Kultura

ShadoWWW
3.3.2010 07:30
Dračí doupě II (původní)
Konečně vznikly oficiální stránky Dračího doupěte II. Zatím tam jsou jen stylové wallpapery a seznam autorů.

Trochu mě překvapilo, že tam není nikdo, kdo by se nějak častěji objevoval na stránkách Kostky. Z toho mi vychází, že nové DrD bude mít pravděpodobně blíž k Fate než k DnD 4E.

TATO DISKUSE JE VYHRAZENA PRO PŮVODNÍ (NEREVIDOVANÉ) DRD2. DISKUSE O REVIDOVANÉ (AKTUÁLNÍ) VERZI JE ZDE

Recenze původního DrDII:
Sirienova recenze
Jersonova recenze
13.9.2011 19:43 - Spize
Léčení jizev na vlivu není zas takovej problém, vzhledem k tomu, že to není vyhrazená dovednost, tak Ti s tím může pomoct každej kámoš, kterej nejni úplnej ousider (teda nemá nízkej vliv).
13.9.2011 19:46 - Colombo
Spize: jo, jen máš jen 27,7%, že uspěje. Tady se velmi hodí manévr přesně, s kterým má 52% úspěšnosti.

Celkové se mi zdá, že bez manévru přesně na nízkém levlu ani ránu.
13.9.2011 20:30 - Jerson
Colombo píše:
Celkové se mi zdá, že bez manévru přesně na nízkém levlu ani ránu.

S ním to nebylo o moc lepší. Popravdě mi docela chybělo ono proklamované "uspěješ kdykoliv si budeš přát, jde o to co jsi ochoten obětovat." Nebo něco jako ve FATE, možnost zaplatit zdroje až po hodu a zvednout si úspěch, když to fakt potřebuju.
13.9.2011 20:36 - Colombo
Jerson: když si připlatíš zaplatíš zdroje, tak můžeš.
13.9.2011 20:40 - Vojtěch
Mastičkářovi, nebo kejklířovi, kteří mají všechno okecat, že by se nedalo dát léčení vlivu?
13.9.2011 20:45 - Colombo
Kejklíř by byl moc über, už takhle umí vlastně všechno, od boje (vrh), vyjednávání s lidmi (různá ta rétorika, herectví), po zlodějnu.

Já bych to všechno hodil tomu mastičkářovi.
Nebo si to můžeš houserulovat tím, že prostě snížíš ohrožení hodu na minimum, třeba koupením piva všem v hospodě, vyčerpáš se o 1 a potom samotné vyléčení doplatíš zbylými zdroji, co jsou.
13.9.2011 23:09 - Jerson
Colombo, nikoliv, když jsem ve střetu a prohraju, tak zaplacením zdrojů jen uhraju plichtu pro danou akci. jestli je nějaká další vychytávka, tak jsem ji minul.
13.9.2011 23:13 - Colombo
Tak samozřejmě, co jiného jsi čekal? Zvítězit, když prohraju?

Nevím o hře, která by to uměla.

Imho ani ten FATE není takový.
13.9.2011 23:42 - Gurney
Pokud vím, tak v Esoterrorists lze s dostatečným skillem a obětováním sedmi bodů z poolu (tedy v podsatě vyčerpáváním se, alespoň v určité oblasti) prostě uspět i bez hodu.
13.9.2011 23:47 - Colombo
I v konfliktu, když má soupeř možnost udělat to samé?
14.9.2011 00:14 - alef0
Tu ide o to, že útočník má akciu, oponent má akciu, oponent prehrá a nechce nechať prejsť zámer útočníka, tak sa vyčerpá. Výsledkom je, že súperova protiakcia sa neuskutoční.

V knihe sú rady, ktoré sa dajú prirovnať k mountainwitchovským:
* útočník zlyhal
* útočníkova akcia sa podarila, nemala požadovaný účinok
* obe akcie sa vzájomne vyrušili.

Na str. 110 je to obšírnejšie vyjasnené.

V DrD2 ale nie je možnosť ,,100%ného hodu", teda obetujem X bodov a automaticky uspejem a súper s tým nemôže nič. (To by rozbilo mechaniku, súper by zahlásil, že ,,chce zabiť", obetuje body a nastane instant kill.)
14.9.2011 00:19 - noir
Takže čaroděj po mě vrhne plamenný rubáš. Já mu odolám tak, že mu hodím do obličeje krysu, ale stejně spálím Vliv? To mi přijde krapet hodně mimo, ale v rámci pravidel Drd2 je to asi OK...

Fakt se mi zdají čím dál víc WTF (a tedy méně lidským nepřepólovaným mozkem) pochopitelná...
14.9.2011 08:08 - Almi
noir: Hru v DrD2 co jsem hrál, jsem měl přesně postavenou postavu na Vlivu. Takovej okecávač a trochu zlodějíček, co ale uměl zákeřně škrábnout (jojo dýka - ten manévr zdarma je nesmrtelnej). A přesně jsem řešil (nebo spíš neřešil :-))), že jizvu na Vlivu prostě neodstraním dřív, než popolezu o hezkých pár levelů.

Proto jsem dospěl k verdiktu, že tahle hra je pod level 7 prakticky nehratelná, byť hezky vypadá a tváří se sympaticky (jak vtipně poznamenal kamarád).

Ale abych jen nekritizoval - o jednu věc mne DrD2 obohatilo...nikdy bych nevěřil, že lze mít za familiára ochočenou ovci..teda, ani ne familiára, jako spíš soukojence. A že se dá ve hře použít tolika způsoby...vivat šíleným Perníčkovým napadům! :-)
14.9.2011 08:35 - Colombo
Píše:
že jizvu na Vlivu prostě neodstraním dřív, než popolezu o hezkých pár levelů.

Huh? Odstraníš, jen tě to bude stát víc. Léčení vlivu není vyhrazená dovednost.
Píše:
Takže čaroděj po mě vrhne plamenný rubáš. Já mu odolám tak, že mu hodím do obličeje krysu, ale stejně spálím Vliv? To mi přijde krapet hodně mimo, ale v rámci pravidel Drd2 je to asi OK...

Nikoliv. Pokud mu hodíš do xichtu krysu (úspěšná protiakce), tak ten plamený rubáš nesešle. Problém je, když s tou krysou mineš (neúspěšná protiakce), tak se musíš vyčerpat na vlivu (resp. při ohni na duši).
14.9.2011 12:10 - Jerson
Colombo,čekal jsem,že když autoři řekli "postava uspěje když hráč bude chtít,záleží jen na tom co je ochotná obětovat, tak ve vyhrocené situaci nebudu muset doufat že si dobře hodím, ale prostě střelím hajzlovi který drží holku pod krkem šipku do oka a pronesu drsnou hlášku. A právě proto že to moc RPGček nemá jsem byl zvědav,jak to vyřeší. A zároveň jsem počítal s tím,že když je hra orientovaná na příběh a postavy,nemusím se bát,že to někdo provede mně.Jak vidno, není tomu tak.
14.9.2011 12:25 - Sosáček
FATE to ma, ale vyzaduje to zdroje.
14.9.2011 13:09 - sirien
Gurney píše:
Pokud vím, tak v Esoterrorists

Srovnáváš jezdítko poslepované v garáži z trabantu, sto pětky a pár překližek s porsche? že se před a pod Neporaženým Sluncem nestydíš...

Colombo píše:
I v konfliktu, když má soupeř možnost udělat to samé?

Esoterorists vychází z trochu odlišné logiky simulace seriálových detektivek, ten systém tam funguje trochu jinak než si nejspíš zvyklý.

alef0 píše:
Výsledkom je, že súperova protiakcia sa neuskutoční.

Výsledkem je, že jsem zaplatil zdroje za to, aby výsledkem celého kola bylo, že se nic nestalo... how exciting!

alef0 píše:
To by rozbilo mechaniku, súper by zahlásil, že ,,chce zabiť", obetuje body a nastane instant kill.

...tohle zahlásí tak jako tak.
14.9.2011 14:02 - Merlkir
sirien píše:
Výsledkem je, že jsem zaplatil zdroje za to, aby výsledkem celého kola bylo, že se nic nestalo... how exciting!


*implying že "něco se nestalo" = "nic se nestalo"*
14.9.2011 14:12 - sirien
jistě, jeden z nás spálil trochu zdrojů, jinak se nic nestalo.
Fungovalo to tak když jsme to zkoušeli my a fungovalo to tak i když to hrál Peekay osobně a popisují to tak všichni okolo mě kdo to hráli.
Zvlášť v souboji to vytváří fakt suše nudný pasáže
14.9.2011 14:15 - Colombo
sirien: takže pro co by jsi byl? Zrušení remízy? Vynechání statusu quo? Spálit zdroje=vyhrát hod?

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

Věděli jste, že...
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více <<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více <<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více <<
ČAS 0.13040900230408 secREMOTE_IP: 18.224.64.226