Gurney
7.10.2014 01:02
Night's Black Agents - organizační diskuze
V materiálech najdete prakticky kompletní seznam meritů (existuje jich samozřejmě ještě víc, tohle je výběr těch relevantních t.j. těch co nejsou pro supernaturály a zapadají do Stale Beer stylizace)
Do této diskuze nemůžete odpovídat. Dikuze je uzamčena, nebo určena pouze pro členy skupiny.
Autorská citace #21
21.10.2014 01:09 - Nerhinn
Hej, bylo to super. Nevím, jak to běžně u Hunterů chodí, každopádně ten pocit totálního zmaru jsem tam několik minut cítila docela intenzivně a jsem přesvědčena, že příště musíme určitě pochcípat. Nicméně i navzdory tomu se na příště nehorázně těším :)
Autorská citace #22
21.10.2014 07:07 - Lokken
Já jsem se u posledního hraní moc bavil, byť se velké procento mých (Nigelových) reakcí na cokoliv dá vyjádřit frazí "I have a bad feeling about this/that." :-D

Po závěrečné scéně se navíc nemůžu zbavit dojmu, že štěstí tentokrát opravdu PŘÁLO začátečníkům a příště se z toho všeho tak hladce nevyvlékneme!

Už se nemůžu dočkat!

P.S.: Dle domluvy sem později napíšu seznam věcí, které v herním mezičase Nigel provede.
Autorská citace #23
21.10.2014 12:07 - Gurney
Mě se hra nakonec taky hrozně líbila. I přes (můj) rozpačitý začátek se to nakonec fakt pěkně rozjelo a závěrečná scéna v docích byla skvělá. Ozvlášť to s tím osvětlením halogeny vaší Audi a pak samozřejmě ta zuřivá střelba, která zničila druhou věc, řítící se na Gaëlle)

Jen tak btw
www.answerbag.com/a_view/9414339 píše:
Halogen bulbs do emit UV radiation. The journal “Autoimmunity Reviews” published a study in 2009 noting that in an area right next to an unshielded halogen bulb, UV output matched or exceeded the UV output of the sun, and even at 4 inches away the rays were enough to affect skin. The study specifically recommended shielding halogen bulbs with a silica glass cover to block out the rays. It also indicated that the anti-UV coating found on many bulbs is not enough to block all UV rays.



můj to do list:
- napsat vám všechny stopy a nové skutečnosti co jste objevili v lanoratoři
- domyslet co přesně je Delta Green (v čemž jsem dost plaval, původně jsem měl v plánu je zapojit jen velmi okrajově, pokud vůbec, ale vzhledem k postavám co nakonec máte asi budou muset povýšit na jednoho z velkých hráčů) a jaké jsou její konkrétní vazby se Slavjanem Vranićem a Gaëlle Charpentier
- postnu jsme něco jako příklad toho co znamená mít Occult 2, že jsem nebyl pořádně schopen říct co konkrétně taková postava ví a co ne byl asi můj největší fail
- někde sem sepíšu ty houserules co používám (to s tím počtem úspěchů, co pokrývají nové skilly, hlavně Tradecraft, a možná i nějakou velmi stručnou tabulku zbraní, ať to nemusím lovit z paměti za hry)
- vysvětlit a dořešit moralitu a triggery
- osobáky
Autorská citace #24
21.10.2014 12:15 - Gurney
Jinak co se týká termínů na další hru, tak velmi předběžně jsme se bavili po cestě na nádr o víkendu 1.-2. (resp 2.11. - ty neděle mi docela vyhovují) Ještě čekám jak dopadne domluva na SotE a jestli náhodou nebudu ten víkend trávit frenetických psaním, přiotráven kofeinem, ale pokud ne, byl bych pro hru (obojí se nejspíš vyřeší během následujících pár dní).

(editováno; to je tak když člověk píše ve třech oknech zároveň...)
Autorská citace #25
21.10.2014 12:38 - Lokken
Já o víkendu 1.-2.11. můžu. Pokud budeme hrát v neděli tak si na sobotu zkusím naplánovat Příběhy Impéria a udělám si pěkný herní víkend v Brně :)
Autorská citace #26
21.10.2014 12:51 - Gurney
V materiálech najdete soubor What_is_Delta_Green. Určeno hlavně Slavjanu Vranićovi, ale přečíst si to samozřejmě můžete všichni, je to takové pěkné dokreslení atmosféry.
Autorská citace #27
23.10.2014 15:32 - Lokken
Info o Delta Green přečteno, pěkný díl do skládačky!

Jak jsem slíbil, níže uvádím seznam věcí, které by chtěl Nigel/William udělat v herním mezičase:

1) Oprava Audi - výměna skel, vyplnit a zalakovat otvory po kulkách, nové SPZ (staré zničit). Práce na autech je navíc pro Nigela velmi uklidňující.
2) Mrtvá schránka - vložit do mrtvé schránky krátkou zprávu (Kontak navázán. První data zajištěna. Věci v pohybu.) + kopii dat z počítače v 3. patře laboratoře + ampuli s nezpracovaným vzorkem z 2. patra laboratoře.
3) Uhašení žízně - návštěva baru + několi whiskey&soda = příjemný a klidný (!) večer.
4) Budiž světlo! - sežene si přenosnou halogenovou svítilnu s akumulátorem.
Autorská citace #28
23.10.2014 15:48 - Nerhinn
Gaelle se ozve Godricovi s hlášením. Popíše mu, co se dělo dole (máme fotky + i fotky těch věcí v sarkofázích + sdílené záznamy, co jsme jim stáhli ze systému) a v přístavu.
Věci, co potřebuje:
-klasifikovat, co tam dole leželo. Setkali jsme se někdy s něčím podobným?
-jak dopadlo to volání, kdy se snažila tam poslat nějaký zásahový tým?
-máme vzorek "krve" (který jsme drželi u ledového kufru, snad to stačilo) a ony ampule. Potřebujeme je zpracovat. Když bude Gaelle vědět, co má dělat, a bude mít k dispozici laboratoř, je schopná to udělat i sama, ale potřebuje nějaké ty okultní znalosti.
-máme dvě mrtvoly. Platí to samé co výše - když bude vědět, po čem se má koukat, a když bude mít kde pitvat, nejspíš zjistí, co se dá. Když nebude mít instrukce, může provést klasickou pitvu.
-budeme mít k dispozici něco jako... okultní knihovnu?
-máme telefon a číslo, ze kterého byl uskutečněn poslední hovor. Budeme o něm chtít zjistit něco víc.
Autorská citace #29
24.10.2014 18:33 - Gurney
Přiznám se že tento týden jsem na ty věci co chci jsem si dával do seznamu neměl moc čas, ale skrz víkend a týden následující to hodlám napravit.

Lokken: Ok, beru v potaz a budu to v další hře reflektovat. Minimálně o obsahu schránky asi bude chtít někdo s Nigelem mluvit.

Nerhinn: ještě odpovím. Něco Godric zařídí (trackování hovoru), s něčím pomůže (nějaká ta příhodná pitevna, kde se Gaelle může mrknout na tělo), ale něco je mimo jeho možnosti (okultní knihovna - pokud DG vůbec nějakou má, pak o ní mlčí).

Jinak to tak vypadá že 2.11. se nic zajímavého neděje... další hra? :)
Autorská citace #30
24.10.2014 22:47 - Lokken
Nigel s možnou žádostí o kontakt počítá - podle spěchu a vážnosti reakce hodlá zkusit odhadnout, jak moc vážná/neobvyklá celá situace je.

#25 Lokken píše:
o víkendu 1.-2.11. můžu.
Autorská citace #31
25.10.2014 11:07 - Nerhinn
Já taky můžu.
Autorská citace #32
25.10.2014 14:36 - /b/
2.11. muzu, ale dny predtim mam teda nacpany. Jinak toho 2. nejakej presnejsi cas (12:00 13:00 14:00)?
Autorská citace #33
25.10.2014 15:15 - JimmyThief
J, s tou nedělí 2hýho taky nemám problém, sem schopnej dorazit od 12:00 dál.
Autorská citace #34
27.10.2014 23:01 - Gurney
Co se týká času, koukal jsem na to jak to komu jezdí a vybrat tam nějaký čas, kdy by nikdo nemusel čekat není moc reálné. Takže se zeptám - jste spíš pro to dávat ty hry od 1200 nebo až od 1300?

EDIT: Jinak tedy počítám s tou nedělí 2.11.

Ohledně povahy supernaturálna a jeho projevů, bylo vám to vesměs všem jedno, takže nakonec asi takhle:

In a world of smartphones and instantaneous communication, how can the secret of the unnatural ever be kept? The answer is simple. Often it doesn’t have to be kept. It keeps itself. First, the genuinely unnatural is rare, and unnatural events that destroy more than a few human lives at a time are extremely rare. Second, the unnatural tends to consume those it infects, removing the vector in the process. Third, humanity is jaded and full of distrust. Science has effectively destroyed any belief in things beyond physics. “Proof” of the supernatural is met with mockery. Finally, a handful of government agencies around the world are aware of these threats and actively suppress them.Taken together, these add up to the illusion of order that covers our haunted world.

Většina lidských setkání se supernaturálnem je nepřímá - starověké reliéfy podivných bytostí jsou interpretovány jako stylizace či náboženské představy, videa s bizarními tvory jsou promptně označena za fake a nikdo nevěří na tisíckrát omleté městské legendy o Zlatém pavilonu.

Ta skutečná setkání obvykle zasáhnou a zničí životy jen několika málo lidí nebo se stanou v místech o která se "civilizovaný" svět příliš nezajímá. A tak se na osamocené farmě může jednoho dne zjevit podivná věc odksudsi z prázdnoty a středoafrický warlord čas od času obětuje pár dělníků beztvaré bytosti z předkoloniálních dob. Pak už záleží na práci analytiků organizací jakou je i Delta Green (a jim přiděleném výpočetním výkonu), jestli podobné věci odhalí a na vyslaných operativcích, zda bude farma evakuována dřív než bude pozdě a jestli se podaří zapečetit Boha jež se plazí v jeho podzemním "chrámu".

Kromě toho jsem přemýšlel co by vlastně měly znamenat tečky v Occultu, aby byly užitečné, ale zároveň nebyly univerzální odpovědí na vše, a jako nejlepší řešení mi přijde aby to byla znalost veškerých okultních nauk, ať už jsou pravdivé nebo ne. Je to měřítko dle lidských znalostí, takže Occult 5 mají (hypoteticky) lidé, kteří by znali víceméně všechno co lidstvo na tohle téma vyzkoumalo. Víc teček = větší schopnost rozlišovat mezi folklórem a skutečnými znalostmi, ale občas to prostě nezbývá než potvrdit nebo vyvrátit experimentem a kolikrát se to překrývá s dalšími vědami. Názory?

Btw víte co mají společného matematik, který dokázal rozlousknout jistou zdánlivě nemožnou rovnici a nikdo ho už nikdy nespatřil, technik, který byl nalezen rozdrcený na placku vedle jistého okultního obrazce, a středověký kronikář nazývaný "šíleným Arabem" ? Pokud tipujete vysoký Occult, tak jste se trefili...

<del>...ještě si pohrávám s možnosti házet na (nebo přímo rozdávat) nějaké stylové Derangementy (které možná nejsou tak úplně derangementy a "postižení" jim říkají spíš true sight, což ovšem člověku tak jako tak na psychickém zdraví rozhodně nepřidá) při každém případném zvýšení Occultu, ale to by jednak muselo přijít stylové (hlavně) vám, kdo už nějaký Occult máte a jednak se bojím jestli už z toho nedělám až příliš Call of Cthulhu RPG..</del>
Autorská citace #35
28.10.2014 00:34 - Lokken
Já nemám problém se konkrétnímu času začátku přizpůsobit a případně přijet dřív, takže záleží hlavně na ostatních. Klidně můžeme začínat v těch 12:00. Končit někdy po 21:00 mi také vyhovuje.

S tím Occultem je to asi také spíš otázka na ty, kteří tenhle skill mají. Nigel pravděpodobně s postupep kampaně nějaký ten Derangement získá, každému to ale nemusí být příjemné nebo vlatní hrát.
Autorská citace #36
28.10.2014 01:07 - Gurney
Pravda, nebudu to zbytečně hrotit a omezím čtení Lovecrafta a CoC :)
Autorská citace #37
29.10.2014 12:45 - Gurney
Pamatujute si jak jsem říkal že domyslím co přesně je Delta Green, resp. co o ní víte? Tak lidi z Arc Dream Publishing to vyřešili za mě, protože vydali betu stand-alone rpg Delta Green (původně to byl spíš seting, resp. kompilace několika článků ve stylu "zasaďte si do vašeho moderního settingu, vhodné obzvlášť pokud v něm používáte lovecraftovský Mythos nebo něco alespoň trochu podobně stylizovaného"), kde mimo jiné stručně ale výstižně řeší i tohle.

Takže v materiálech je nová verze What is Delta Green (v2), kde je ten atmosférický přepis a zároveň (nově) shrnutí toho co agenti DG vlastně ví o téhle organizaci a proč je pomoc kterou jim může poskytnout ve skutečnosti dost omezená (tedy kromě zjevného důvodu, aby měli hráči co dělat, o čem rozhodovat a hra byla hlavně o jejich postavách, ne o nějaké všemocné organziaci, které dělají poskoky...)
Autorská citace #38
30.10.2014 15:07 - Gurney
A bylo by pěkné kdyby jste se vyjádřili (kdo jste to ještě neudělali) na téma jestli začátek radši ve 1200 nebo až ve 1300 nebo případně nějak jinak. S některými z vás už jsem to sice řešil, ale fakt odmítám dělat telefoní ústřednu pro každou drobnost a trochy vzájemné komunikace ještě nikho nezabila...

Krom toho, pokud chtějí Vranic s Arnaitovicem něco dělat v mezičase, tak to sem taky můžete napsat, můžu vám pak dát rovnou odpovědi na to co chcete nebo rovnou začít hru tam namísto abych to vařil z vody až při hře...

EDIT: A na tohle...
Nerhinn píše:
-klasifikovat, co tam dole leželo. Setkali jsme se někdy s něčím podobným?
-jak dopadlo to volání, kdy se snažila tam poslat nějaký zásahový tým?
-máme vzorek "krve" (který jsme drželi u ledového kufru, snad to stačilo) a ony ampule. Potřebujeme je zpracovat. Když bude Gaelle vědět, co má dělat, a bude mít k dispozici laboratoř, je schopná to udělat i sama, ale potřebuje nějaké ty okultní znalosti.
-máme dvě mrtvoly. Platí to samé co výše - když bude vědět, po čem se má koukat, a když bude mít kde pitvat, nejspíš zjistí, co se dá. Když nebude mít instrukce, může provést klasickou pitvu.
-budeme mít k dispozici něco jako... okultní knihovnu?
-máme telefon a číslo, ze kterého byl uskutečněn poslední hovor. Budeme o něm chtít zjistit něco víc.

...jsem nezapoměl, jen to docela stojí na tý mapě vztahů co právě kreslím...
Autorská citace #39
31.10.2014 20:01 - Gurney
Evidentně je to všem úplně jedno, takže začátek v neděli 2.1. ve 1200 a případné stížnosti na místě...
Autorská citace #40
31.10.2014 20:31 - Lokken
Píšu si!
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.084414005279541 secREMOTE_IP: 18.224.37.68