Dragonlance spustíme ve zdejší sekci PbP her. Předběžně přihlášení jsou:
* hartmi
* joe
* fibriso
* wraith
* geralt
Budou se hrát Temné vody Baliforu
Upozorňuji - nelze hrát druidy, kleriky* a paladiny, rangerové, a bardové nemají magii a nadpřirozené dovednosti. Bonusy za magii měsíců se kouzelníkům k DC a CL u kouzel nepočítají. Z DLCS dále nelze hrát mystika a sorcerera. Povolání a rasy pouze dle Dragonlance Campaign Setting + War of the Lance Sourcebook. Postavy dle "pointbuye" s 25 body na 2. úrovni. Očekávám nějaké základní backgroundy - neznalcům Dragonlance rád pomůžu ;) Nedoporučuji zlé přesvědčení, ale nebráním se jemu. Pravidla z Nexu, nebo odtud (třeba má úprava rytířů ze Solamnie, nebo) jen na konzultaci.
Obojí se dá sehnat na TOm Raplém Rapidním Evangelickém NeTu. Nebo vám půjčím mé záložní kopie ;)
* resp. jde ale nemají žádnou zvláštní schopnost dle povolání, tj pouze Savei, BAB, Skills, Feats a HP klerika, ale nic "nadpřirozeného". Jsou to falešní kněží falešných bohů - lze substituovat třeba iluzemi!
Rogue 1 / Ranger 1
Rogue kvuli obchodu (appraise, forgery, negotiate skills)
Ranger / casto cestuje, vyzna se v okoli. Lze take vzuyit Substitute skills jak je popsano nekde na tehle strankach.
Fibriso - s druiodama je to složité. Já se držím toho že v 2E druidi byli zakázaní, pouze "specialitiy Priests". Vzhledem k tomu, ale že je Krynn bez magie, tak lze hrát druida bez supernatural schopností a kouzel s tím že v okamžiku kdy se (případně) vrátí bohové se bude multiclasovat s klerikem
Až se bohové vrátí :) nevím proč, ale ta věta se mi naprosto líbí a zároveň nelíbí... každopádně sem měl na mysli druida silně omezeného v kouzlení a naopak posíleného v Shapeshiftu (aten je ale Supernatural takže stejně prd... vím jak nemáš rád mnoho kouzel :)
Takže zloděj (kterého mám už pár dní v hlavě.... k úplné dokonalosti je aby byl Kitsune (takže nebude dokonalý :p ))
v průběhu dneška zpracuji
Já bych přidal nějaký ten bodík do Survival - přecijenom pokdu se potuluješ v okolí Baliforu (tedy něco jako Tunis nebo Casablanca) a obchoduješ s nomády a chány tak by se Survival hodil.Tarmakové v té době ještě na Ansalonu nebyly, tedy navrhuji jiný jazyk (Neraka, Kender, Khur, Silvanesti, Ogre, Camptalk). Zdůrazňuji camptalk což je sprzněná obecná pro jednoduché dorozumívání u táborových ohňů.
Ok, Bluff bude teda len +5, Gather Information +4 a Hide +5 zostávajúce ranky pôjdu do Survival +5.
Idem upraviť tabuľku skillov a Tarmak prehodím na Camptalk
Na d20.cz můžete mít svůj vlastní blog. Pokud chcete napsat o nečem, co alespoň vzdáleně souvisí s RPG, můžete k tomu využít našeho serveru. Tak proč chodit jinam? >> více
<<
Jak se chovat v diskuzích
Přehled pravidel pro ty, kteří k životu pravidla potřebují. Pokud se umíte slušně chovat, číst to nemusíte. >> více
<<
Formátování článků
Stručné shrnutí formátovacích značek zdejších článků, diskuzí, blogů a vůbec všeho. Základní životní nutnost. >> více
<<