Sparkle: anyway, Ty máš ještě večer, nicméně time shift a zejtra musim udělat dost věcí, možná se ještě lognu z telefonu ale Tvoje "dneska" toho už moc nepořešim.
Pokud to chceš dneska uzavřít, tak já teda udělám v další verzi změny klíče které vyplývají z
#360/
#361 (a pozdějších ujasnění) (pokud Ti to tak teda vyhovuje), tzn:
Sneaky - lstivý/lstivě
Terrible - mizerný
severe consequence - vážný následek
game master - průvodce hrou
minor milestone - drobný milník
char sheet - karta postavy
exchange - výměna (pro Rozcestí neklíčováno)
Ladder - žebříček
* suceed with style - multiple var.: uspět se stylem / stylově uspět / uspět ve velkém stylu
* mook - neklíčováno*
* tyto dva poslední u mě a asi i u Tebe v textu beze změny, ale patřičně rozšířim/změnim seznam klíčových termínů aby to zahrnulo všechny naše varianty
Tím nám zbydou už jen tři rozpory a to:
stress
contest
Epic
u kterých se minimálně dneska už prostě na ničem očividně nedohodneme. U stresu to je myslim jak píšu poměrně jedno, ten přechod mezi zátěž/stres není nic fatálního.
U contest se mi navrhované varianty prostě nezdají a fakt nepovažuju terminologii comp-her za tak závažnou aby věc nějak moc ovlivnila.
U Epic netuším co tam dát... doporučuju Ti ještě se zamysli a dej tam cokoliv jen ne "bájný", zatím i to nejhorší ostatní co kdo nadnesl zní líp.
ETA tomorrow