Allmir - články

Souboj

Obsah článku:

Namísto hodu k20 používáme všude hod 3k6.

Automatické úspěchy a neúspěchy: Automatické úspěchy nastávají při přirozeném hodu 18 a automatické neúspěchy při přirozeném výsledku 3.

Hod na útok

Automatické minutí a zásah:
  • Hod 3: útok vždy mine, postava musí ověřit, zda nešlo o kritický neúspěch.
  • Hod 18: útok vždy zasáhne, kritický zásah. Je-li terč imunní proti kritickým zásahům, jedná se o normální zásah.

Kritický zásah

  1. útok způsobí větší poranění - bonus ke zranění +1k6
  2. cíl je po zbytek setkání unaven
  3. cíl si nepočítá zbrojové bonusy
  4. je-li poranění alespoň za 10 životů, nastává krvácení.

Hod na záchranu

Automatický neúspěch a úspěch:
  • Hod 3: Vždy neúspěch, kouzlo zraní maximálně nebo je trvání dvojnásobné, apod. Šance na zničení předmětu.
  • Hod 18: Vždy úspěch, zraňující kouzla poraní čtvrtinově či minimálně (výhoda na straně obránce), nebo postava po dobu setkání na nové stejné kouzlo (či kouzelnou schopnost) vždy automaticky uspěje. Vyžaduje-li vzdorování kouzlu akci, tato akce je volná.
Napsal Comikus 01.12.2009
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 23 příspěvků.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.07225513458252 secREMOTE_IP: 18.191.26.53