Produkty

Sosáček
27.7.2009 12:31
Eclipse Phase

Je Eclipse Phase hrozne cool?

Jedné otázce můžete přidělit max. 1 bodů.
Celkem můžete přidělit max. 1 bodů.
Jokladné body4
Nekladné body2
Autorská citace #41
27.7.2009 22:24 - Gurney
Lotrando: Vím, v zamyšlení jsem to kopíroval (zvyk ze staré Kostky) a pak omylem dopsal tvůj nick.
Autorská citace #42
28.7.2009 08:19 - yokuzava
Coze?
Autorská citace #43
28.7.2009 11:43 - Blaine
/tg/ delivers... Sethiina chobotnice v bojovem modu!
Autorská citace #44
28.7.2009 12:05 - Sosáček
Kolemjdouci: tak, ten system by na to mel byt staveny. Na druhou stranu, on je docela husty (as in, ma hodne cislicek a skillu a traitu a tak, ac predpokladam ze hody a takovy veci jsou jednoduche) a pusobi tradicne simulacne, coz muze nekterym lidem zkazit zabavu, protoze je tam toho proste moc co se musi precist. Ale autori rikali, ze jejich cilem je udelat ten system tak aby byl co nejjednodussi, aby co nejmin prekazel, protoze hlavni devizou hry je propracovany herni svet.

Jinak ke GURPS bylo Transhuman Space, coz bylo to co rikas (az na to, ze tou dobou se tomu jeste nerikalo singularita a tak), s novodobym sovetskym svazem na marsu, spoustou biotechnologii, AI na kazdym rohu, a tak, ale melo to dva problemy, jednak GURPS (protoze tam jednou vymenis telo a uz se zblaznis ze statistik -- EP je schvalne delany tak, ze nejaky telo ti prida nejakej bonus, ale dal te to nemusi zajimat) a taky to, ze ta hra byla hrozne obsahla, a mela problem s tim "hej, cool, ale co budeme delat" jakej se da najit misty treba u nekterejch WoDu.

EP tohle resi tim, ze te nastrci do role "agenta proti apokalypse", i kdyz samozrejme muzes hrat neco jineho, podobne jako te shadowrun nastrci do role shadowrunera i kdyz muzes hrat poulicni gang nebo korporatni hit-squad. Ono ostatne v tom layoutu te postavy je videt ze to delaji panove z catalystu.

Plus se mi libi ta terminologie. Egocasting? Egobridge? Resleeving? Muhe :)
Autorská citace #45
28.7.2009 12:10 - Sethi
Sosáček píše:
hit-squad

hit-squid.
Autorská citace #46
28.7.2009 12:14 - Sosáček
Jde rozkliknout.

Autorská citace #47
28.7.2009 14:49 - Gurney
Sosáček: Obrázky pěkný a inspirativní, způsob jak je sem umísťuješ beru jako že to děláš natruc a snažíš se tuhle diskuzi udělat co nejméně přehlednou, protože v opačném případě bych asi měl trochu pochybnosti o tvém dobrém vkusu. Sethi se tímhle zabývá tady, člověku který chápe pojem transhumace by to nemělo dělat problémy.

Podle toho osobáku bych řekl že se s těmi výměnami těl poprali z hlediska mechanik celkem pěkně i když procentový hody mě taky moc neberou (jak tak koukám, kdyby se všechny skilly vydělily pěti tak by to mohla být rovnou nějaká variace na d20 :)
Autorská citace #48
28.7.2009 14:56 - Sosáček
Tak kdyz bych sem daval odkazy tak na to nikdo stejne ani neklikne.

Procenta prave proto, abys mel sanci slusne odhadnout jakou mas sanci (...), myslim ze d20 si z toho udelat muzes.
Autorská citace #49
28.7.2009 15:04 - Lotrando
řekněme, že v daném žánru jsou procenta o něco přijatelnější.
Autorská citace #50
28.7.2009 15:18 - Gurney
Sosáček píše:
Tak kdyz bych sem daval odkazy tak na to nikdo stejne ani neklikne.


To sis jako zjišťoval nějakým průzkumem? Nadhodím troufalou myšlenku že každý koho téma zajímá si spíš klikne na odkaz k obrázku než na nicneříkající "ukázku" přes tři obrazovky s malinkým upozorněním že jsou rozklikávací. Mimoto jsem linkoval způsob jak obrázky zmenšit do přijatelné velikosti.

Žánr nebo ne, nechápu proč mám mít skill 50 a házet k100, když můžu mít skill 10 s hodem k20 a přepočítávat si to v celé příručce je docela otrava.
Autorská citace #51
28.7.2009 15:56 - Quentin
Me se nahodou % hody vzdycky hrozne libily :) (i kdyz jsem se s nima setkal naposled na zakladce ve stinu mece)
Autorská citace #52
28.7.2009 16:17 - Nachtrose
No minimalne rekneme, ze je procentovy system jemneji scalovatelny. Na druhou stranu je otazka, jaky to ma uzitecny prinos. Nicmene v obou systemech staci hazat jen jednou kostkou, tak nevidim zase takovy problem ;-)
Autorská citace #53
28.7.2009 16:20 - Spize
Nachtrose: Nó, ono ty stostěnky _maj_ pár nevýhod: Jsou velký, jsou drahý, potřebuješ ROVNOU plochu a v neposlední řade jsou snáze rozbitelné než kostky ostatní. Co jsem tak měl tu čest poznat.

Ale jsou nehorázně cool, to je pravda.
Autorská citace #54
28.7.2009 20:55 - Felouen
Vzpomínám si, že někde bylo jak použít dvě jiné kostky místo stostěnky na procentuální hod, ale teď ne a ne si vzpomenout na to, co to bylo a jak to fungovalo. Že by dvě desetistěnky? Mám pocit, že jsem to četla v Almiru (DrD) před lety..
Autorská citace #55
28.7.2009 20:56 - Kibic
Sosáček píše:
as in, ma hodne cislicek a skillu a traitu a tak, ac predpokladam ze hody a takovy veci jsou jednoduche

To mě právě ani moc nevadí. Stejně tak podle těch stránek se zdá, že EP bude dost o všemožných technických hračkách, podbně jako SR, což se mi taky líbí.

A k té doporučené literatuře - problém je právě v tom, že klasický cyberpunk zastarává. Místo Gibsona, Sterlinga a Dicka to má imho blíž ke Strossovi (třeba Accelerando) nebo Eganovi (Diaspora, Schildův žebřík).
Autorská citace #56
28.7.2009 21:00 - Alnag
Felouen píše:
Vzpomínám si, že někde bylo jak použít dvě jiné kostky místo stostěnky na procentuální hod, ale teď ne a ne si vzpomenout na to, co to bylo a jak to fungovalo.


Tak to je běžná praxe. Dokonce existují desetistěnky s dvěma číslicemi na každé straně (fungují jako desítky) a v kombinaci s normální desetistěnkou ti poskládají ta procenta. Skutečná stostěnná kostka je relativně nový vynález...
Autorská citace #57
28.7.2009 21:14 - Nachtrose
Felouen:

d100:


d%:
Autorská citace #58
28.7.2009 21:18 - Felouen
Mám pocit, že dokonce jednu procentuální kostku doma někde mám...a stostěnky znám, viděla jsem nedávno na ně moc hezký motivátor. :D

EDIT: Tady byl: Dice Motivator
Autorská citace #59
28.7.2009 21:18 - Sosáček
Kolemjdouci: ja z toho systemu mam taky pocit, ze ta hra by mela byt stavena zhruba tak, ze pokud chces vyhodit system a pouzivat jenom herni svet (tj. veci jako "kdyz udelam kopii svoji mysli, nacpu ji do druhyho tela a potom je budu chtit spojit a mit zazitky obou, jaka je sance ze zmagorim?") treba s Fate tak by to melo jit. Oni panove z catalystu nejsou moc pres indie-style hry kde by vetsinu prace odvadel system, treba shadowrun ma snad dve tretiny knizek ciste s popisama herniho sveta a tak.

K doporuceny literature moc nevim, maji tam autory a dila ktera podle nich stoji za to cist, ale mam podezreni ze vetsina v cechach nejde sehnat a tak. GitS SAC (nebo gits manga) ve vesmiru by ale mohlo byt ono :)
Autorská citace #60
28.7.2009 21:19 - Sosáček
Ono mit cisla v desitkach je fajn, ale proc si proste nerict "ta vic vlevo jsou desitky"? Hm.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.24582290649414 secREMOTE_IP: 18.232.186.117