Wraiths: jo, touha po změně a radost z tvorby pravidel je rozhodně jeden z hlavních hnacích motorů ;)
Našemu zjednodušení se dá vytýkat řada věcí, jde na jednu stranu skoro až moc daleko - třeba ten luk už je dejme tomu poněkud extrémní případ; mohou být velmi dobří šermíři, které lukostřelba prostě nikdy nezajímala a opravdu to s tím lukem moc neumí. Což u nás moc nejde udělat, pokud se všude počítá stejný bonus. Prostě počítáme s tím, že hrdinové jsou Hrdinové a na vyšší úrovni už pochytili kdejaký fígl a vyzkoušeli si kdeco a jsou v tom překvapivě dobří.
Nás nejvíc štvalo, že třeba divokej barbar, který se soustředil na boj velkým těžkým mečem, byl za totálního neschopu, když se v hospodě musel ohánět jen dýkou. Pokud je na 15. úrovni a tím svým standardním mečem dává zranění za kolo např. za 50-70 žt, tak zranění obyčejnou dýkou za celkem 10-15 žt. je strašný nepoměr (čísla střílím od boku, ten nepoměr je možná ještě větší).
Ad vícenásobné útoky - to není o tom, že bysme to někomu záviděli, nebo to prudilo. Prostě a jednoduše nás to fakt zdržovalo.. možná neumíme počítat nebo házet :)
A poslední věc - popravdě řečeno mám pocit, že díky tomuhle našemu zjednodušení přestávám bejt tak megalomanskej a už netoužím po vysokých úrovních :) Dá se totiž velmi dobře pohrát s postavou na nízké úr. Už na 5. úrovni je válečník borec, který jednoznačně vyčnívá nad ostatní.. a přitom jsme nejvíc ze všeho posílili 1. úroveň, takže dav pesantů/skřetů čehokoli fyzicky nezlikviduješ tak snadno, jako dřív.