Nerhinn: Tak ono Colombův požadavek je popravdě řečeno s Hunterama trochu nekompatibilní - to co chce sedí spíš k hraní smrtelníků (ne nadarmo přezdívanému Mortal: The Loooser) případně nějakých okultistů nebo tak.
Hunteři jsou naopak specifičtí tím, že se "nelámou" a "nepoškozují" - prakticky z definice, jsou to smrtelníci, kteří se střetli s nadpřirozeným zlem a ve kterých se v tu klíčovou chvíli "to něco" zlomit odmítlo a naopak se to zatvrdilo, takže ačkoliv jinak to jsou stále lidé, ve vztahu k nadpřirozeným věcem a k věcem které se dotýkají jejich "poslání" jsou jak extrémně cílevědomí, tak velmi odolní.
Vlastně... hra kterou Colombo chce by byla spíš dobrá jako před-hunteři - hnusný příběh, který rozdělí postavy na ty "colomboidní", co z toho vyjdou poškozené, zlomené a "pošpiněné" a které se pak sesypou... a na ty, které se naopak zatvrdí a hunteři se z nich v tu chvíli stanou.
Což je ale pořád o hodně jiný typ hry než hunteři.
Jinými slovy pokud budu mít čas a chuť připravit huntery, tak se můžeš klidně přidat bez obav z toho že by tam podobná témata nějak víc figurovala.
EDIT: Almi: ...a samozřejmě, pokud povedu Huntery, jsi samozřejmě zván, abys neměl možnost mrmlat že jsi nedostal možnost dokázat, že nejsi zbabělec bojící se démoničnosti mých příběhů :P