Kultura

ShadoWWW
3.3.2010 07:30
Dračí doupě II (původní)
Konečně vznikly oficiální stránky Dračího doupěte II. Zatím tam jsou jen stylové wallpapery a seznam autorů.

Trochu mě překvapilo, že tam není nikdo, kdo by se nějak častěji objevoval na stránkách Kostky. Z toho mi vychází, že nové DrD bude mít pravděpodobně blíž k Fate než k DnD 4E.

TATO DISKUSE JE VYHRAZENA PRO PŮVODNÍ (NEREVIDOVANÉ) DRD2. DISKUSE O REVIDOVANÉ (AKTUÁLNÍ) VERZI JE ZDE

Recenze původního DrDII:
Sirienova recenze
Jersonova recenze
3.6.2010 11:09 - Merlin
aha...no, ale ani to nejde :) houbičky nevyplodí tolik cíleného světla :) (ale já nejsem chemik, ani bižolog, ani fyzik)
3.6.2010 11:11 - Alnag
Naoki: Jako že když ty houbičky i sníš, uvidíš to takhle? :)
3.6.2010 11:17 - Radan
Colombo: Myslím, že pavouk nemusí být plýtvání, pokud se mu vymyslí něco zajímavého a člověk se do toho trochu vžije. Jen si představ, že ti pavouci z fotek co postoval Shadowww ti šahají po kolena. Mnohem míň mě vyděsí banda skřetů než tohleto, protože ti jsou mnohem „lidštější“. Proto mi přijde kontraproduktivní dělat z nich lidi s osmi nohama. Obří pavouk má být děsivý tím, že je obří a je to pavouk, ne tím, že je obří, je to pavouk (nezapomenout na jed a zamotávání do pavučin), mluví a rád krade děti. To ho dělá příliš blízkého lidem, že už ani nevnímáš, že je to vlastně pavouk s obříma kusadlama, ale spíš alternativa pro zbojníka z lesa…a pak je to opravdu plýtvání.
3.6.2010 11:17 - Merlin
Aháááá (podruhé)...tak to potom ano...ale myslím, že ty hříbky sežrala i tajemná postava se zády
3.6.2010 11:21 - Merlin
Ranad: mám vždy problémy s "obřími" tvory. Čím by se živili? jaký by to mělo vliv na ekosystém? Proč příroda (a tady se nebavíme o magii atd.), vytváří tvory o velikosti, která je je schopna uživit (přežít, rozmnožit se atd.)? Obří množství obřího čehokoliv buď umře hlady, nebo se sežere navzájem, nebo vybije vše v okolí a pak umře....
3.6.2010 11:34 - Colombo
Radan: obří pavouk s inteligencí tak, že je schopný lovec mi nevadí. Pokud teda nepřevládne ta biologická stránka Colomba, který by hned podotknul, že takový pavouk by se nejspíše zřítil sám do sebe, protože chitinový exoskelet by takhle těžkého tvora neunesl, nehledé na směšný poměr nohou ku celkové odhadované váze.
3.6.2010 11:44 - wlkeR
Na jednu stranu je dobré trošku odhlédnout od vyloženě reálné stránky věci (je to přecejenom fantasy), ale všechno co tu teď zaznělo by mělo být každým designérem hodným svého titulu bráno v potaz.
Tzn. čekám co nejdříve pabouky v plné, zrevidované verzi včetně všech řečí a mechanik. Jsem zvědav.
3.6.2010 11:45 - Merlkir
Až budu kreslit draka, má to být ještěr velikosti psa? :D (draci samozřejmě nelétají, protože křídla by je neunesla. A samozřejmě nejsou obří, protože by se neměli čím živit.)
Reálnost a racionalita je super, ale občas nejde jinak než říct: "Fok. Magie."

;)
3.6.2010 12:06 - Lotrando
Navrhuji přejmenovat projekt na PvD2 s tím, že projekt s číslovkou 1 nebyl nikdy publikován.
3.6.2010 12:27 - Merlin
Merlkir: Samozřejmě, že nedokážou létat ani "andělé" s křídly jak jsou prezentováni, ale argumentovat tím, že je to fantasy a že magie vysvětluje všechno je divný.

Doporučil bych vážně zhodnotit co tu zaznělo...od "potřeb" inteligentních tvorů, až po instinkty a stravovací potřeby neinteligentních tvorů gigantických rozměrů.
3.6.2010 12:51 - sirien
Radan píše:
A taky moc nechápu, proč snová sítě ve stromech a zároveň aktivně loví na zemi

Mě by spíš zajímalo, co se sakra v těch hvozdech nad zemí mezi stromama pohybuje (a dá ulovit), že se tomu OBŘÍMU pavoukovi vyplatí dělat sítě nahoře ve stromech. Leda by je teda potom nějak srážel na zem na procházející skupinku, ale to tam nikde zmíněný neni.

Naoki píše:
ad světlo: možná to jsou fosforující houbičky

houbičky dost možná, ale jestli fosforeskující...

Melkir: Teda, vim že to je Dračí doupě, ale... když se tak koukám do historie, tak jediné, co DrD drakům přineslo bylo a) nehratelné b) debilní c) nestylové zpracování, když koukám na DrDII a to co dokáže udělat jen s obyčejným pavoukem... tak doufám že se drakům nakonec vyhnete, protože se fakt bojim jak by ty chudáci skončili.
3.6.2010 12:56 - Radan
Merlin, Colombo: To máte samozřejmě pravdu a plně s vámi souhlasím. Mně šlo o to, že když už se dělá obří varianta něčeho, tak ať je to "jen" obří varianta něčeho a ne obří varianta něčeho a k tomu napůl člověk, protože pak převládne ta lidská část a tudíž by místo pavouků mohli být v lese lapkové a herně to vyjde nastejno. Když (už) obří pavouk, tak obří pavouk a ne Klusxinx - rod pavoučích lidí (pak se to má totiž jmenovat právě takle).
3.6.2010 13:00 - Naoki
což o to, rod iteligentních pavouků má potenciál (a docela zajimavý), ale chce to mnohem hlubší zpracování než pouze to, že se chovají jako normální pavouci
3.6.2010 13:03 - Merlin
Radan píše:
k tomu napůl člověk, protože pak převládne ta lidská část a tudíž by místo pavouků mohli být v lese lapkové a herně to vyjde nastejno. Když (už) obří pavouk, tak obří pavouk a ne Klusxinx - rod pavoučích lidí (pak se to má totiž jmenovat právě takle).
v tom případě ..co tam ku..a dělá ta inteligence, emoce, nenávist a zlý svit v očích!!!!????
3.6.2010 13:05 - sirien
...popravdě řečeno Naoki, ono inteligentní pavouci by spolu s inteligentníma termitama a inteligentníma orlama a inteligentníma houbičkama vydaly docela dobře na celej sourcebook, třeba "book of xenointelligent races", ve stylu "Book of shadows" pro WoDčko.
...ale na to tu určitě nejsou autoři, trh, zájem... etc etc etc etc...
3.6.2010 13:12 - Merlin
Já jako chápu, že v RPG hrách může mít jakýkoliv tvor inteligenci...ale s tím jde ruku v ruce to, že "musí" mít i společenství, tužby, emoce, sny.... pokud je to jen BJTVT *) s inteligencí...je to k ničemu.




*) Běžný jen trochu větší tvor
3.6.2010 13:26 - Radan
Sirien: Já jsem pochopil, že oni po nich právě jenom běhají (což je dost plýtvání pavučinou)...ale tak třeba nepozorný orangutan nebo makak nebo tak něco :-), i když zas to nejni moc slovanský...

Merlin: Na to právě narážím, obří pavouk je prostě jenom velkej pavouk a proto by neměl mluvit a bejt nenávistnej a tak...tydle vlastnosti patří lidem a ne zvířatům a i obří varianta je pořád jenom zvíře. A proto taky říkám, že to co se tam píše je, spíš než obří zvíře, nějakej Klusxinx - pavoučí člověk.

Spíš než o realističnost mi šlo o to, co to udělá s hrou:
Lapkové:
Hráči: "dáme vám za princeznu cokoliv budete chtít"
Lapkové: "počkejte, my se poradíme"

Pavouk:
Hráči: "dáme ti za princeznu cokoliv budeš chtít"
Pavouk: ...

Inteligentní pavouci:
Hráči: "dáme vám za princeznu cokoliv budete chtít"
Inteligentní pavouci: "počkejte, my se poradíme"

Myslím, že pro začínající hráče jsou potřeba i takovéto berličky, protože když nezkušenému pj podstrčíš potvory, proti kterým budou mít hráči pokaždé stejné možnosti, tak ta hra bude pořád stejná.
3.6.2010 13:31 - Merlin
Radan: No a já poukazoval na jistý přirozený odpor k silikonovým tvorům. Ještě pochopím mutanty z laboratoře šíleného vědce, kteří však nejsou schopni se rozmnožovat a poté, kdy vyhubí okolo vše co dokážou sníst, tak vymřou.

Ale nechápu silikoňáky, kterých je nesmyslně celej les/bažina/hory/poušť. Čím se živí? Je to stejný jako v DrD v uázkovém dobrodružství, kdy to byla směska různých místností a v každé nějaký tvor. Za skřety černý medvěd, který neměl šanci jak vyrazit na lov, pokud neprošel půl jeskyně skrz kostlivce a jiné.
3.6.2010 13:32 - Jarik
Vse mi to pripomina 'moje' inteligentni obri mravence. :)
I kdyz tam uz neslo ani tak o mravence, jako spise o novou rasu (humanoid s broukoidnim vzhledem). Meli kolektivni vedomi, a dalo se s nimi mluvit pomoci 30 slov (ktera meli ve svem slovniku... ale neumeli pouzivat samohlasky) :)
nebo se s nimi dalo bavit jako se zviretem, ktere trpi schyzofrenii (protoze se clovek dostal do debaty toho kolektivniho vedomi) :D
3.6.2010 13:46 - Alnag
Lotrando píše:
Navrhuji přejmenovat projekt na PvD2 s tím, že projekt s číslovkou 1 nebyl nikdy publikován.


A co třeba Void 2.0 :)

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.08476996421814 secREMOTE_IP: 3.146.255.127