ADnD Modřany - články

Hra - Ostrovní království

Obsah článku:


 

4.hra
Svatyně Girimah heren.
Dobrodruzi ještě chvíli hledí do lijáku, jako by znovu chtěli spatřit tajemného tvora.
Stmívá se.
Zlatka si půjčil Sinupretovu sekerku a mrtvému ještěru vymlátil velké špičáky, bohužel sekera tím získala řadu nehezkých zubů.
Sinupret se Samirem cítí slabost z pavoučí jedu, za to pavouka promtně ubili.
Na oba přichází mdloby.
Probouzí se v nehezké snové krajině, kde vidí, jak z mrtvol pavouka i ještěra vytéká zářivě zelená krev. Vše je podivně rozplizlé, po obloze se ženou šedá, modrá i černá mračna.
Na obzoru zakrákala bizarní létající stvůra, nepodobná ničemu, co zatím viděli a letí vstříc obou postavám. Sinupret se ve chvilkové slabosti sklonil nad mrtvolou podivného tvora a napil se jeho zářivého krve.
Samir sám několika brilantními údery porazil stvůru, byla to odporná slepeniny velkého hmyzu a stvůry ze špatného snu.
Sinupret se svíjí na zemi, Samir jej odtáhl do blíže neidentifikovatelného rudě pulsujícího obrazce na zemi.
Oba se probrali v dešti před svatyní Girimah heren.
Ráno za úsvitu připravují dobrodruzi cestu zpět. Když balí své věci, hlídka pod sebou na lesní stezce spatří dva skřety, jež vedou lidského zajatce s ovázanou hlavou.
Rozběhne se rychlá záchrana, skřeti jsou zabiti a k postavám se připojuje mohutný holohlavý zjizvený potomek Heronců, jež se představil jako námořník, který po se po obrovské pitce probral ve skřetích okovech.
Sinupret získal v kapse jednoho skřeta prvotřídní kostěné hrací kostky.
Dorazili na známé skřetí tábořiště, kde zneuctí trůn skřetího kapitána jeho vytržením, vhozením do latrýny a pomočením.
Sinupret si všiml černající žíly na svém pravém předloktí, ale nikomu nic nesdělil.
Překonali řeku s Luperem na voru a odolali nočnímu útoku Saruthů, avšak největší z nich mocně vyl do noci, což všechny znervóznilo.
Ráno je na stezce očekává mohutný skřet, dokonale oholený včetně hlavy, se složitým tetováním po celém těle. Nad ramenem mu kouká rukojeť nádherného scimitaru se složitým zdobením.
Postavy vítá mlčky, jen chřestěním okovů a následným hozením pod nohy prvního z doborduhů.
Bojovníci se na něj vrhají, zjizvený Heronec Dayak již nechce zpět do okvů. Zloději mizí v houští, s plánem jej překvapit.
Bohužel družině se nedaří, skřetímu hrdinovi ano, střídá figury a šermířské parády, jeden podruhém zůstávají dobrodruzi bezvládní na zemi. Černá bohyně opět nestojí na jejich straně.
Odpadli všichni, skřet použil koboldí bylinky na zastavení krvácení z ran na lidských hrdinech a všechny upevnil do okvů.
Probuzení z mrákot bylo zlé, postavy tráví celý den v okovech, navečer skřet přivolává rohem posily.
Sinupretovi zčernaly žíly na krku i na rukách.
Kolem zavazadel našich postav slídí nenechaví koboldi, Sinupret je přilákal váčkem se zlatými denáry.
Zloději si navzájem uvolnili okovy a bleskově vyprostili i další postavy. Sinupret hodil koboldímu šamanovi kostěné kostky v prosbě o pomoc před skřetem.
Naši prchají hvozdem každý sám za sebe, za zády se jim nese jaguáří zařvání doprovázené skřetími kletbami.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

< Strana 4 >
Strana 3 Strana 5
Napsal Ebon Hand 30.01.2010
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 130 příspěvků.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.084776163101196 secREMOTE_IP: 18.224.61.19