvá, jen nic nestíhám. Se čtvrtkem počítám, doma dnes konečně přepíšu ty profily, omlouvám se za ty průtahy...
Autorská citace #47
1.10.2012 14:18 - noir
Já už konečně vím, co Sethi furt v tom Polsku dělá. PCH je jen záminka - pravý důvod je, že tam v televizi dávají nové série My Little Ponny. Sice všechny poníky dabuje jeden šedesátiletý chlap, ale stejně...
Autorská citace #48
1.10.2012 20:44 - Shako
Počítam se čtvrtkem, pokud mi Sethi nějak výrazně nezmění moji představu o Patrikovi, tak postavu už mám hotovou v builderu, takže už jen vytiskonout a jsem připraven. :)
Autorská citace #49
1.10.2012 22:14 - Almi
Sethi píše:
Nejsem mrtvá, jen nic nestíhám. Se čtvrtkem počítám, doma dnes konečně přepíšu ty profily, omlouvám se za ty průtahy...


..myslím, že už si tak nějak začínáme zvykat...začínáš být horší než já, což by mne asi mělo těšit.. :)

Ale vážně - myslíš, že budeš moci ve čtvrtek přijít?

noir: Ponící?!? Bože chraň...

Shako píše:
Co tak Patrik Káně jako agresivní bojovník, inspirativní vůdce, dobrý vyjednavač, šikovný lovec, ale taky rebel, odpad společnosti a půl-elf?


Za mne jako DMa to přijde hezký!

ALL: hlavě mi už od minulého týdne leží nápad na první hru/zápletku. Nasadil mi jí tam Beltar a ne a ne pryč. Jen jí ještě správně uchopit. Pokud se zadaří, myslím, že se máte nač těšit..
Autorská citace #50
2.10.2012 08:11 - Beltar
Já jsem v tom nevině, já jsem jenom řekl, že bych se chtěl jednou podívat do Orcusovi pevnosti, ale né teď.
Autorská citace #51
2.10.2012 10:27 - Shako
Počítám s tímhle čtvrtkem.

Ale na příští čtvrtek bych se možná ještě uvolnil, ale moc se mi nechce.
A na další čtvrtek nakonec padla jedna Gameconova schůzka, co jsem poněkud zmatkovitě domlouval s Pavlem, původně jakože středa 10.10. a když to o týden odložíme, tak je z toho čtvrtek 18.10. :-/
Autorská citace #57
2.10.2012 17:56 - Shako
Jak vybavení? Můžu si nahodit aspoň obvzklé 3 magické předměty (15,16,17 lvl)? Něco, co by měl Patrik bezpodmínečně mít, třeba protože se to někdo projevilo a nebo něco, co je naopak fakt potřeba?
Autorská citace #58
2.10.2012 23:51 - Sethi
Einarr Stornont

První Einarrovy vzpomínky náleží sirotčinci v jižanském městečku Anidar. Tam vyrůstal společně s Aiss, se kterou se hodně sblížil. Spolu zabíjeli draky, dobývali doupata démonů, zachraňovali princezny (většinou staré koště obalené hadrem).
Pán ze Stornontu nechal pro chlapce, když došel k závěru, že lepšího dědice už nejspíš nesežene. Ze hřbetu koně Einarr dívce sliboval, že se pro ni vrátí a vezme ji s sebou.
Marný slib dítěte, který nedokáže splnit.
Pán Stornont přijal chlapce odměřeně, poskytl mu ale péči a vzdělání, které dědici rodu náleželo. Každá žádost či prosba o nalezení Aiss byly ale zamítnuty.
Einarr se naučil umění boje a etiketě a dokonce skládat kostrbaté básně. Jen co dokázal číst, hltal rytířské pověsti a historii svého rodu. Snil o tom, že jednou obleče zářivou zbroj, zabije draka a bude se dvořit krásné panně - snad že nalezne Aiss a konečně splní svůj slib.
Jak ale dospíval a pán Stornont stárnul, Einarr pochopil, že jeho osudem bude spíš opečovávat rozpadající se panství a snažit se, aby těch pár poddaných, které má, nezemřelo hlady.
Potom se ale objevila Smečka a mezi nimi Aiss a nabídli mu možnost splnit si svoje sny.
Einarr je společenský, zpravidla dobře naladěný a nikdy se nezlobí dlouho. K životu přistupuje se zdravým cynismem - byl odložen a zase vyzvednut, když ho někdo potřeboval a on je pevně rozhodnutý užívat těch dobrých věcí, ne se topit v křivdách. Nebojí se sáhnout si po tom, co chce, a není naštvaný, když to nedostane. Rád by věřil v rytířské ideály, na druhou stranu si ale dobře uvědomuje, že rytíři jsou také jen lidé. Nebo elfové. Nebo něco takového.
Einarr doufá, že se mu podaří obnovit slávu svého rodu, vysloužit si místo v jeho řadách a obnovit zašlé panství.
Výměnou za ostří Spravedlnost dostal od Aiss ledový meč, který slíbil pojmenovat. A huňaté rukavičky. Zřejmě by také mohl mít dvě informace - proč Maeve zakázala vzít Aiss ze sirotčince; A proč zemřel Aissin otec.
K Aiss má vztah veskrze vřelý, jsou si stále blízcí. Gaerwyn zřejmě obdivuje, neb není nepodobná hrdinkám některých legend, které četl.

Samozřejmě, nezbytný náznak romance.
“Meč za meč,” řekl Einarr pobaveně, a potom s předstíraným zklamáním - “Stejně jsem doufal spíš v něco sladšího.”
Aiss se usmála, natáhla se, aby ho políbila na tvář.
Zachytil ji a ukradl její rty a kněžka se na okamžik poddala.
Potom se měkce odstrčila.
“Dobrou noc,” řekla. “A díky, za všechno.”
Autorská citace #59
3.10.2012 00:40 - Sethi
Patrik Káně

Tři stáli v čele Ptáčat, party Sarbatoinských dětí. Aiss, klášterní schovanka, zdroj praštěných nápadů. Marek Dlouhán, syn hospodského, stratég a hlas rozumu. A Patrik Káně, nejmladší syn obchodníka Koutného, který vždy dokázal ostatní přesvědčit, že je prostě skvělý nápad jít, a zavěsit starostovu kozu na věž radnice.
Nejednou tak spolu rozpačitě postávali na koberečku u paní Maeve.
Byla to právě Patrikova zásluha, že Ptáčata dívku s prokletou krví přijala tak snadno. S lidmi to uměl. Naslouchali mu, poslouchali ho. Těšilo je, těšit ho. A tak nejednou přesvědčil paní Maeve, když tak ti tři schlíple trpěli její kázání, že se vlastně nic nestalo, že koza zůstala celá a barva z koní zase oprší.
Kromě relokalizace drobných hospodářských zvířat a zpestřování místních stájí se Ptáčata bavila také potyčkami s dětmi z Uliček, které vedl Ignác a po něm Bobo. To, co celou dobu probíhalo jako souboje o stodolu sedláka Kučery (nejměkčí sláma v širokém okolí) a nevinné pranice na místních tancovačkách, však nečekaně vyvrcholilo v krvavý konflikt, když se Uličtí dostali pod vliv Stříbrňáka. V neklidném období přišla o život Lorna, mlynářova dcera, a Bobo z Uliček. Dětství skončilo náhle a s hořkou příchutí. Ptáčata i Uličtí se stáhli, každý si hleděl svého.
Aiss, navrátivši se na okamžik z cesty mezi světy, Patrika vyhledala, v předtuše temné budoucnosti. Prosila ho, aby znovu seskupil Ptáčata, a aby vyhledal pomoc Ulických. Naléhala, aby ochránil město, které bylo domovem oběma.
Patrik souhlasil, a víc než to.
Sešel se s Šerookou Tabi, které zrovna Uličtí naslouchali, a s pomocí její, Markovou a svým uměním vést vystavěl během dvou let podsvětní síť a funkční domobranu. V době neklidu se s Ptáčaty musí počítat a Patrik je mnohdy přítomen na zasedání městké rady. Je trnem v oku paní Mori, která nesouhlasí s agresivním postojem Ptáčat vůči gnollí hrozbě.
Odhodlaný pomstít Lornu a paní Maeve, sebevědomý rebel ve sporu s rodinou, která se k němu teď moc nezná. Dokáže strhnout dav nejen svým nadšením, ale i slovy, a pokud je třeba, ani pro ránu nejde daleko.
Marek Dlouhán, nyní po svém otci hospodský, a Tabi se ale o Ptáčata dokážou postarat více než dobře, a Patrik má zřejmě pocit, že je ho potřeba někde jinde…
S Aiss se Patrik zná velmi dobře, jsou dlouholetí přátelé. Aiss se na něj spoléhá, přála by si ale, aby zůstal v Sarbatoin. Gaerwyn mohla přispět svými znalostmi při budování hraničářských oddílů Ptáčat, bude přinejmenším respektována.
Autorská citace #60
3.10.2012 00:43 - Sethi
To byl boj.

Ve čtvrtek můžu, asi se ale nedostanu k nějakému relevelování Aiss. U ní je to ale nakonec jedno. Budu ráda, když najdu starý deník =)

Shako - s předměty si hlavu nelam. Zatřepeme Gaerwyn a nějaké z ní určitě vypadnou =)
Autorská citace #61
3.10.2012 00:54 - Nerhinn
Nějaké předměty navíc určitě mám, ale je to taková dost specifická výbava. Šperky, opasek na lahvičky, gobelín, stará pidikuše, stříbrné poháry, nějaké ošoupané boty, drahokamy... celkově vzato nic užitečného.

No jo, jaký level vlastně máme donést?
Autorská citace #62
3.10.2012 11:01 - Almi
Nerhinn: Hrát budeme od 16. levelu. přijde mi to jako nejoptimálnější.

Sethi: Nevadí, nemusíš levelovat. Je pravděpodobné, že ty dostaneš speciální úlohu. Ještě si to rozmyslím..
Autorská citace #63
3.10.2012 11:44 - Nerhinn
Eh...au? To je docela skok. Nešlo by to dát aspoň na 18?
Autorská citace #64
3.10.2012 13:06 - Almi
Nerhinn: Neboj, nemám problém říct - po každé hře si zvyšte level (aspoň takhle zatím uvažuji). Popravdě, zvažoval jsem i nižší level a jeho skokové zvyšování. Počítej s tím, že první příběh bude seznamovací. Výše levelu nebude hrát z hlediska další hry větší roli. Jediné, proč je level nízko je, aby jste si postavy "osahali", zažili a byl čas si vybrat epic tier.

Takže nevěš hlavu, brzo se výš podíváš.

ad. předměty: ano, jak říkal Shako s tím, že s Nerhinn a Sethi to vyřeším v rámci hry, jejich omezení neplánuji. Po prvním sezení to kdyžtak upravíme, aby byli všichni spokojení.
Autorská citace #65
3.10.2012 15:50 - Shako
Sethi píše:
Patrik Káně


Super, díky za zpracovaní. Už se dostavil ten pocit "jo, tak todle chci hrát". :-)

Předměty: Ok, mám tedy základní 2 zbraně a zbroj. Cokoliv dalšího beru.

Zvyšovaní lvl postav po každém dobrodružství - no, vzhledem k tomu, že se tím neustale nahrazují nové schopnosti, tak nevím, zda to bude mít uplně ten efekt zvykání si na postavu. :-D

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.088567972183228 secREMOTE_IP: 18.119.111.9