Poslední skauti - články

Kris z Vlčího lesa

Obsah článku:

Statistiky

Celková úroveň postavy 15, experta 3, válečníka 8, sesílatele 4

     
Síla: 18/+4 Výdrž +12 Iniciativa +3
Obratnost: 17/+3 Reflexy +9 Rychlost 40 stop
Odolnost: 14/+2 Vůle +7 Body kouzel 18
Inteligence: 14/+2    
Moudrost: 10/+0 Stamina 111  
Charisma: 10/+0 Body života 14  


 

Útok: Dráp - sek +20/+15/+10 zranění 2k6+9 kritika 13-18
  Dýka – bod +16/+11/+6 zranění 1k4+4 kritika 17-18
  Dýka – vrh +15/+10/+5 zranění 1k4+4 kritika 17-18
  Základní útok +12/+7/+2
 
 
Obrana: 19 (+2+2) (kroužková košile), SZ 3/-

Odbornosti

Bonusové Obecné Rasové
Zákeřný útok Bojové reflexy Uhýbání
Švih zápěstím Střeh  
Rychlý pohyb Vlohy pro magii  
Drtivý útok Tesák - zaměření  
Zvířecí podobav Pohyblivost  
Tesák – specializace Zlepšené odzbrojení  
Boj jednoruční zbraní    
Tesák – zlepšená kritika    
Prchavý cíl    

Dovednosti

Název Celkem Body
Akrobacie 12 10
Jezdectví 10 5
Léčení 10 10
Naslouchání 15 15
Přežití 11 11
Skrývání 14 12
Soustředění 10 8
Tichý pohyb 14 12
Všímání 15 15
Znalosti (mystika) 10 8
Znalosti (příroda) 10 8

Kouzla

  1. Mágova ruka, Najdi magii, Odolání, Přečti magii, Strnutí, Světlo
  2. Spěšný ústup, Štít, Vydrž element
  3. Fyzická síla

Zvláštní schopnosti

  • Prchavý cíl

    Neutralizuj drtivý útok Abys mohl použít tento manévr, musíš označit určitého nepřítele jako cíl tvé odbornosti Uhýbání. Pokud na tebe daný nepřítel použije odbornost Drtivý útok, nemá žádný bonus k hodu na zranění, ale stále má patřičný postih k hodu na útok.

    Odklonění obrany Abys mohl použít tento manévr, musíš být obestoupen a jednoho z útočníků, kteří tě obestoupili, musíš označit jako cíl tvé odbornosti Uhýbání. První útok v kole označeného útočníka tě automaticky mine a může místo toho zasáhnout druhého nepřítele, který tě obestoupil; útočící tvor provede normálně svůj hod na útok a jeho spojenec je považován za zaskočeného. Pokud označený nepřítel na tebe provádí úplný útok, jeho další útoky v kole fungují normálně.

    Přetažení útoku Abys mohl použít tento manévr, musíš vyprovokovat k útoku nepřítele tím, že se pohneš z oblasti, kterou ohrožuje. Jestliže tě nepřítel mine, můžeš se ho zdarma pokusit podtrhnout a on nemá možnost ti podtržení oplatit, když se ti tvůj pokus nezdaří.
  • Švih zápěstím Pokud tasíš lehkou zbraň a ve stejném kole s ní provedeš útok, zaskočíš protivníka zaskočeného (pouze pro účely tohoto útoku). Tato odbornost funguje jen jednou za souboj.
  • Zlepšené odzbrojení Při pokusu o vyražení zbraně soupeřovi neprovokuješ k příležitostnému útoku, navíc protivník nemá možnost zpětně odzbrojit tebe. Dále máš bonus +4 na vzájemné ověřování hodů na útok při pokusu o vyražení zbraně protivníkovi.

Rasové schopnosti

  • Bonus +1 na každé úrovni k počtu získaných dovednostních bodů
  • Jedna bonusová odbornost navíc
< Statistiky >
Původ Magické předměty
Napsal Alek 29.04.2007
Zaslat reakci na článek
Velikost okna: [1] [2] [3]
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.066200971603394 secREMOTE_IP: 18.188.40.207