Jen má kapka oleje do ohně:
Vůbec jsem nepochopila, o čem se přete. Protože:
Nevidím důvod, proč by drak musel nutně být Nabušený moudrý kouzlící přerostlý terminátor(tm) a ne prostě jen Přerostlá létající ještěrka co chrlí oheň(tm). Jak je pojat například ve filmu Království ohně (reign of fire). Korch když jde o nemrtvého draka, tedy draka bez mozku.
To, že nejdřív leze a až pak lítá mi taky příjde naprosto logické. Létání je únavné.
Proč není v první ukázce jiná obluda jsem taky pochopila. Dračí doupě => předvedeme toho draka. Ale skutečný drak je moc silný, napůl shnilá oživená mrtvola je slabší.
To, že se hráči chovají jako blbci a zkouší na draka kdovíco, mi příjde jako normální chování začátečníků.
To, že jim to DM trpí, bych viděla jako "jsou to blbci ale oni na to brzo přijdou, nemusím je hned zabít.".
Ano, mohlo se tam dát povídání o tom, jak skupina chytrých a zkušených hráčů vymyslí plán a draka profesionálně oddělá. Možná by se to trochu zkomplikovalo a možná by to bylo napínavější, zábavnější apod. Ten příklad, co tam je, mi ale příjde trochu reálnější o tom, jak hrají začátečníci (a středně pokročilí kolikrát taky).
Stále si myslím, že DrD2 není vhodné pro začínající hráče. Ale tento příklad pro ně určitě vhodný je. Minimálně je navnadí ke zkoušení nápadů místo play-it-safe.