Dneska jsem si četl na Wizardích fórech srdnatá slova hlavního brand-managera D&D na adresu chystané knížky
Confessions of a Part-time Sorceress. Záměrně říkám knížky a ne příručky, protože je to titul mířený více méně mimo trh klasického hráčstva - což je ostatně poznat už z obálky.
Nicméně abych se dostal k pointě, Scott Rouse usoudil, že D&D hraje málo žen a hodlá s tím zatočit v rámci soupeření s World of Warcraft (MMORPG). Samozřejmě jenom představa, že si to chce rozdat s WoW a vyhrát je komická. Ale přivést do hobby víc zástupkyň něžného pohlaví by jistě bylo záslužné.
Co mi není jasné je, jak toho chce dosáhnout touhle anekdotickou knihou... ale budiž.
Otázky, které se nabízejí jsou mnohé. Jak byste na to šli vy? Co si myslíte o tomto "počinu"? A co hráčky mezi námy? Chtějí si přečíst deset důvodů proč je D&D lepší než rande?
- Dostat košem stojí jen pár životů.
- Někoho praštit obvykle zahrnuje buď magickou střelu nebo pořadný palcát.
- Ochrana před zlými kouzly - musíme říkat víc?
- Váš parťák zná čtyřicet dva kouzel a umí máchat mečem.
- "Být zkušená" je něco, s čím se můžete vychloubat.
- První rande obvykle sestává ze střetnutí s medvěvýry a rosomáky ne bývalými partnerkami a rodiči.
- Rozpadlé vztahy lze svést na špatný hod kostkou.
- Deník postavy vám dává šanci omrknout chlápkovy statistiky ještě před prvním rande.
- Jste-li raněna, je naděje, že do rána budete uzdravena.