Void: Sci-Fantasy je česká RPG hra, poprvé vydaná v roce 2012. V roce 2020 vyšla předělaná verze 2.0, která již nese název Void: Science Fantasy. Kombinuje žánr fantasy a sci-fi, to vše v „grimdark“ hávu temnoty, beznaděje a utrpení, kde hlavní roli hrají nekončící války, intriky a korupce. Hra toho plně využívá a tak nabízí především drsnou akci a boj ve všech jeho rozmanitých formách, kde ...
Zdravím Kostku, dovolím si tu trochu self-proma a upozorním na svoji sérii článků o Historii RPG. První díl... Historie RPG 001: TSR a D&D aneb od hrstky wargamerů v garáži po multimilionový byznys (prehistorie–1979) ... už jsem tu posílal do nějaké diskuze o D&D, ale jelikož další díly už většinou o D&D nebudou, bude asi lepší založit si novou diskuzi.
Povídání o hrách na hrdiny a věcech s nimi spojených. Mnoho Countových otázek, které určitě napadly nejednoho hráče či Vypravěče. A na každou otázku se pokusí spolu s Jersonem najít uspokojivou odpověď. Stvořitelna na Anchoru Stvořitelna na Spotify Stvořitelna na Google podcasts Stvořitelna na Youtube Seznam dílů: Stvořitelna 1 - Setting (1. díl) na Anchoru, na Youtube Stvořitelna ...
Cesta od kostek ke kartám byla dlouhá. Když jsem navrhoval svůj předchozí RPG systém, vyzkoušel jsem na něm mnoho různých kombinací hodů - d20, 2d10, 3d6, 2d6, 1d6 - 1d6, k tomu přehazování, podhazování - pořád jsem nebyl spokojen. První verze Omegy pracovala také s kostkami, kdy jsem různě laboroval s poměrem úspěchů a komplikací, ale pořád jsem nemohl trefit správné nastavení, při kterém by b...
Už dlouho mi na různých RPG systémech vadilo, když si hráči házeli na provedení nějaké akce nebo činnosti, ale výsledek byl omezený pouze na tuto činnost a nijak se nepřenášel do dalšího vývoje hry. Tedy, Vypravěč ho mohl přenést, ale neměl žádnou oporu v mechanikách. Těchto testů mohlo být mnoho v řadě, a jakkoliv jednotlivě dopadly, na vývoj příběhu a jeho konec nemusely mít žádný vliv. Vypra...
Protože jsou lidé, které zajímá náhled do vývoje Omegy, zakládám tento blog, ve kterém vysvětlím některé myšlenkové postupy, kterých jsem se při tvorbě pravidel držel. Začnu tím úplně základním, totiž proč jsem se do tvorby Omegy vůbec pustil. Je to celkem jednoduché. Ve skutečnosti nesnáším tvorbu nových věcí, když můžu vyjít z nějaké existující a vylepšit ji. Bohužel v roce 2007 jsem neměl...
Napadlo mě, že by nebylo od věci pokusit se sjednotit nabízené a poptávané knihy (pravidla, učebnice, časopisy,...). Jelikož mám odjinud odpor k zakládání speciálních vláken pro každé jedno téma, velmi ráda tu uvítám i to, co sháníte nebo nabízíte Vy, ev. diskusi, kde to sehnat. Inzerujte v tomto tvaru: Nabídka/poptávka: Autor: Jméno publikace (systém; další informace, které uznáte za potř...
Ahojte, jsme parta přátel a říkáme si skoro-Hrdinové (před rokem 2021 ještě Klan Zephyra). Hrajeme různé RPG systémy a snažíme se bavit lidi a zvedat povědomí o tomto koníčku. To vše streamujeme na našem Twitchi a poté vydáváme záznamy na Youtube. Hrajeme na našem Twitch kanále: https://www.twitch.tv/skorohrdinove Záznamy najdete na našem Youtube kanále. ------- Důležité odkaz...