Vandal píše:
Neco takhle barevne, neco jinak barevne, navic ty barvy splyvaji.
Vysvětlím logiku za barvama:
- Hází se vždycky jedním ze tří atributů, přičítají se k tomu jen výhody a nevýhody (zbraně nedávají bonus do útoku). Jednotlivý útoky a schopnosti tudíž opakujou vždycky jedno z těch čísel u vlastností (abys při hodu na použití schopnosti nemusel scrollovat na hodnoty vlastností. Barvy u vlastností tuhle spojitost pěkně ukazujou*, s tím jsem celkem spokojenej.
* A líp to funguje, když jsou v obou případech obarvený jen čísla.
Celý slovo (název vlastnosti) je obarvený pouze v případě, když jeho hodnotu neznám - na uhýbání před baziliškovým dechem si například cíl hází Finesou a já samozřejmě nemůžu vědět, jak vysokou ji bude mít.
- Druhá skupina barev jsou druhy zranění: drcení, jed, oheň, žíravina a podobně. Potvory můžou mít na konkrétní druhy zranění odolnost, ta je pak stejnou barvou.
Ad kurzíva u klíčových slov:
- Tady si nejsem úplne jistej. Zvažuju, že by všude, kde to dává smysl, fungovaly prokliky. Infravidění je například popsaný v tvorbě postavy, je to trpaslická raciálka. Dává mi tudíž smysl, aby si PJ mohl kliknout na zmínku o infravidění v popisu postavy a přečíst si, co to dělá.
Klikatelný odkazy by určitě měly bejt nějak typograficky odlišený, aby hráči a PJové nemuseli v textu pixelhuntit ;-) Mohlo by to bejt třeba podtržením, ale kurzíva mi přijde decentnější a navíc to jsou prakticky by definition zároveň i herní termíny a k těm se kurzíva celkem hodí.
Úvodní slova řádků (Zbroj:) by v zásadě mohla bejt něčim jinym než kurzívou, ale otázka je, čím. Základním řezem asi ne, to by bylo na úkor přehlednosti. Tučnej font už zas moc bije do očí.
Zkusim určitě něco udělat s tou čitelností barevnýho textu.