Argonautus píše:
základní PR moudrost, že je třeba chválit, chválit, chválit, a nikdy se negativně vymezovat proti něčemu jinému. Kkonkurence se nekritizuje; ona prostě neexistuje; reklama na BMW Mercedesy zcela ignoruje; za drahý peníz nebudu přece uvádět soupeřovo jméno na plakátě...
Krásný nový svět a krásní lidé na něm...
Pořád mě tu fascinuje, jak se všichni ohánějí reklamními agenturami, PR odděleními a nadnárodními korporacemi, jako kdyby to mysleli vážně a vážně chtěli, aby se autoři českých her chovali jako nějaké megafirmy. Od začátku tu je pomalu hlavní průběžně se vynořující námitka, že se autoři tak či onak nechovají dost profesionálně.
Kdyby to byla pravda, tak všechny ukázky, které se na stránkách objeví, budou perfektně vypulírované, a bude to přesně to, co se objeví v tištěné knize, a ukázky budou třikrát do týdne, a budou perfektně plnobarevně a dynamicky ilustrované. A nikoho by nezajímalo, co si o nich myslíte, protože by byly pětkrát schválené tím či oním manažerem, a už by bylo pozdě měnit cokoliv jiného, než jen povrchní detaily. A místo aby občas nakoukli autoři a odpověděli by vám na něco, co stihnou, tak by tu permanentně seděli dva moderátoři na plný úvazek, kteří by se s autory viděli jednou do tejdne, usmívali by se na vás a povídali o tom, jak ta hra bude perfektní, a tu a tam by se zapomněli zmínit o pár detailech, jako že nemusíte multiclassovat (ale platí to jen v případě, že se nedostanete nad desátou úroveň).
A i to by platilo jen v případě, že zanedbám ten nejzasádnější faktor - že totiž každá taková firma by se na vás vykašlala, protože jste pro ně naprosto nezajímaví, protože když vezmou peníze, které by investovali do vývoje drd2, a místo toho vytisknou quidditch v průběhu staletí, nebo nové fotoalbum Stmívání, nebo co zrovna letí, tak jim to vynese mnohem víc, než něco tak naprosto okrajového, jako rpg v češtině.
A ony na to velké firmy samozřejmě naprosto kašlou, a proto tu sedíte a strašně trpíte tím, že DrD2 dělá malá česká firma a malí českoslovenští lidé, a strašně si stěžujete, že to není dost marketingové, naleštěné a voňavě korporační.