Gurney
7.10.2014 01:02
Night's Black Agents - organizační diskuze
V materiálech najdete prakticky kompletní seznam meritů (existuje jich samozřejmě ještě víc, tohle je výběr těch relevantních t.j. těch co nejsou pro supernaturály a zapadají do Stale Beer stylizace)
Do této diskuze nemůžete odpovídat. Dikuze je uzamčena, nebo určena pouze pro členy skupiny.
Autorská citace #1
8.10.2014 15:11 - Lokken
Dnes jsem Gurneymu poslal svou postavu ke schválení.

S tou nedělí 19. října se počítá?
Autorská citace #2
9.10.2014 01:02 - Gurney
Nahoře odkaz na merity.

Postavu jsem viděl a je cool, jak se vyhrabu z neknečného koloběhu práce a spánku, tak k tomu ještě něco napíšu.

S neděli 19. října se pořád počítá.
Autorská citace #3
13.10.2014 08:18 - Lokken
Please meet Mr. Nigel Lockwood
Autorská citace #4
14.10.2014 21:11 - Gurney
Jen takové zamyšlení - chápu že organizace téhle hry nebyla a není jednoduchá a zdaleka na všechno šlo podle plánu - spíš naopak. Chápu že ne vždycky máte čas a že psát na nějaké fóra může leckterým z vás přijít divné. Ale pokud stojíte o to, abychom se sešli víc než jednou a něco odehráli, bude nutné věnovat tomu tak jednou za tři dny pět minut svého internetového času, podívat se sem, co kdo nového napsal a občas na to i zareagovat.* A rovněž nemá smysl dotazy na organizaci filtrovat přese mne - odpověď je téměř vždy že nevím, protože to záleží na třech dalších lidech, ideální tedy je zeptat se rovnou tady (tím myslím především dotazy "pořád platí ta hra DD.MM.RR ?")

Takže pls, kdo jste to ještě neudělali, přihoďte sem svoji postavu. Nemusíte hotový osobák, úplně stačí něco v tomto stylu:


Jason Bourne
Bývalý assasin s amnézií, momentálně na útěku.
Specializace: one-man army, podělávání CIA na jejich vlastním písku
Drive: Mystery (kdo jsem, co se mi stalo a proč po mě jdou)
Jazyky: angličtina, němčina, ruština, francouzština, ...
Trigger (nahrazuje Manslaughter na Morality 4): Do not kill a member of Treadstone Project


A pls komunikujte zde, především co se postav, ale i domlouvání termínů týká. Fakt to bez toho nemůže a nebude fungovat.

* kdyby vám z předešlých příspěvků přišlo že jsem nevěnoval pozornost panu Lckwoodovi, vězte že jsme pokecem o něm nudili zbytek auta podstatnou část cesty na Dálavu

EDIT: Triggery jsou trochu specialita a musím dovysvětlit jak fungují, v zásadě pokud neplánujete že vaše postava bude začínat jako sociopat a nepřijde jí naprosto ok ubližovat jiným lidem, vyhazovat věci do vzduchu a podobné excesy, neptřebujete je
Autorská citace #5
14.10.2014 21:48 - Gurney
Hele, tohle mě začalo bavit...

Sam Fisher
Ex-SEAL, hláškující NSA ninja.
Specializace: stealth, infiltrace, černý humor, popírání vlastního věku.
Drive: Patriotism
Jazyky: angličtina, gruzínština, indonéština, korejština, japonština
Trigger (nahrazuje Murder na Morality 3): Do not destroy a threat to America
Autorská citace #6
14.10.2014 22:07 - Gurney
Píše:
meet Mr. Nigel Lockwood

Jen tak btw, teď mi došlo, že pan Lockwood by měl mít vzhledem k penězům a výcviku do něj vloženým mezi merity ještě Cover 2 (t.j. doklady na cizí jméno, které i vyjede v databázích, aspoň dokud si někdo nedá práci ho proklepnout podrobně). Velmi pravděpodobně to bude jméno z nějakého dětského náhrobku, tak aby datum narození zhruba odpovídalo Nigelově věku (t.j. druhá polovina 70. let).

Ten Cover 2 je coby součást konceptu samozřejmě zadarmo.
Autorská citace #7
15.10.2014 06:50 - Lokken
Gurney píše:
...#6...

Jasně, ještě jsem neutrácel žádný z těch cover/connections fate pointů/meritů a podobné využití jsem už měl v plánu.

Zadarmo? *Juchů*
Autorská citace #8
15.10.2014 12:13 - /b/
Ok, tak teda tady je muj "vytvor". Osobak bude v materialech

Marko Arnautovic
Srb, bývalý armádní odstřelovač, v Srbské armádě prošel rozpadem Jugoslávie, po roce 2000 odejit z armády, potom práce jako assassin pro Srbskou rozvědku (neoficiálně, aby ho s nima v případě problémů nikdo nespojoval), po změnách ve vedení rozvědky (fucking upíři) a několika pokusech o jeho odstranění (jak paradoxní) na útěku.
Drive: ?Slayer?
Jazyky: Srbština, Angličtina (pokud zbydou tečky tak Ruština)
Trigger: ????Nechat supernaturála existovat???? - furt si nejsu 100% jistej jak to funguje


Jinak toho 19. porad plati doufam:D
Autorská citace #9
15.10.2014 18:18 - Nerhinn
OK, už tuším, kdo přesně bych chtěla být, ale potřebovala bych vědět, jak dobře/dlouho se všichni známe. Budeme už zavedená... skupina?

EDIT: Ono to totiž ovlivňuje to, co o sobě napíšu.
Autorská citace #10
15.10.2014 23:46 - Gurney
Vidíš, dobrá připomínka.

Moje idea na S01E01 The Job jsou čyři najatí specialisté, jedna dobře zaplacená práce (samozřejmě, ne všichni ji ve skutečnosti dělají pro peníze a ti co jo je nemusí chtít pro sebe) a kopa komplikací navrch. Pokud se něktěří z vás chtějí mezi sebou znát už z dřívějška, nebudu tomu bránit, ale zároveň to nevyžaduju. Pokud nejste vyloženě proti, tak bych dal in media res začátek s flashbacky...
+ akční a snad i chytlavý začátek
+ uvede to věci do pohybu nějaké ty zápletky
+ postavy se dají dohromady hned
- může to působit nuceně

...Nerhinn: takže pokud se s někým domluvíš, tak se klidně můžete znát, naopak pokud ti to víc vyhovuje, takl by asi stačil důvod vzít dobře placenou práci vyžadující poněkud flexibilní vztah k majetkovému vlastnictví (a preferuje se spíše tiché, nepříliš násilné řešení problému) nebo aspoň trochu sebezapření. Tedy pokud vám to nepřijde jako moc svazující začátek, klidně můžu odjet akci s veškerým plánováním nebo přijmu i jiné návrhy jak všechno nakopnout.

/b/ píše:
Marko Arnautovic

viz ty dnešní připomínky, jinak je cool. Cover 2 zadarmo, s tím že v určitých částech světa ale tenhle cover může budit nepříjemnou pozornost.

Triggery na čisto až před hrou, jak už sem říkal, chci aby jste si je schválili.
Autorská citace #11
16.10.2014 00:13 - Nerhinn
Aha, OK. No, mě mé první setkání s vypravěčem teprve čeká, takže se věci můžou ještě změnit. Ale pro začátek bych to shrnula takhle:
Gaelle Charpentier
Technicky vzato Francouzka, ale spíš Evropanka. Prošla několika válečnými konflikty většinou coby součást Lékařů bez hranic. Konflikt s nadpřirozenými nepřáteli jí přijde jako přirozený vývoj jejího směřování.
Drive: Slayer/Altruism (ještě jsem se nerozhodla)
Jazyky: Francouzština, Angličtina, dál se uvidí
Trigger: netuším
Autorská citace #12
16.10.2014 00:59 - JimmyThief
Tak ještě můj background (hodně okleštěnej), ať jsme komplet:

Slavjan Vranich (možná ještě změním)
Srbský imigrant druhé generace, vyrůstající v New Yorku (asi Brooklyn). V mládí pracoval pro tamější srbskou mafii jako kurýr, po neshodě se zaměstnavateli, která stála život jeho rodinu a většinu přátel, začal spolupracovat s NYPD. Po výcviku pak většinu svého života pomáhal undercover rozkládat zločinecké organizace zevnitř. Při posledním nasazení málem zemřel při střetu se supernaturálem (dhampír?); od smrti jej zachránil včasný příchod gentlemanů z organizace Delta Green, kteří mu v dlouhém rozhovoru nabídli práci. Tu Slavjan bez váhání přijal.
Drive: Collector
Jazyky: Srbština, Angličtina
Trigger ještě promyslím.

Jinak osobák sem hodím zejtra, jak srovnám spánkovej deficit.
Autorská citace #13
16.10.2014 12:26 - Lokken
Ad neděle:

Nechci zbytečně utahovat šrouby, ale potřeboval bych si naplánovat víkend a hodil by se mi nějaký přibližný plán na neděli - hlavně čas a místo.
Autorská citace #14
16.10.2014 12:57 - Nerhinn
Můžeme klidně hrát u nás, jestli jsou Řečkovice OK.
Autorská citace #15
16.10.2014 22:11 - Gurney
JimmyThief píše:
...asi Brooklyn...

Ne že bych se kdovíjak vyznal v tom jak maj různé ehm... komunity v NYC rozdělená teritoria, ale Brooklyn je dneska docela pěkná čtvrť. Za obecně horší z se berou třeba Queens (krom toho New York není město na zelené louce, spíš nejvíc zastavěná část mnohem většího osídlení, ale zas chápu že být z Jersey City prostě nemá ten zvuk :)

Nerhinn píše:
Můžeme klidně hrát u nás

Já jsem si s tím dovolil předběžně počítat, přestože jsme se bohužel všichni tak nějak moc nepotkali dopředu :(

Pokud nemáte nic proti, dal bych sraz ve 1300 u Veroniky. Já budu v Brně ze soboty na neděli, takže pokud by vám na tu jednu někomu nevycházely spoje, můžeme někam sednout nebo pobýt u mě na bytě.

Píše:
Aha, OK. No, mě mé první setkání s vypravěčem teprve čeká, takže se věci můžou ještě změnit...

ok, tak jinak, nebudu zbytečně připravovat něco, do čeho by bylo potřeba tvoji postavu tlačit a počkám až co vytvoříme v tu sobotu.

EDIT: Ale někde v Marseille nebo blízkém okolí a se spoustou odkazů na Ronina to asi bude :) konečně když polovina z vás umí francouzsky, měli by jste mít možnost to nějak využít...

Jinak musím říct že se mi všechny vaše postavy fakt líbí a dost jim fandím :)
Autorská citace #16
16.10.2014 23:58 - Nerhinn
Ronina jsem viděla jenom jednou (a můj zájem výrazně opadl po odchodu Seana Beana z party), měla bych si ho zopáknout? :)
Autorská citace #17
17.10.2014 00:16 - Gurney
Argh, takovej spoil ke snad jedinýmu filmu kde Sean Bean neumře :D

Nemusíš, prostě jsem jen poslední dobou koukal na filmy podobného žánru a tenhle se mi fakt líbil.
Autorská citace #18
17.10.2014 00:37 - Nerhinn
Neřekla jsem, že neumře, tos řekl ty :-P
Autorská citace #19
17.10.2014 14:09 - Lokken
Tak tedy v neděli od 13:00 u Veroniky, budu se těšit!

Gurney: To přespání je zajimavá alternativa, popřemýšlím o tom a případně Ti zavolám.
Autorská citace #20
17.10.2014 17:27 - Nerhinn
Přespat se tu dá taky, btw.
Autorská citace #21
21.10.2014 01:09 - Nerhinn
Hej, bylo to super. Nevím, jak to běžně u Hunterů chodí, každopádně ten pocit totálního zmaru jsem tam několik minut cítila docela intenzivně a jsem přesvědčena, že příště musíme určitě pochcípat. Nicméně i navzdory tomu se na příště nehorázně těším :)
Autorská citace #22
21.10.2014 07:07 - Lokken
Já jsem se u posledního hraní moc bavil, byť se velké procento mých (Nigelových) reakcí na cokoliv dá vyjádřit frazí "I have a bad feeling about this/that." :-D

Po závěrečné scéně se navíc nemůžu zbavit dojmu, že štěstí tentokrát opravdu PŘÁLO začátečníkům a příště se z toho všeho tak hladce nevyvlékneme!

Už se nemůžu dočkat!

P.S.: Dle domluvy sem později napíšu seznam věcí, které v herním mezičase Nigel provede.
Autorská citace #23
21.10.2014 12:07 - Gurney
Mě se hra nakonec taky hrozně líbila. I přes (můj) rozpačitý začátek se to nakonec fakt pěkně rozjelo a závěrečná scéna v docích byla skvělá. Ozvlášť to s tím osvětlením halogeny vaší Audi a pak samozřejmě ta zuřivá střelba, která zničila druhou věc, řítící se na Gaëlle)

Jen tak btw
www.answerbag.com/a_view/9414339 píše:
Halogen bulbs do emit UV radiation. The journal “Autoimmunity Reviews” published a study in 2009 noting that in an area right next to an unshielded halogen bulb, UV output matched or exceeded the UV output of the sun, and even at 4 inches away the rays were enough to affect skin. The study specifically recommended shielding halogen bulbs with a silica glass cover to block out the rays. It also indicated that the anti-UV coating found on many bulbs is not enough to block all UV rays.



můj to do list:
- napsat vám všechny stopy a nové skutečnosti co jste objevili v lanoratoři
- domyslet co přesně je Delta Green (v čemž jsem dost plaval, původně jsem měl v plánu je zapojit jen velmi okrajově, pokud vůbec, ale vzhledem k postavám co nakonec máte asi budou muset povýšit na jednoho z velkých hráčů) a jaké jsou její konkrétní vazby se Slavjanem Vranićem a Gaëlle Charpentier
- postnu jsme něco jako příklad toho co znamená mít Occult 2, že jsem nebyl pořádně schopen říct co konkrétně taková postava ví a co ne byl asi můj největší fail
- někde sem sepíšu ty houserules co používám (to s tím počtem úspěchů, co pokrývají nové skilly, hlavně Tradecraft, a možná i nějakou velmi stručnou tabulku zbraní, ať to nemusím lovit z paměti za hry)
- vysvětlit a dořešit moralitu a triggery
- osobáky
Autorská citace #24
21.10.2014 12:15 - Gurney
Jinak co se týká termínů na další hru, tak velmi předběžně jsme se bavili po cestě na nádr o víkendu 1.-2. (resp 2.11. - ty neděle mi docela vyhovují) Ještě čekám jak dopadne domluva na SotE a jestli náhodou nebudu ten víkend trávit frenetických psaním, přiotráven kofeinem, ale pokud ne, byl bych pro hru (obojí se nejspíš vyřeší během následujících pár dní).

(editováno; to je tak když člověk píše ve třech oknech zároveň...)
Autorská citace #25
21.10.2014 12:38 - Lokken
Já o víkendu 1.-2.11. můžu. Pokud budeme hrát v neděli tak si na sobotu zkusím naplánovat Příběhy Impéria a udělám si pěkný herní víkend v Brně :)
Autorská citace #26
21.10.2014 12:51 - Gurney
V materiálech najdete soubor What_is_Delta_Green. Určeno hlavně Slavjanu Vranićovi, ale přečíst si to samozřejmě můžete všichni, je to takové pěkné dokreslení atmosféry.
Autorská citace #27
23.10.2014 15:32 - Lokken
Info o Delta Green přečteno, pěkný díl do skládačky!

Jak jsem slíbil, níže uvádím seznam věcí, které by chtěl Nigel/William udělat v herním mezičase:

1) Oprava Audi - výměna skel, vyplnit a zalakovat otvory po kulkách, nové SPZ (staré zničit). Práce na autech je navíc pro Nigela velmi uklidňující.
2) Mrtvá schránka - vložit do mrtvé schránky krátkou zprávu (Kontak navázán. První data zajištěna. Věci v pohybu.) + kopii dat z počítače v 3. patře laboratoře + ampuli s nezpracovaným vzorkem z 2. patra laboratoře.
3) Uhašení žízně - návštěva baru + několi whiskey&soda = příjemný a klidný (!) večer.
4) Budiž světlo! - sežene si přenosnou halogenovou svítilnu s akumulátorem.
Autorská citace #28
23.10.2014 15:48 - Nerhinn
Gaelle se ozve Godricovi s hlášením. Popíše mu, co se dělo dole (máme fotky + i fotky těch věcí v sarkofázích + sdílené záznamy, co jsme jim stáhli ze systému) a v přístavu.
Věci, co potřebuje:
-klasifikovat, co tam dole leželo. Setkali jsme se někdy s něčím podobným?
-jak dopadlo to volání, kdy se snažila tam poslat nějaký zásahový tým?
-máme vzorek "krve" (který jsme drželi u ledového kufru, snad to stačilo) a ony ampule. Potřebujeme je zpracovat. Když bude Gaelle vědět, co má dělat, a bude mít k dispozici laboratoř, je schopná to udělat i sama, ale potřebuje nějaké ty okultní znalosti.
-máme dvě mrtvoly. Platí to samé co výše - když bude vědět, po čem se má koukat, a když bude mít kde pitvat, nejspíš zjistí, co se dá. Když nebude mít instrukce, může provést klasickou pitvu.
-budeme mít k dispozici něco jako... okultní knihovnu?
-máme telefon a číslo, ze kterého byl uskutečněn poslední hovor. Budeme o něm chtít zjistit něco víc.
Autorská citace #29
24.10.2014 18:33 - Gurney
Přiznám se že tento týden jsem na ty věci co chci jsem si dával do seznamu neměl moc čas, ale skrz víkend a týden následující to hodlám napravit.

Lokken: Ok, beru v potaz a budu to v další hře reflektovat. Minimálně o obsahu schránky asi bude chtít někdo s Nigelem mluvit.

Nerhinn: ještě odpovím. Něco Godric zařídí (trackování hovoru), s něčím pomůže (nějaká ta příhodná pitevna, kde se Gaelle může mrknout na tělo), ale něco je mimo jeho možnosti (okultní knihovna - pokud DG vůbec nějakou má, pak o ní mlčí).

Jinak to tak vypadá že 2.11. se nic zajímavého neděje... další hra? :)
Autorská citace #30
24.10.2014 22:47 - Lokken
Nigel s možnou žádostí o kontakt počítá - podle spěchu a vážnosti reakce hodlá zkusit odhadnout, jak moc vážná/neobvyklá celá situace je.

#25 Lokken píše:
o víkendu 1.-2.11. můžu.
Autorská citace #31
25.10.2014 11:07 - Nerhinn
Já taky můžu.
Autorská citace #32
25.10.2014 14:36 - /b/
2.11. muzu, ale dny predtim mam teda nacpany. Jinak toho 2. nejakej presnejsi cas (12:00 13:00 14:00)?
Autorská citace #33
25.10.2014 15:15 - JimmyThief
J, s tou nedělí 2hýho taky nemám problém, sem schopnej dorazit od 12:00 dál.
Autorská citace #34
27.10.2014 23:01 - Gurney
Co se týká času, koukal jsem na to jak to komu jezdí a vybrat tam nějaký čas, kdy by nikdo nemusel čekat není moc reálné. Takže se zeptám - jste spíš pro to dávat ty hry od 1200 nebo až od 1300?

EDIT: Jinak tedy počítám s tou nedělí 2.11.

Ohledně povahy supernaturálna a jeho projevů, bylo vám to vesměs všem jedno, takže nakonec asi takhle:

In a world of smartphones and instantaneous communication, how can the secret of the unnatural ever be kept? The answer is simple. Often it doesn’t have to be kept. It keeps itself. First, the genuinely unnatural is rare, and unnatural events that destroy more than a few human lives at a time are extremely rare. Second, the unnatural tends to consume those it infects, removing the vector in the process. Third, humanity is jaded and full of distrust. Science has effectively destroyed any belief in things beyond physics. “Proof” of the supernatural is met with mockery. Finally, a handful of government agencies around the world are aware of these threats and actively suppress them.Taken together, these add up to the illusion of order that covers our haunted world.

Většina lidských setkání se supernaturálnem je nepřímá - starověké reliéfy podivných bytostí jsou interpretovány jako stylizace či náboženské představy, videa s bizarními tvory jsou promptně označena za fake a nikdo nevěří na tisíckrát omleté městské legendy o Zlatém pavilonu.

Ta skutečná setkání obvykle zasáhnou a zničí životy jen několika málo lidí nebo se stanou v místech o která se "civilizovaný" svět příliš nezajímá. A tak se na osamocené farmě může jednoho dne zjevit podivná věc odksudsi z prázdnoty a středoafrický warlord čas od času obětuje pár dělníků beztvaré bytosti z předkoloniálních dob. Pak už záleží na práci analytiků organizací jakou je i Delta Green (a jim přiděleném výpočetním výkonu), jestli podobné věci odhalí a na vyslaných operativcích, zda bude farma evakuována dřív než bude pozdě a jestli se podaří zapečetit Boha jež se plazí v jeho podzemním "chrámu".

Kromě toho jsem přemýšlel co by vlastně měly znamenat tečky v Occultu, aby byly užitečné, ale zároveň nebyly univerzální odpovědí na vše, a jako nejlepší řešení mi přijde aby to byla znalost veškerých okultních nauk, ať už jsou pravdivé nebo ne. Je to měřítko dle lidských znalostí, takže Occult 5 mají (hypoteticky) lidé, kteří by znali víceméně všechno co lidstvo na tohle téma vyzkoumalo. Víc teček = větší schopnost rozlišovat mezi folklórem a skutečnými znalostmi, ale občas to prostě nezbývá než potvrdit nebo vyvrátit experimentem a kolikrát se to překrývá s dalšími vědami. Názory?

Btw víte co mají společného matematik, který dokázal rozlousknout jistou zdánlivě nemožnou rovnici a nikdo ho už nikdy nespatřil, technik, který byl nalezen rozdrcený na placku vedle jistého okultního obrazce, a středověký kronikář nazývaný "šíleným Arabem" ? Pokud tipujete vysoký Occult, tak jste se trefili...

<del>...ještě si pohrávám s možnosti házet na (nebo přímo rozdávat) nějaké stylové Derangementy (které možná nejsou tak úplně derangementy a "postižení" jim říkají spíš true sight, což ovšem člověku tak jako tak na psychickém zdraví rozhodně nepřidá) při každém případném zvýšení Occultu, ale to by jednak muselo přijít stylové (hlavně) vám, kdo už nějaký Occult máte a jednak se bojím jestli už z toho nedělám až příliš Call of Cthulhu RPG..</del>
Autorská citace #35
28.10.2014 00:34 - Lokken
Já nemám problém se konkrétnímu času začátku přizpůsobit a případně přijet dřív, takže záleží hlavně na ostatních. Klidně můžeme začínat v těch 12:00. Končit někdy po 21:00 mi také vyhovuje.

S tím Occultem je to asi také spíš otázka na ty, kteří tenhle skill mají. Nigel pravděpodobně s postupep kampaně nějaký ten Derangement získá, každému to ale nemusí být příjemné nebo vlatní hrát.
Autorská citace #36
28.10.2014 01:07 - Gurney
Pravda, nebudu to zbytečně hrotit a omezím čtení Lovecrafta a CoC :)
Autorská citace #37
29.10.2014 12:45 - Gurney
Pamatujute si jak jsem říkal že domyslím co přesně je Delta Green, resp. co o ní víte? Tak lidi z Arc Dream Publishing to vyřešili za mě, protože vydali betu stand-alone rpg Delta Green (původně to byl spíš seting, resp. kompilace několika článků ve stylu "zasaďte si do vašeho moderního settingu, vhodné obzvlášť pokud v něm používáte lovecraftovský Mythos nebo něco alespoň trochu podobně stylizovaného"), kde mimo jiné stručně ale výstižně řeší i tohle.

Takže v materiálech je nová verze What is Delta Green (v2), kde je ten atmosférický přepis a zároveň (nově) shrnutí toho co agenti DG vlastně ví o téhle organizaci a proč je pomoc kterou jim může poskytnout ve skutečnosti dost omezená (tedy kromě zjevného důvodu, aby měli hráči co dělat, o čem rozhodovat a hra byla hlavně o jejich postavách, ne o nějaké všemocné organziaci, které dělají poskoky...)
Autorská citace #38
30.10.2014 15:07 - Gurney
A bylo by pěkné kdyby jste se vyjádřili (kdo jste to ještě neudělali) na téma jestli začátek radši ve 1200 nebo až ve 1300 nebo případně nějak jinak. S některými z vás už jsem to sice řešil, ale fakt odmítám dělat telefoní ústřednu pro každou drobnost a trochy vzájemné komunikace ještě nikho nezabila...

Krom toho, pokud chtějí Vranic s Arnaitovicem něco dělat v mezičase, tak to sem taky můžete napsat, můžu vám pak dát rovnou odpovědi na to co chcete nebo rovnou začít hru tam namísto abych to vařil z vody až při hře...

EDIT: A na tohle...
Nerhinn píše:
-klasifikovat, co tam dole leželo. Setkali jsme se někdy s něčím podobným?
-jak dopadlo to volání, kdy se snažila tam poslat nějaký zásahový tým?
-máme vzorek "krve" (který jsme drželi u ledového kufru, snad to stačilo) a ony ampule. Potřebujeme je zpracovat. Když bude Gaelle vědět, co má dělat, a bude mít k dispozici laboratoř, je schopná to udělat i sama, ale potřebuje nějaké ty okultní znalosti.
-máme dvě mrtvoly. Platí to samé co výše - když bude vědět, po čem se má koukat, a když bude mít kde pitvat, nejspíš zjistí, co se dá. Když nebude mít instrukce, může provést klasickou pitvu.
-budeme mít k dispozici něco jako... okultní knihovnu?
-máme telefon a číslo, ze kterého byl uskutečněn poslední hovor. Budeme o něm chtít zjistit něco víc.

...jsem nezapoměl, jen to docela stojí na tý mapě vztahů co právě kreslím...
Autorská citace #39
31.10.2014 20:01 - Gurney
Evidentně je to všem úplně jedno, takže začátek v neděli 2.1. ve 1200 a případné stížnosti na místě...
Autorská citace #40
31.10.2014 20:31 - Lokken
Píšu si!
Autorská citace #41
5.11.2014 19:05 - Gurney
Druhá hra za námi. Přišlo mi že dojem z konce byl takový neuspokojivý, příště se asi budu víc snažit aby ta hra aspoň trochu dodržovala nějakou klasickou tříaktovou strukturu. A lepší popisy/vyprávění, po té dost dlouhé době bez hraní v tom mám docela rezervy.

Jinak jste mě ale potěšili tím, že byť jsem se v jednu chvíli v duchu chytal za hlavu jak jsem to všechno šíleně překombinoval a nikdo si nemůže dát dohromady jak to v tý Marseille vlastně všechno je, po cca dvacetiminutové diskuzi jste si nejen dali dohromady co a jak, ale i čím si nejste jistí a co bude potřeba ověřit. Takže jo, sice jsem to lehce překombinoval, ale evidentně to pro vaše bystré detektivní uvažování není velká překážka :) Btw nehodili by jste sem někdo ten chart, co jste si k tomu kreslili?

Jinak jsem od někoho slyšel že flasbacky jsou cool a nikdo tomu moc neoponoval, takže příště jich asi pár bude. Především na téma jak se vlastně DG (a MI6, když na to přijde) dozvěděla o "upírech" a asi i na téma s čím se Gaelle potkala za svého působení u Doktorů bez hranic v Africe.

Gaelle chěla nějakého známého hackera (Ally ***), který by se mrknul mimo jiné na to jak Sanofi stavěla laboratoř ve které se experimentovalo na lidech, jaký je vztah mezi Sanofi a místní policií a jak se Sanofi vlastně dostala k monstrům, která měla v laboratoři "uspána".

Slavjan jednak chtěl od FBI něco vědět o Popovićovi (obchodník se zbraněmi, který nejspíš stojí za celou zakázkou s kufrem) a jednak rozhlásil po Marseillském podsvětí, že byl nucen se přesunout z USA do Evropy a rád by našel nějaké nové spolupracovníky či zaměstnavatele, ideálně pána jménem Popović (podpořeno solidními třemi úspěchy na Streetwise).

(kdyžtak mě opravte, jestli mám poznamenáno něco špatně)

Co nějaká další hra? Neděle 16.11. by mi seděla, potom odjíždím a mohl bych nejdřív v neděli 7.12.
Autorská citace #42
5.11.2014 23:08 - Lokken
Ad příští hraní: sobota 15. nebo neděle 16. listopadu by mi vyhovovaly.

Zapřemýšlím, co by případně mohl Nigel zkusit podniknout v mezičase, po tom neúspěchu se skladištěm to ale asi nebude nic velkého.
Autorská citace #43
6.11.2014 17:46 - Gurney
...a ještě si dám příště pozor abych líp komunikoval kde se kdo při různých bojových střetnutích nachází a cos tím kdo může dělat...
Autorská citace #44
7.11.2014 01:25 - Nerhinn
Můžu sem hodit to schéma, co jsem si dělala já. Není úplně konzistentní v zobrazení, ale mělo by být pochopitelné.
Autorská citace #45
7.11.2014 01:35 - Gurney
Nerhinn píše:
Můžu sem hodit to schéma, co jsem si dělala já. Není úplně konzistentní v zobrazení, ale mělo by být pochopitelné.

To by bylo super, to moje bylo stejně jan tak na ukázku jak se to dá zobrazovat na papíře.

...což mi připomíná že mám někde doma zpracované vztahy mezi císařem a papežem, přičemž kdo, jak a s kým v Marseille mám rozkresleno přesně stejným způsobem, tak to můžu příště na ukázku vzít...
Autorská citace #46
12.11.2014 18:31 - JimmyThief
Ohledně tý neděle 16týho, já bych určitě mohl, ideálně zas kolem dvanácti.

Pro doplnění, Slavjan si krom Popoviče nechal u FBI prověřit aj Radiče, stejně tak v rámci socializace s marseillským podsvětím Radiče zmínil s tím, že slyšel, že zprostředkovává zakázky pro všehoschopné zájemce a že by se s ním rád setkal; jinak k tomu Popovičovi rozhlásil, že to jméno (mezi jinýma) zaslechl, když dělal pro americkou srbskou mafii (což teoreticky může bejt aj pravda, pokud s ní Popovič dělal byznys), a že někdo takovej by byl vzhledem ke Slavjanově minulosti (pro případ prověřování 3kovej cover) ideální zaměstnavatel, ale že je otevřen i jiným pracovním nabídkám - sem zase nechtěl, aby to vyznělo, že se sháním čistě jen po Popovičovi, to by bylo vzhledem k načasování celkem podezřelý, a zas tak sebevražednej nejsem :-D

Jinak flashbacky jsou vážně cool, určitě bych se jim nebránil ;-)
Autorská citace #47
13.11.2014 22:56 - Lokken
Ahoj, platí ta neděle?
Autorská citace #48
14.11.2014 11:59 - Gurney
JimmyThief: ok, me je jasne ze nechodis po Marseille a verejne se shanis prihodne po Popovicovi :) A j, zohlednim to.

Jinak s nedeli jsem pocital, jen se mi ted objevil problem, ze mozna budu muset v nedeli resit nejake neprijemne rodinno-zemedelsko-zarizovaci zalezitosti :( Budu se snazit to prelozit na jindy, uz proto ze by to nejspis znamenalo dalsi hru az prvni tyden v prosinci; prozatim se vidim svou ucast tak na 70%

Edit: dam vedet dnes, nejpozdej zitra dopoledne. Sry za komplikace

Jeste tedy zalezi na tom jak ma cas Nerhin (?)
Autorská citace #49
14.11.2014 14:45 - Nerhinn
Sorry, problémy se scannerem.

Schéma a poznámky. Ano, jsou tam dva sklony písma a žádný z nich není čitelný.



V neděli můžu, dvanáct je OK.
Autorská citace #50
15.11.2014 13:05 - Gurney
Všem se omlouvám, ale k zařizování věcí před odjezdem se mi včera a dnes připletly další věci, jako nějaké práce na zahradě po příbuzenstvo a další věci a vzhledem k tomu že pak příští týden odjíždím, už to prostě nemám na kdy odložit. V neděli tedy bohužel nestíhám a další hra tím pádem asi až po mém návratu ze zahraničí (tedy pokud by vám hraní hodně chybělo tak samozřejmě v klidu tmelte kolektiv a dejte nějakou hru beze mě) tj 7.12. (můžete?)

Mezitím aspň udělám nějaký stručný pseudozápis z prvních dvou her, ať se to úplně neztratí v překladu.

Jinak za to schéma dík a audina i s osazenstvem je super. Připomělo mi to hlášku "nebudu sedět vzadu ve třech" :)

Jinak kdyby jste měli čas v průběhu příštího týdne (nejspíš v úterý nebo ve čtvrtek), asi budu ještě něco řešit v Brně a klidně bych tak na dvě, tři hodiny zašel někam sednout.
Autorská citace #51
15.11.2014 14:21 - Lokken
Škoda, očekávám náhradou poutavé historky z Islandu! :-D

7.12. bych zatím měl mít čas, píšu si.
Autorská citace #52
30.11.2014 02:53 - Nerhinn
Joaha, jsem se zapomněla ozvat. Nic se neděje, termín je OK. Trošku s křížkem po funuse teda, ale přece.
Autorská citace #53
3.12.2014 12:32 - Gurney
Ahoj všichni, už jsem doma a mám internet&klávesnici, v nejbližších dnech napíšu co a jak...
Autorská citace #54
5.12.2014 22:01 - Lokken
Tak jak to vypadá s tou nedělí? Rád bych si naplánoval víkend... :-/
Autorská citace #55
6.12.2014 03:03 - Gurney
Já s nedělí počítám. Pokud vím tak ostatní taky.
Autorská citace #56
6.12.2014 14:22 - Lokken
Já vím jen o asi týden starém potvrzení od Veroniky.
Gurney píše:
...v nejbližších dnech napíšu co a jak...

Čekal jsem nějaké ANO/NE hrajeme. Už jsem teď ráno slíbil na neděli pomoct bratrovy se stěhováním, zkusím to přesunout.
Autorská citace #57
6.12.2014 15:41 - Gurney
Aha, já to myslel tak že zas napíšu v kolik se sejít. Ale když to teď po sobě čtu tak to fakt nebylo moc jasné, moje chyba :(

Kdyby to byl moc velký problém tak to můžeme nechat na příští neděli.
Autorská citace #58
6.12.2014 17:29 - Lokken
Nakonec budete muset zítra hrát bezemne, případně hraní nechat na příští týden.
Autorská citace #59
6.12.2014 17:33 - Gurney
OK, tak nedělní hra se ruší.

Další pokus tedy předběžně v neděli 14.7., napiště jestli můžete.
Autorská citace #60
6.12.2014 18:30 - Lokken
Já můžu jak v sobotu 13.12. tak v neděli 14.12. .
Autorská citace #61
8.12.2014 21:57 - JimmyThief
Rovněž můžu jak v sobotu, tak v neděli, ale spíš bych preferoval tu neděli.
Autorská citace #62
10.12.2014 21:18 - /b/
V sobotu urcite nemuzu, nedele by sla.
Autorská citace #63
10.12.2014 21:54 - Gurney
ok, to vypadá nadějně...
Autorská citace #64
11.12.2014 00:32 - Nerhinn
OK, neděle. Zas ve dvanáct?
Autorská citace #65
11.12.2014 10:21 - Lokken
Poprosil bych o posunutí začátku na jednu hodinu odpoledne, mám ještě před tím něco k vyřizování a budu to tak všechno lépe stíhat.
Autorská citace #66
11.12.2014 13:12 - Gurney
Ok, tak se na vás budu těšit v neděli od 1300.
Autorská citace #67
15.12.2014 01:20 - Gurney
...a příště Afrika, Godric a jak ví co ví, Hackeruše a všechny ty věci co jsem slíbil a měl v plánu ještě než se začalo střílet, tazovat a shazovat lidi ze střech...
Autorská citace #68
15.12.2014 09:46 - Nerhinn
:)
Ale bylo to fajn, hodně se mi to líbilo.
Autorská citace #69
17.12.2014 11:03 - Lokken
Sice jsem v utčité okamžiky usínal únavou, za což se omlovám, hra samotná se mi ale líbila a těším se na další. Pořád přemýšlím, co by Nigel/William nejraději udělal s "tím kufrem".

P.S.: A nyní minuta ticha za naše věrné Audi!
Autorská citace #70
18.12.2014 17:21 - Gurney
ok, jsem rád že se hra líbila i když jsem do ní zdaleka nedostal co jsem chtěl a chvilku jsedm měl dojem že je to až moc o NPC a málo o PC, pak se to zlepšilo...

A ano, Audi bylo věrným společníkem celá tři sezení, za které toho zažilo víc než většina aut za celou svoji existenci :)

Co se další hry týká, určitě bych dal 11.1.

Váhám jestli by se nestihlo i 28.12., ale jednak je to takhle mezi svátky a jednak mám už teď pdezření že tam budu mít nepříjemně nabitý program :(
Autorská citace #71
18.12.2014 17:57 - Nerhinn
Já už 28. beztak asi něco mám.
Autorská citace #72
18.12.2014 18:17 - Gurney
Tak tím je to asi vyřešeno.

Další hra tedy 11.1. ?
Autorská citace #73
22.12.2014 23:16 - Gurney
...a protože jsem zaznamenal že už v tom sám mám zmatek a tím pádem občas ty samé věci fungují hru od hry jinak, v materiálech přibyly zbraně (znalci mi můžou opravit gramatiku, aspoň mi to bude k něčemu dobré IRL). Což není výzva k tomu aby o nich ta hra začala být víc než teď, naopak si teď můžete ostatovat co máte u sebe a já to nebudu muset tak moc řešit ve hře.
Autorská citace #74
24.12.2014 11:12 - Gurney
A šťastné a veselé, pěkný Nový rok a tak dále... you know the drill :)
Autorská citace #75
24.12.2014 13:54 - Lokken
Vše nejlepší i tobě a ostatním!

P.S.: teho 11. ledna bych měl mít čas.
Autorská citace #76
25.12.2014 12:25 - Nerhinn
A lůt. Hlavně lůt.
Možná trochu zdraví.
Autorská citace #77
25.12.2014 14:10 - Gurney
Zdraví nepotřebuješ, healing potiony jsou součástí lootu :)
Autorská citace #78
6.1.2015 05:22 - JimmyThief
Omlouvám se, že píšu až teď, ale ta neděle 11.1. se mi zrovna nehodí, 14týho mám první zkoušku a jako zodpovědný student, na kterýho si příležitostně hraju, bych se měl připravovat.. ideální by bylo hrát následující víkend, tedy v neděli 18týho, ale v případě krajní nouze bych si snad byl schopnej rozvrhnout učení tak, abych mohl toho 11týho hrát.
Autorská citace #79
8.1.2015 07:08 - Lokken
Já s případným posunutím o týden nemám problém.

Edit: Jen by se mi hodilo vědět jak se věci mají nejpozději v sobotu ráno.
Autorská citace #80
8.1.2015 11:01 - Nerhinn
Posun je pro mě taky OK. Dokonce by se mi hodil víc.
Autorská citace #81
8.1.2015 14:13 - Gurney
OK, pokud se vám to něktěrým moc nehodí a zbytku je to jedno, tak dejme hru až toho 18. Já zatím budu kompenzovat spánkový deficit :)
Autorská citace #82
15.1.2015 00:13 - Lokken
Jen pro potvrzení: Platí tato neděle (18.1.) v jednu odpoledne?
Autorská citace #83
15.1.2015 00:44 - Gurney
Zrovna jsem se chtěl zeptat na to samé...

Já s tím počítám, a pokud máte čas a nepřešla vás chuť, těším se že konečně rozsekneme to co je tak trochu úvod a někam se to celé pohne...
Autorská citace #84
15.1.2015 01:00 - Nerhinn
Dobře, že to připomínáte. Uh, jo, už s tím počítám :)
Autorská citace #85
17.1.2015 18:34 - /b/
No, zitra budete muset dat beze me, bohuzel nestiham....a sry, ze davam vedet az tak pozde.
Autorská citace #86
17.1.2015 21:04 - Gurney
Ok, takže zítřek nakonec nic, v týdnu se pokusím napsat nějaké náhradní datum...
Autorská citace #87
24.1.2015 00:54 - Gurney
Sliboval jsem nějaké info...

Věc se má tak, že za necelé tři týdny mám státnice, tj nejvyšší čas se (už zase :( zakopat doma a začít panikařit. Co jsem pochytil, tak nejsem kdo plave ve zkouškovém úplně sám, ale podrobnosti jsem teď fakt moc neměl čas zjišťovat a tudíž nebudu nikoho osočovat, že to "taky kazí" :)

Takže další hraní nejdřív tak v neděli 15.2. hádám že to se tak akorát stihnu dospat. Napište pls jestli tou dobou ještě máte nějaké zkoušky/jiné povinnosti, prostě jestli můžete.

Budu se těšit. Na vás, na to až znova uvidím Slunce, na čerstvý vzduch a tak...
Autorská citace #88
31.1.2015 13:59 - Gurney
Pořád existuju :)

Co ta neděle 15.2., můžete ?
Autorská citace #89
31.1.2015 15:27 - Nerhinn
Um... nešlo by to v sobotu? Nebo nešlo by začít v neděli tak, abychom mohli končit před osmou?
Autorská citace #90
1.2.2015 03:14 - Lokken
Nerhinn: nemáme na sobotu už domluvený ten Samův Warhammer?

Co se WoD týče, hrát oba dny víkendu bych asi přežil, jen bych se také přimlouval za dřívější začátek a konec. (10:00-20:00)
Autorská citace #91
1.2.2015 10:14 - Nerhinn
Ah... jo. Kruci, nějak se mi tohle začíná stávat často.
OK, potřebovala bych dřívější začátek a konec.
Autorská citace #92
1.2.2015 13:19 - Gurney
Lokken píše:
dřívější začátek a konec. (10:00-20:00)

Nejsem proti, klidně to tak můžeme provést.

Jinak ten WH 14.2. asi moc stíhat nebudu.
Autorská citace #93
9.2.2015 03:10 - JimmyThief
Toho 15týho můžu, s dřívějším koncem nemám problém, dřívější začátek je trošku komplikovanejší, ale řešitelnej. Tak se nějak domluvte na presnej čas a já se nějak přizpůsobím.
Autorská citace #94
9.2.2015 09:53 - Nerhinn
Tak od jedenácti?
Autorská citace #95
11.2.2015 06:39 - Lokken
Nerhinn píše:
Tak od jedenácti?

To by mi vyhovovalo.
Autorská citace #96
11.2.2015 14:42 - Gurney
JimmyThief píše:
Toho 15týho můžu, s dřívějším koncem nemám problém, dřívější začátek je trošku komplikovanejší, ale řešitelnej. Tak se nějak domluvte na presnej čas a já se nějak přizpůsobím.

no evidentně je to všem celkem jedno, akorát tu byl požadavek začít a skončit dřív, takže spíš by možná bylo dobré začít tím odkdy můžeš ty...

Za mě klidně může být od těch jedenácti.
Autorská citace #97
12.2.2015 17:04 - JimmyThief
J, těch jedenáct je v v pohodě, já stejně budu muset asi ze soboty na neděli přespat u někoho ve Vyšálu, abych nějak chytil spoje, páč kdybych měl jet z domu, tak se k Veronice dostanu buď o osmi nebo ve dvanáct, a ani jedna z těchle možností se mi nejeví jako ideální :-D
Autorská citace #98
12.2.2015 19:26 - /b/
15.2. 11:00 je ok
Autorská citace #99
12.2.2015 19:52 - Gurney
Píše:
J, těch jedenáct je v v pohodě, já stejně budu muset asi ze soboty na neděli přespat u někoho ve Vyšálu, abych nějak chytil spoje, páč kdybych měl jet z domu, tak se k Veronice dostanu buď o osmi nebo ve dvanáct, a ani jedna z těchle možností se mi nejeví jako ideální :-D

Jen ještě návrh - co tedy dát hru experimentálně od 12:00 do řekněme 18:00 nebo 19:00 ? Stejně jsou ty sezení spíš kratší a minule jsme nakonec hráli ještě i ten Avalon. Ale asi záleží na tomto:
Nerhinn píše:
OK, potřebovala bych dřívější začátek a konec.

resp. jestli těch 1800 nebo 1900 není už moc pozdě.

Ale je to jen návrh, pokud se nerozhodnete (nenapíšte) jinak, budu počítat s 1100.
12.2.2015 22:04 - Lokken
12:00-18:00/19:00 je za mě taky v pohodě.
13.2.2015 02:39 - JimmyThief
J, s tímhle taky nemám problém, záleží asi na Veronice.
13.2.2015 19:23 - Nerhinn
No, já původně potřebovala končit tak, abych ve tři čtvrtě na osm mohla jít na badminton. Jelikož mě ale dneska chytly záda, tak je to tento týden asi bezpředmětné :/
14.2.2015 15:06 - Gurney
Ok, tak to nekomplikujme a dejme sraz těch jedenáct a tím pádem hra orientačně třeba tak do šesti + než se vymotáme...

Budu se na vás těšit.
15.2.2015 10:59 - Gurney
Už jsem to vám sice posílal smsky, ale pro jistotu ještě jednou tady: dneska fakt hrát nemůžu, ráno jsem se probudil s náběhem na (nejspíš) chřipku a kvůli krku jsem skoro nemluvil.

Mrzí mě že jsem dal vědět takhle narychlo (doufám že vám ta sms všem došla a nevydali jste se zbytečně do Brna), ale psal jsem hned jak jsem se probudil a zjistil jak na tom jsem (včera ještě nic nenasvědčovalo tomu že by se mi dělo něco z čeho bych se do rána nevyspal).

Ještě jednou se vám omlouvám že (už zase) ruším hru :(

Skoro se neodvažuju navrhnout příští týden, abych to zase nezakřikl...
15.2.2015 15:00 - Nerhinn
Stane se, np.
21.2.2015 01:06 - Gurney
Jen tak mimochodem, jak jste na tom s časem? Tuto neděli bych asi ještě vynechal, odhaduju že to tak budu začínat normálně fungovat, ale dala by se ta příští (1.3.)

(...pokud jsme vás tedy ultimátně nenaštval)

Jinak se nebráním ani nějakému datu mezitím, ale vím že mimo víkendy to bylo takové problematické...
21.2.2015 12:34 - Lokken
1.3. mám volné, píšu si.
21.2.2015 12:54 - Nerhinn
Mám příští víkend rezervovaný na něco jiného. Během pondělka bych měla vědět víc, třeba tu neděli budu schopná uvolnit.
21.2.2015 23:54 - Gurney
Uvidis jak na tom budes. Priznam se ze bych mel po te relativne dlouhe dobe chut neco zase odehrat.
24.2.2015 10:19 - Nerhinn
Tak jsem se optala a mé původní podezření, že jsem rezervována na celý víkend, se potvrdilo. Takže je mi líto, ale tuhle neděli nemůžu.
26.2.2015 18:37 - Gurney
ok, tak neděle asi nic.
20.3.2015 10:39 - Gurney
Snad už jste všichni doma z výletů a dovolených (a užili si je)...

Máte ještě čas a chuť v tomhle pokračovat? Dát pauzu a vyzkoušet něco úplně jiného? Aspoň se tak společensky sejít? (Kombinace čehokoli z výše uvedeného?)
20.3.2015 18:09 - Lokken
1) Pokračova ANO pokud - někdo (Vypravěč?) není toho názoru, že příběh prodlevou nenapravitelně utrpěl nebo je tu velká pravděpodobnost další dlouhé pauzy.

2) Něco nového rád vyzkouším.

3) Společenské setkání ANO (čajovna/pivnice/deskovky/poker/kulečník/MtG... :-)

Termíny: Tento víkend mám zaplněný, další jsou zatím +/- otevřené.
22.3.2015 19:35 - Gurney
Já mám do té hry chuť pořád a nemyslím si že by nějak utrpěl. Přišlo by mi ale fajn, kdyby se nám dařilo se potkávat tak jednou za těch čtrnáct dní.

Nicméně pokud by jste v tím taky rádi pokračovali, tak by asi bylo dobré se tak následující jedno nebo dvě sezené sejít v plném počtu, pak už budu víc dbát na to, aby se dalo hrát i když někdo chybí.

Tak že by po dlouhé době zase další hra (29.3) ?

EDIT:

(mám vyrobené i ostatní, ale zrovna se mnou nespolupracuje upload)
23.3.2015 18:02 - Gurney
...počkám jak to vidí ostatní
23.3.2015 23:08 - Nerhinn
Ostatní... eh, já, nevidí obrázek, ale chtějí pokračovat.

EDIT: Nicméně 29.3. už něco mám. O Velikonocích to asi nepůjde, co?
25.3.2015 16:49 - Gurney


25.3.2015 16:50 - Gurney
Já ty svátky nějak moc neřeším, takže by to asi záleželo na vás.

(už je vidět?)
25.3.2015 18:03 - Nerhinn
Jo, je, super :)
Mně by se to toho 5. tedy hodilo.
25.3.2015 21:28 - Lokken
5.4. mám volné, velikonoční pondělí taky.

Ty obrázky jsou parádní :-)
26.3.2015 14:41 - Gurney
Ok, zjistím jaká je situace u zbytku.
30.3.2015 22:43 - Gurney
...loading... :(
31.3.2015 01:47 - Lokken
:-(..............................:-(
31.3.2015 12:52 - Nerhinn
Loathing loading :)
31.3.2015 17:05 - Gurney
Nerhinn píše:
Loathing loading :)

Jo, já taky...

Jupí, odhlasováno a schváleno! Ještě se zeptám Nerhinn jestli by mohla v pondělí (svátek, zbytek může), což by se mi hodilo o chlup víc, nemusel bych jeden dej dojet domů a další hned vyrazit do Brna... Ale jestli ne, tak neděle je taky ok.
31.3.2015 17:33 - Nerhinn
Jo, PO je OK.
31.3.2015 22:04 - Gurney
Fajn pak tedy vyhlašuju pondělí 6.4., řekněme tak někdy od 1300 (?)

Ještě vás poprosím jestli by jste hodili do materiálů updatované osobáky, nebo aspoň sem do diskuze napsali ke svým postavám:
1) jméno (reálné i to co normálně používáte)
2) moralitu a případné triggery
3) váš drive
4) kdo jste investovali do nějakých meritů typu Mentor, Retainer, Allies nebo Contacts, tak napište kolik v nich máte bodů a nějaký velmi stručný popis (jak se jmenoval Godric celým jménem? za boha to nemůžu v těch poznámkách vyhrabat)
1.4.2015 22:56 - Lokken
S pondělím počítám.

INFO:

1) Nigel Lockwood alias William Drakensburn
2) Morality 6, Trigger 6 (sběr informací pro MI6)
3) O Drive jsme se posledně bavili, napevno ale zatím žádný nemám
4) Contact 1 (Leo Schmit, překupník s auty)
15.4.2015 22:32 - Gurney
Ehm, zapoměl jsem to sem postnout...

Neděle 19.4. pořád platí?
16.4.2015 00:04 - Lokken
Jak jsem psal v SMS; Tady termín nebyl, tak jsem s nedělí nepočítal. Během čtvrtka zjistím, jestli už jsem něco někomu na ten den neslíbil, a napíšu.
16.4.2015 11:47 - Gurney
Moje chyba, jednak jsem na to zapoměl, jednak jsem neměl v poslední době na Kostku moc náladu.

Tak zkuste zjistit jak na tom s tou nedělí jste a jestli máte čas
16.4.2015 18:57 - Lokken
Tak bohužel už jsem na část neděle slíbil účast jinde, na hraní bych mohl dorazit tak na 17 hodinu :-/
17.4.2015 10:25 - Nerhinn
Já jsem zjistila, že hraní jednou za dva týdny je na mě moc často, takže by mi vyhovovala příští neděle (26.4.) a pak spíš až za tři týdny.
17.4.2015 17:50 - Gurney
Ok, tím se to asi řeší - odehrávat něco se dvěma lidma asi nemá moc smysl, takže tento týden nic.
20.4.2015 19:09 - Lokken
Jen pro kontrolu: Hrajeme tuto neděli (26.4.)? Chci si naplánovat pár věcí, tak potřebuju mít jasno.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.14497900009155 secREMOTE_IP: 3.129.67.26