Tipy a triky

Malabar
6.1.2008 12:20
Tragická smrt hlavního zápokráka
Jakou nejmenší dobu vám vydržel hlavní “padouch“ v závěrečném boji?



Mě se stala taková nešťastná záležitost, že jedno až dvě kola. Záporák byl upír a jeho přemožitel hráč s mečem roztínaní (nebo jak se jmenuje ten co při kritice seká hlavy - zabíjí), kterýmu zrovna padla kritika.
Autorská citace #21
8.1.2008 19:38 - Jerson
To ti nemůžu říct, zkazil bych pointu hry na Slezině, ale při ní, nebo nejpozději po ní se to dozvíš.
Ostatně ty sám možná svedeš souboj s hlavním záporákem mé hry - i když napřed si asi budeš muset zvolit, kdo to vlastně je. A při mém přístupu to může být i tvoje postava ;-)
Autorská citace #22
8.1.2008 19:42 - sirien
souboj Akity s Akitou? Hm... sepuka... :D
Autorská citace #23
14.11.2008 09:09 - Mack
Píši sem trochu po dlouhé době, ale prostě musím. Měl jsem silného záporáka, který padl v prvním kole. tedy, ehm, padl. Taky nemám rád, když se na něco připravujete a pak je to během chvíle fuč. Záporák dostal kritický úder, nezabilo ho to, ovšemdostalo do stavu, kdy už toho moc nezvládal. Ale přijít o něj?? takhle lehko?? Nikdy! Prostě bojovník, který mu dal onen úder, mu jen usekl ruku, nemohl jsem jim to prostě nechat jen tak snadno a nějak jsem z toho vybruslil. V dalším kole jsem na postavy vrhnul vše, co bylo v dané chvíli k dispozici a dostali pořádné kapky (ovšem přežili, zas mě doběhli:D), záporákovi jsem pomohl uniknout a udělal z něj potom ještě většího parchanta, který má jedinou touhu: vybít družinku co nejrafinovanějšími způsoby. Budiž jim země lehká. Hmmmm, mrknu se do sekce, jak poznat zlého GMa:DDD Třeba tam najdu nějaké společné znaky se mnou:D
Autorská citace #24
14.11.2008 10:34 - Jerson
To je přesně ten případ, kdy příliš nechápu, proč vypravěči používají pravidla, která při hře nechtějí použít.
Autorská citace #25
14.11.2008 10:52 - Lotrando
špatný systém, přejděte na 4E
Autorská citace #26
14.11.2008 10:58 - Jerson
Lotrando, 4E by to pro mě moc nevylepšilo.
Autorská citace #27
14.11.2008 11:05 - Lotrando
možná ne pro tebe, ale nestane se tam, že by solo nebo elite potvora umřela na jednu kritiku. A pokud ji dostane, je to pořád znát.
Autorská citace #28
14.11.2008 12:03 - Fritzs
Lotrando píše:
špatný systém, přejděte na 4E
špatný systém, přejděte na Mountain Witch
Autorská citace #29
14.11.2008 12:34 - Jerson
To jsem zase hodil kámen do bažiny. Změním téma.
V poslední hře za hlavního záporáka považovali hráči poměrně mladého vysokého kněze, který nastoupil před sedmi lety na místo starého kněze, který zemřel při slavnostech léta. Od té doby je každý rok na slavnostech dějí velmi divné věci, umírají tam cizinci, kněz nosí masku s rohy, podřezává býka na oltáři ... ale nakonec proti němu nepoužil násilí ani jeden z šesti agentů. (Pokud vám na tom není nic divného - jde o Francii roku 1939 a je to křesťanský kněz)
Autorská citace #30
14.11.2008 13:03 - Lotrando
Fritzs: opakovaný vtip už není vtipný
Jerson: to je trošku divnej kněz, já bych ho asi odprásk, kdo ví co tím vším sleduje :)
Autorská citace #31
14.11.2008 13:08 - Blaine
2Jerson: (premysli co by s nim udelala moje banda) ano, uz vim... Pravdepodobne by ho capli nekde v noci nebo kdy spi u nej v pokoji. Pak by ho spoutanyho/v bezvedomi odtahli k tomu oltarikde provadi ty svoje veci... No a pak by se ho zacali ptat. Mozna by mu rekli, ze oni vlastne nic nepotrebuji vedet, takze jestli chce, tak muze povidat. PTreba kdyz bude povidat, tak ho to nebude tak bolet. No a pak by ho asi zabili, podle mnozstvi ziskanych informaci by to take tak dlouho trvalo...
Ano, moji hraci jsou spis hlavni zaporaci nasich her:(
Autorská citace #32
14.11.2008 13:42 - Jerson
Vy si to malujete strašně jednoduše (: ) V té vesnici byli na agenty všichni velmi hodní. Kněze chtěli střelit úplně na konci, na slavnosti, a vlastně jen proto, že jim nechtěl říct, co se tam přesně dělo (postavy byly na té slavnosti také, čtyři se přímo účastnili, ale další den si nepamatují), ale v mém podání jim moc věcí neřekl a mluvil tak, že prostě ani na tasení zbraní nedošlo.
Mimochodem je to už třetí záporák, co setkání se skupinou přežil úplně bez potíží, a pokaždé šlo o jiné složení hráčů. Je tedy pravda, že jen jeden z nich je chtěl opravdu zabít, čímž se asi liší od klasických záporáků zde uváděných.
Autorská citace #33
14.11.2008 14:07 - Rytíř
Takle jak to podáváš, Jersone, tak to skoro vypadá, jako kdybys byl na sebe pyšný, že jsi celou partu hráčů oblbnul, převezl je, že nezabili toho, kdo si i podle tebe kulku do hlavy zasluhoval..?
Anebo nemáš klasické záporáky ani krvelačné hráče, takže na ty kulky na závěr nedochází a přesto to nevadí.. pak to ale není tenhle případ, žádná tragédie se nekoná ;)
Já jsem moc rád, že mí hráči chtějí mít jasné, jednoznačné záporáky; vždycky je kolem nich někdo, z koho to dříve nebo později jasně vyčiší, že je prostě Zlý, někdo, u koho není pochyb, že si nezaslouží žádné ohledy. Často ani není původcem všech událostí, kolikrát stojí v pozadí šedivější a neurčitější záporaci.. ale on je snadný a tím pádem hlavní cíl, na kterých si hráči vybijou svý násilnický sklony a navíc mají ještě pocit dobře dovedené práce.. :))
A když je tenhle hromosvod ohrožen nějakou hloupou náhodou, tak mě to taky mrzí a doznávám bez zábran, že se tomu snažím zabránit. Pokud možno ne moc okatě, nejraději dodáním věci či okolnosti, kterou mít neměl, ale mohl, dosud by se to stejně neprojevilo a teď mi to pomůže přežít do pořádného finále.. :)
Autorská citace #34
14.11.2008 14:16 - Argonantus
U mne se také postupně zjišťuje, kdo je ten hlavní záporák; a když se to zjistí, zjistí se, že je drsný; a čeká se, že bude drsný, a je drsný.
Jak dojde k tomu, že záporák není dost drsný, to jsem moc nepochopil.
Autorská citace #35
14.11.2008 15:46 - Jerson
Rytíři ... jo. Přesněji mám radost, že ač jsem jim dal několik důvodů, aby toho kněze neměli rádi, dokázal jsem za něj jednak tak, aby přežil. Byli to hráči na srazu D20 + Sirien, a krvelační - jeden chtěl střílet i do malých dětí.
Málokdy můžu říct, že by si ten nebo onen zasluhoval kulku do hlavy. Možná i jo, ale byl bych hloupý, kdybych za něj hrál tak, aby hráči začali střílet dříve než bude on připraven. Mám nohem raději, když se postava napěř několikrát ukáže a až časem dojde na boj - nebo naopak důvody k boji pominou.
Přiznám se, že prvoplánavité záporáky považuju za příliš prititivní, takže je používám co nejméně.
Autorská citace #36
14.11.2008 21:19 - Sosáček
No, asi se to stane omylem.
Nejlepsi zaporaci jsou nenapadni. Aspon me to dost bavi.
Autorská citace #37
14.11.2008 21:20 - Malabar
Jerson píše:
V poslední hře za hlavního záporáka považovali hráči poměrně mladého vysokého kněze, který nastoupil před sedmi lety na místo starého kněze, který zemřel při slavnostech léta. Od té doby je každý rok na slavnostech dějí velmi divné věci, umírají tam cizinci, kněz nosí masku s rohy, podřezává býka na oltáři ...
No jo otec Pier :)
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.20286107063293 secREMOTE_IP: 3.227.2.109