Co se dungeonů týče, odehrál jsem asi 3 moduly, kde šlo vyloženě o crawl:
- Pyramid of Shadows (4E): Jestli mě za něco hráči nenávidí, je to tohle... Nekonečná patra, co místnost, to halda mobů, které tam měly nějakou agendu. Pár prvků jsem svázal s backgroundem postav, některá NPC byli dokonce jejich příbuzní, ale největší úspěch měly moje vlastní věci, co ten dungeon totálně rozbily - vegetariánský upír co je pozval na večeři, obří kobliha pod schody, umrlčí bar á-la Mrtvá nevěsta a možnost pokreslit jednu jinak úplně prázdnou místnost runama, který během boje v ní něco dělaly.
- Tomb of Horrors (4E DM promo verze): Kupodivu měla úspěch, protože aspoň řešení hádanek a pastí nesežralo tolik času jako typický 4E combat. Navíc jsem je nechal kouknout na Birchbark Heroes, takže trochu věděli, do čeho jdou. Taky bylo vtipný, že nechaly sukubu zmánit demilicha polibkem a pak s nim flákly do tý Sphere of Annihilation. Možná je to prostě deathtrap dungeon, ale není úplně bez ducha.
- Dark Pyramid of Sorcerer's Isle (5E): Zrovna jsme rovnejma nohama v tomhle. Trvá to děsně dlouho, většinou se stihne jen 1 combat + nějakej ten průzkum. Místo plánovanejch 4 hodin to zabralo už 10+ a zase, dokud to hraju as-written, lidi jsou dost otrávený. Co místnost, to buď nic nebo combat. Nejníž na žebříčku hráčské oblíbenosti je bludiště s poltergeisty a posuvnými stěnami, nejvýš mnou náhodně vymyšlená místnost plná neškodného vanilkového pudinku (potřeboval jsem je tam zavřít, tak jsem si vymyslel nekonečnou chodbu lemovanou místnostma plnýma různých absurdit).
Podtrženo sečteno, zrovna nejzatracovanější ToH pro moje celkem stabilní hráče dopadla zdaleka nejlíp. Do Tales se kvůli ní zrovna nepohrnu, ani kvůli jiným. Ale když už nic jinýho, zrovna ty crawly jsou fajn víkendovky, takže úplně propadák by to taky být nemusel.