Takle jak to podáváš, Jersone, tak to skoro vypadá, jako kdybys byl na sebe pyšný, že jsi celou partu hráčů oblbnul, převezl je, že nezabili toho, kdo si i podle tebe kulku do hlavy zasluhoval..?
Anebo nemáš klasické záporáky ani krvelačné hráče, takže na ty kulky na závěr nedochází a přesto to nevadí.. pak to ale není tenhle případ, žádná tragédie se nekoná ;)
Já jsem moc rád, že mí hráči chtějí mít jasné, jednoznačné záporáky; vždycky je kolem nich někdo, z koho to dříve nebo později jasně vyčiší, že je prostě Zlý, někdo, u koho není pochyb, že si nezaslouží žádné ohledy. Často ani není původcem všech událostí, kolikrát stojí v pozadí šedivější a neurčitější záporaci.. ale on je snadný a tím pádem hlavní cíl, na kterých si hráči vybijou svý násilnický sklony a navíc mají ještě pocit dobře dovedené práce.. :))
A když je tenhle hromosvod ohrožen nějakou hloupou náhodou, tak mě to taky mrzí a doznávám bez zábran, že se tomu snažím zabránit. Pokud možno ne moc okatě, nejraději dodáním věci či okolnosti, kterou mít neměl, ale mohl, dosud by se to stejně neprojevilo a teď mi to pomůže přežít do pořádného finále.. :)