ADnD Modřany - články

Hra - Ostrovní království

Stručné herní zápisky z probíhající herní kamapaně v Ostrovním království. Postupně budu přidávat další.
Napsal Ebon Hand
Obsah článku:

Ještě jednou sem umístím úvodní zápis z Gorkova deníku, který našli postavy na Hrubé skále při zahájení hry.
Je za námi jarní rovnodennost. Je tomu víc jak dvě léta co záhadně zmizel Heronský guvernér Hadurhar. Nedlouho potom zažilo ostrovní království velké obrození, král Dazunan II rychle upevnil svou moc. Ve věžích magie opět zasedají mágové a Černí kněží provolávají slávu staré bohyni.

Je pravda, že předminulé léto byli ve velkém pranýřováni Heronští přistěhovalci, velká část jejich chrámů byla vypleněna a tekla i krev, ale dnes se ostrovní království zase tváří kosmopolitně. Kosmopolitně pro lidi a vlivné obchodníky.
Avšak jak v ulicích královského Balserthu, tak v hlavním přístavu Almgorthu se potichu dějí nezvyklé věci. Šušká se, lec co. Probíhá boj o moc. Prý i lidé se ztrácejí, to stará bohyně vybírá daň za podlejzání Heronu a kněží ji horlivě uspokojují. Není radno dostat se s nimi do křížku.
Do toho král i jeho vazalové sladkými slovíčky lákají do vojenské služby naivní mladíky. Už mnoho jich vyslyšelo volání v touze po dobrodružství a zlatých denárech.
Vše tu vře jako polívka v obrovském kotli, jenže ne všechny suroviny jsou předem známé. A tak se zase mocní budou přetáhovat, kdo si víc urve a my v pohraničí si budeme muset poradit sami. Z mé poslední zásilky drahého dřeva se v Almgorthu půlka ztratila, pak se ztratil i Joska, můj mladý tovaryš.
Není to pro nás dobrá doba. Bohužel několik dřevorubců se již nevrátilo z hvozdu a lovci prý našli čerstvé stopy skřetů a snad i Sarutů. Bohové ať nás ochraňují.


MAPA Ostrovního království je ZDE


1.hra - seznamovací
Na dřevařské usedlosti Hrubá skála se sešli tři maníci, jež přivolala šuškanda o zmizení Starýho Gorky.
Dorazili: nepříliš důvtipný Samir, tajemný Luper, jehož pronásleduje neznámo co a syn Heronských přistěhovalců Sinupret, jež opustil útulné prostředí vyhlášených hospod a znechucen dorazil do tohoto zapadákova.

Nejprve zjednali pořádek v usedlosti, jež jistě spěla k totální anarchie, bez hlavy rodiny a několika dalších dřevorubců, jež se nevrátili z hvozdu.
Luper požádal Černou bohyni o přízeň a vyrazili do hvozdu hledat zmizelé dřevorubce.
Našli staré tábořiště a dál razili po stopách, které se jim zdáli nejpoužívanější.
V průběhu pátrání zadní voj napadl statný Jaguár. Za kořist si vybral vysokého Heronce, jež se ve hvozdu neuměl pohybovat, ani mu v něm nebylo příjemně. Sinupreta stála první výprava do hvozdu takřka život a nebýt místních koboldů, lačnících po zlatých denárech, tak by jistojistě skonal. Koboldí šaman zachránil Sinupretův mrzký život výměnou za zlaté denáry všech přítomných.
Po několikadenním odpočinku pokračovali dál, až objevili mrtvolu jednoho z dřevorubců, který se patrně raněnný plížil lesem zpět na Hrubou skálu a posléze i místo velkého boje.
Objeveny byly stopy skřetů a velkého humanoida, lidská i skřetí krev. Ale nikde nikdo, ani živí ani mrtví.

< Strana 1 >
Strana 2
Napsal Ebon Hand 30.01.2010
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 130 příspěvků.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.068597793579102 secREMOTE_IP: 18.217.194.39