Píše:
An immediate interrupt lets you jump in when a certain trigger condition arises, acting before the trigger resolves. If an interrupt invalidates a triggering action, that action is lost.
For example, an enemy makes a melee attack against you, but you use a power that lets you shift away as an immediate interrupt. If your enemy can no longer reach you, the enemy’s attack action is lost.
Move and Attack: Move your speed as part of the charge and make a melee basic attack or a bull rush at the end of your move.
je zběžně:
Charge je move and attack dohromady, immediate interrupt invaliduje podmínku zaútočit na konci pohybu (a že tam útočník plánoval skončit je bez diskuze). Podle mě tedy útočník máchne do prostoru, kde před několik okamžiky stál ranger, který je v tuto chvíli už někde jinde. Nic dalšího se neodehrává, protože útočník se ztečí vzdal dalších akcí.
nebo jinak
powers je od toho, aby se ranger vyhnul zranění a kondici, pokud by si útočník mohl doběhnout a power by fungoval jen tehdy, když už k tomu nemá pohyb, zavádělo by to další podmínky, které nebyli záměrem tvůrce - umožnit jednou za encounter vyhnout se zranění. například fighterské utility mají stejný výsledek, ale děljaí to jinak, např. tím že redukují zranění